Diff B/w Ignorance &

Diff B/w Ignorance &
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it’s your lucky day,
I found the rubberband!
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->
1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola

Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?

Mam- SO SWEET

BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-Dekha
Maine Kaha Tha Na
Line Marti Hai..
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
Dont buy Land Cruisers.

They hav levers Dat can kill u atleast in Pakistan.

Dis Public Service msg is sponsord by Pakistan Camel & Donkey Cart Association ;->
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim, agar aurat se pit jaye to buzdil, aurat ke agay chalay to Firoun peeche chale to zan mured, aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous, agar kuch na kahe to beghairat, agar ghar se bahar rahe to awara, ghar mein rahe to nakara, bachon ko dantay to jabir, na dantay to laperwah, aurat ko kam se rokay to daqianos, na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
Haaye Mard bechara jaye tu jaye kahan.
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)
Ek Aadmi Business Main Loss K Baad Bohat Ghareeb Ho Gaya
Jab Khaane Ko Kuch Bhi Na Rha Tou Us Ne Apni Biwi Se Kaha:
''''Bachon KO Nanhiyal Bhej Do
Tum Apni Walida K Paas Chali Jao
Aur Mera Kia Hai
Main Susral Chala Jata Hoon'''' ;->
How Do You Know
When A Woman
Is About To Say
Something Smart ... ???

















She Starts Her Sentence
With




"A Man Once Told Me..."
;->
5 Things U Hate when Ur Parents Ask:
1-Y R U Late?
2-Y U Need So Much Money?
3-Y Does She/He Call U?
4-Y Such Low Marks?&
5-Y Can''t U be as good as MUZAMMIL;-)
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..