Diff B/w Ignorance &

Diff B/w Ignorance &
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3352 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->


Dil se bolun ik bat main sachi.!
Hum Tum ik raftaar k panchi.!

Dosti ye hamari hogi na kabhi kuchi.!
Teri photo se to meri negative hi Achi.!:-)
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
Before Marriage
Everyone Has A
Hundred Theories
About Raising Children
And No Children

But

After Marriage
They Only Have Children
And No Theories ... ;->
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
Fact about women:
They can see a hair of a girl
on their husband’s coat from 20 meters,
but can’t see a pillar from 2 meters
while parking a car . . . :-D

Kia Aap K Mobile Ko Qabz Ki Shikayat Hai

Jo SmS Nahi Nikal Rahy

2 Tablet Easy Load K Khila Do Qabz Toot Jaye ga

Aur SmS Aney shuroo Ho Jain Gay... ;->
SMS bhejan da nahi si shonk saanu
Teri yaad ne mobile fada dita
Message likhde likhde space muki
Assi overwrite alloweed la dita
yaara mereya message reply karin
Assi apna farz nibha dita ;->
Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain
Why Does D Baa Of Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi Never Die?



Coz Gods Never Die..
Cnfusd!
.



.




Baa ''Khuda'' Tumhi Ho!!
''aapke haath mein mobile hai,
chehre pe khubsurat si smile hai,
sms ki ek chhoti si file hai,
phir bhi SMS nahi karte,
yaar, yeh kaun sa stupid style hai.......''
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai