Diff B/w Ignorance &

Diff B/w Ignorance &
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
  

May, 14 2010     166 chars (2 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Tapori ki wife: Sunte ho ji, Apne chinku ne aaj pehla aadha shabd bola.
Tapori: Achcha, Kya bola ?
Wife: Behan
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
Love Is Second Mistake Created By GOD





Off course GIRLS Are The First . . . ! ! !






But The Fact Is That




Both Are BEAUTIFULL . . . ;->
AMORPHIOUS LAW OF STUDY . . . :

Study = Don''t Fail

Don''t Study = Fail

Add These Equations . . .

Study + Don''t Study = Fail + Don''t Fail

Take Common

Study(1 + Don''t) = Fail (1 + Don''t)

Hence V Get

Study = Fail . . . ;->
Judge, Mujrim Se, Batao Tumari Akhari Kwaish Kia Hai ?
Mujrim,

Aik Mob Nokia N73
5 Karror Rupay
Apki Beti Se Shadi,
USA Ka Viza,
2 Saal Ka Hanimon,
6 7 Bachay Jo Apko Nana Nana Kahe Aur Mujhe Papa,
Un Ki Shadi Karwa Dun Us K Bad Ap Jo Fasila Do Mujhe Manzor Hoga..
rooz khawab mein nazar aatey ho tum
kio mujhey neend mein bi daratay ho tum


Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
Patient: Doctor, You
Must Help Me, I Keep
Losing My Temper With
People
Doctor: Tell me About
Your Problem
Patient: I Just Did
You Stupid Bastard ... ;->
Father: Raat ko tum peekar room me gir gaye the.
Son: kya batau papa sab galat sangat ki wajah se hua.
4 dost, 4 bottle aur... saala peene wala sirf ek.


Jab Se Sardi ki Hui Hai Pehli Baarish,

Jism main Muslasal ho gai Hai Kharish,

Kuch Machcharon, Khatmaloon ki Bhi Hai Wajah,

Begum ne Bistra Alag Karney Ki, kee Hai Guzarish. :-)
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!