a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3342 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wait




Wait




Wait




Wait




Wait




Cool




Relex




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now



















Delete This
MESSAGE...........-;>
Mujay pata hay is waqt tum ne apna nikala huwa hay

hath men b pakra huwa hay

us ko daba b rahay ho

tumen sharam nahi ati

Andar dalo apna MOBILE
Boy : From The Day I''m ur Frnd, I''m Not Able To Eat, Drink, Smoke. . . . ! ! !


Girl: How Sweet , So U R Madly In Love With Me. . . ? ? ?


Boy: Shut Up ! U Made My Pocket Empty. . . . ;->
Swimming pool me 6 bachon ne jump mari or swimming pool ka sara pani gaib! Why??





Kion k new pamper ab pehle se bhi ziada jazb karta hai! :);-)
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
''How v analyse things 4m outside
depends on how d thoughts r inside us.
Like Rs.500 seems big when v go 2 a temple
& So small when v go 2 a hotel.
Think abt it!''
Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!

Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)


Sardar at an Art Gallery:
I suppose this horrible looking thing is
what you call modern art ?

Art dealer: I beg your pardon sir, thats a mirror!
Ya Allah
Ya Rehman
Ya Raheem

Daro mat Kisi ko 4wd nai kerna Khud hi parrh lo...

Sawab mile ga Paaapi Insaan.. :-)