a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3362 views       Funny

more Funny SMS Messages

Why Is A River Rich?



























































































Bco Z It Has Two Banks!!
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN
Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->

Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->

You r a DOG


KyuN Bura Laga Na?



Par Bura Mat Mano



DOG means..

D=Demand

O=Of

G=Girls
A Gun Can Kill Sum1

Fire an Burn Sum1

Wind Can Chill

Anger Can Rage Till
It Tears You Apart

But

Power Of Ur Smile Can Heal
A Frozen Heart ..

KeEp iNg
Most romentic shyari of the year Arz kiya hai..

Paani k bina tu Poty dho nahi sakti...

mere siva tu kisi aur ki ho nahi sakti... ;->

Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->
Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.