a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3354 views       Funny

more Funny SMS Messages

Never Attend A Class




Why ... ? ? ?






John Nash Said :

"Classes Make u Dull . It Destroys The Potential
Of Creative Thinking"

So Dun Be Dull ... =)


2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay



1. Jo Moo per Jhoot bolay...

.
.
.

2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye. :-)
Pathan Saw A Very High Mobile Tower
&
Red Light Glowing On The Top , Seeing This
He Said : We Are Developing So Fast
We Have Trafic Signals For Aeroplanes In The Air Also ;->
Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->
Wife:
Main Maike Ja Rahi Hoon,
TALAAQ Ka Notice Bhej Doongi !!

Husband:
Ja Ja, Meethi Meethi Baatai''n
Ker K Khush Krne Ki Koshish
Mat Ker ... ;->
Ehsas apk Ki Dosti ka Jis pal Nahi Hota
.
.
Ssanson ka silsala bhi Mukamil nahi hota
.
.
Mera Inbox Mujhe Bekar lagta ha
.
.
Ager Apka Sms Is main nahi hota
Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)
Mujhy






Tum







Se






P....




Py....





Pya........





Pyaz(ONION) katwani hai omlete k liye..


kaat dogi na....
plz... ;->
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...
MEN BEWAKUF...


shshhhhhhhh....ahista bolo yahan tak awaz aa rahi hai.
apsa koi haseen
Dilruba o Dil nasheen


Apsey pehley kaheen





















hum ney dekhey hein kayeen
When a newly wedded man is happy, we understand why. When a man,

after ten years of marriage, is happy, we don''t understand why.

It''s all a question of time!


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->