a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Marriage is the process of finding out what kind of man your wife would have preferred.''
5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....
Miss: Tum baray ho k kya karo ge?
Student: Shadi.
Miss: Mera matlab hai, kya bano ge?
Student: Dulha.
Miss: I mean, baray ho k kya haasil karo ge?
Student: Dulhan.
Miss: IDIOT, mera matlab hai, baray ho k mama papa k liye kya karo ge?
Student: Bahu laoon ga.
Miss: Stupid, tumharay papa tum se kya chahtay hain?
Student: Pota.
Miss: Ya Allah, tumhari zindagi ka kya maqsad hai?
Student: Shadi.."
''Gujranwala agr pyara na hota

Gulshan Iqbal Park ka nizara na hota

Bypass pr ishara na hota

Sialkoti drwazy ka shara na hota

Pace pr janay ka mode dobara na hota

Bashir k dal chawal ka swad krara na hota

sb Sattelite Town Girls Collage ka ksoor hai

wrna Gujranwala ka koi larrka aawara na hota("

Geo Gujranwala''
Dr had twinS, namd
Tin & Martin"


Again twins, namd
peter & Repeater



Again twins
MAx & climax


Again had twins, she got
fedup & namd

"Stop & Fullstop"
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!

Aap ka roz subha ko




Hamare ghar aana




Kabhi ghanti bajana




Kabhi darwaza khat khatana



Kabhi pyar se bolna



kabhi ghusey se chillana k





"Ghar Walo"








"Kachra Dey Do" ;->
Larki train mai baithi book parh rhi thi,
Book ka nam ta
“THE MAN”
Peechy pathan baitha chupke se wo book parh rha ta,
book mai likha ta k brazil k mard bahut
“CHARMING” or “BALOCH” mard bahut handsome hote hain,
Kch deir k bad Larki ne peeche dekha or pathan se uska nam poocha?

Pathan:
”RONALDO BUGTI
Chalo kahin Ghoomnay chalain...!
.
.
.
.
GULSHAN PARK..!
.
.
.
NATIONAL ZOO..!
.
.
.
PARADISE HOTEL..!
.
.
.
.
.
SEA PICNIC POINT...!
.
.
.

.

Thanks yaar ..
tumhare sath ghoomnay ka boht maza aya..
Next time kahin aur chlain ge....
Ishq mein barbadi na krwa leina

Apne Aba ki kamaiz hawa mein na ura deina

Jo paisay ghr say sabzì lanay k liye miltay hain

Un ka easy load na krwa Lena... ;->
TEACHER: Kashif, give me a sentence starting with “I”.
Kashif: I is ……

TEACHER: No, Kashif. Always say, “I am.”
Kashif: All right… “I am the ninth letter of the alphabet.”
mill gaya...
oyee mill gaya....
oyee hoiyee mill gaya.....
oye oye mill gaya....
oye oye oye mill gaya....
lallaa dhomm mill gaya......
yeh sms perhnay walla aik or pagal mill gaya