a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3332 views       Funny

more Funny SMS Messages



Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
While selling Parachute: Plane se kudo button dabao aur aap zameen par safely land!
Customer: Agar parachute na khula to?
Sardaar: Oh ji, paise waapas!
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
''Kya bataen tujhe mere dost ab k saal,
Ja rahy thy yaadon ko dil main liye sambhaal,
1 Ajnabi ne achanak jo rok kar kahaa.
Chal oye!!! Mobile nikaal...''
Daku: Tera Nam?
Lady: Rita

Daku: Rita Meri Bahan Ka Nam He,Ja Tuje Maf Kiya
Or Tera?
Santa: Santa,
Par Log Pyar Se Muje Rita Kehte He
WEN thing go fills ur Heart Wen tears flow in ur eyes, Always say These Words... . . . . A Ganpat Chal Daru La ....;-}
Q. which day is stronger..!

Sunday Or Monday...??



The Answer is..!


Its Sunday


Coz


Monday Is A Weekday(Weak day
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->
Close yours Eyes think about yourself, your face,your style, your hair, your nature, your smile, your looks,
Now you open your eyes
U have just Spent Half a minute watching a Horror Movie clip . . . . :p ;->
___/_DON_\___
[_(@)______(@)



DON Ki Car Se Cheeni Nikaalna,
Mushkil He Nahi Namumkin Bhi Hai.


Kyon?


Kyon K

Don Khud Ek Pao Cheeni Le Kar Ja Raha Hai. :-)
Munna Bhai: Abe circut ,Ye Bata , Ager Bina daaton ka kutta kate tu kya karnay ka ?
circuit: Simple bhai... bolay tuu... Bina sui k 14 injections :D