a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3339 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Angraiz PAKISTAN aya URDU sekhnay. Kuch arsey baad wo wapas gaya to logo ne kaha k kya sekha?

!




!

!

Angraiz ne kaha
"BiJLI CHALI GAYI"
"BiJLI A GAYI"
Din ko chain nahi,

raat ko aram nahi.

Jee na lage kahi,

E khuda kya yahi pyar hai ?

Arey Pagal..

yeh pyar nahi .....

Aajka 41 degree celcius temperature hai.
Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->

hello this is our at


hello this is our ATD ( Any Time Disturbance ) service we are the experts in disturbin n irritating ppl at busy hrs. Our goal has been achieved. Thx !
ye pyar bhi ajeeb cheez hai na?

maa se ho to ibadat

baap se ho to muqqaddas

bhai se ho to aqeedat

behen se ho to farz

aur

b.v se ho to
chunnu
munnu
bubblu
chintu
guddu.........
1-5 years girls
love MOM

6-15 years girls
love DAD

16-30 years girls love ME

30-60 years they love HUSBAND

61-100 years they love..


Aish kar Ja ye tu rakh le...!!!


Girlfriend: And are you sure
you love me and no one else?

Boyfriend: Dead Sure!
I checked the whole list again yesterday
1 Raja Tha Wo
Itna Khoobsurat Tha
Itna

Itna


Itna


Itna
Itna

Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna
Itna

K
Us Ko Nazar Lag Gayi Aur
Wo Mar Gaya...;->
Mathematics And Women R D 2

Most Complicated Things In Dis World.

But,

Mathematics Atleast Has A Logic.
But Girls Dnt Have
Jigar Ma Badi Aag Hain,
Toh Dil Me Kya Hain???











































































Dard-E-Disco ;-)
Teacher To Student -
U''ve Been Snding
E-mail Other Students
That
I''m Ugly

Student - Sorry Ma''am,
I Didn''t Realize, U
Wanted To Keep It A
Secret ... ;->
Aik jin aik sheikh ko chimar gaya..
3 din guzerne k bad wo jin khud hi aik aalim k pas gaya aur kaha
"mei teen dinan tun kuch nai khada menu bahar kaddo"