a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 1.O bunty k pappa
Yr 1.Kahan mar gaye?
Yr 1.Tum aate ho k main aaon?
4 Dino ke Chutyian O Raba
Lambi Perhai Lambi Perhai
Perhne Me Dil Mera Lage Kabhi Na
Perhne Se Jan Meri Jai Hmesha
Ktne Zmane Bad O Raba
Chutya Ye Ai Chutya Ai
Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->
Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
Aik Elephant agar
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha r
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha
After returning back from a foreign trip,
santa asked his wife, Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Santa: In London a lady asked me r u a foreigner?
Scratch & Win ..

||||||||





|||||||n





||||||an







||||han







|||than














Pathan ...




Ye Kia Jeet Lia ... ;->
''Oooooooooooooooo!!!Huzoor bhad mein gaya tera suroor,
Surat se tu lagta khajoor,
Bidi Ki Factory ka majdoor,
Chal Ho jaa Dooooor,
Saale Langoor.''
VodAFone wALon kA KuttA Aj SubAh he chAL bAsA,

Or
Ab Woh BAndAr se Ad kArvAnA chAhte hAin,

.

.


JäN!X Tujhe Meri Dosti Ki KAsAm Tuuu nhi jAyegA . . . :p ;->
Wife: Suno Jii DR ne mujhe ek mahinay ka aaram ke liye kisi Hill Station par jane ko kaha hai Hum Kaha Jayegaye?

Husband: Dosray DR ke Pass


American Police chOR pakrnay k Liay Soonghnay wAllay kuTTay rakhtay hain,,
Jab k Pakistani POLice Kuttay Nahi rAkhti kYUn k wo SoonghtAy hUay POlice Station Puhanch jatay Hain..
Sardi Ho Gayi Hai?
Haan
Naak Bhi Band Hai?
Haan
Sir Bhi Fat Raha Hai?
Haan Bah Haan!
.
.
.
.
.
.
To Ye Msg Padna Kya Zaruri Tha.... !!