a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
Sharabi knocks d Door of his Home.

Wife Opens d Door.

Sharabi asks Who r u?

Wife:How dare U 4get Ur Wife?

He answer:Nasha har Gamko bhula deta hai.. ;->
akhiyan udeek diyan dil wajan mar da,








Aaj aj tey dholna din wey aitwaar da, aja tenu akhiya udeek diyan
Gum me jine ka maza aata hai, Garibo k dar pe bhi khuda aata hai,Ek hum hai k har roz SMS karte hai,ek tumhara SMS jaise..4 saal baad WORLD CUP aata hai!.
''Kuch tey perday daari rakh, pawain pyar bazaari rukh, phone tey tu kerna nahi, merjaniya miss calan tey mari rukh.''
un honto ko tum choom kr to dekho FARAZ

maza na aaey to paisay wapis.
Gadhda be jo na Khaye vo Ghaas ho tum

Stupid Idiot Baakwaas ho tum

52 jokoron wali taash ho tum

per phir bhi jo b ho yaar

dost bohat jhakaas ho tum
If MOLVIS Start Film Making
Names Of Films Will Be

Isla Aaya Tum Na Aaye

Kaho Na Ramzan Hai

Hum Zakat De Chuke Sanam

Kabhi Roza Kabhi Namaz

Humari Tasbeeh Aap K Paas Hai

Aa Ab Namaz Parhain

Shaheed Tou Hona Hi Tha

Molana Aap K Hain Kon

Paise Wale Hajj Ker Jayenge
Boss:I will give you Rs.25 an hour starting today
and in 3 months, I will raise it to Rs.50 an hour.
When do you want to start?
New employee:In 3 months.
Popular Dialogues After Daru session.....
1. Gaddi Mai chalaunga
2. Tu bura na manni bai
3. Mai teri dilon izzat karda veere
4. Tenu ki lagda a menu charh gay..???
5. Tu a na soch ke mai pee ke bol reha
6. Jo marzi keh la tu bhai a apna
7. Tu dass tenu ki chahida mai tenu hune leya ke dina
8. Yaar ajj fer ohdi badi yaad aayi a
9. Tu mera bhai mai tera bhai aapan dowen bhai-bhai
10. Bas ajj ton baad nahi peeni yaar......
*Nice Patriotic Story*

1 Pakistani, Jo Pakistan Se Nafrat Karta Tha, Aur Har Waqt Problms Ki Waja Se Pakistan Ko Bura Bolta Rehta Tha.

Us Pe 1 Din Bijli Ka Taar Gir Gaya



Wo Tarap Tarap K Marne Hi Wala Tha



K



Light Chali Gai



Pakistani Sari Nafrat Bhool K Khushi

Se Bola



*Pakistan Zindabad* ~¤
If Some1 Asks Me Wat Is Humanity,

I Wud Sit Next To U

Pull U Close To Me

Put My Arms Around U

And

Say Proudly








LOVING ANIMALS
That''s Humanity :P ;->