a sensible proposal

a sensible proposal


A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
  

May, 05 2010     135 chars (1 sms)     3353 views       Funny

more Funny SMS Messages

Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Misbah:

Hm Sachin Ko Ksi Hal Me 100th Century Nai Bnany Daingy



Gull: Mgar Hm Usy Rokenge Kese,Wo To Fit Or Form Me Hy



Misbah: Hm 90 Pe All Out Ho Jayenge :-)

Never Reject A Girl In Life Bcoz

A Good Girl Gives U

Happines N

Bad Girl Give U

Experience

Both R Essential In Life

So Enjoy Every

Girlfriend!
JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot
Arz kiya hai:Arz kiya hai:


Soch samajH k na ki shaadi jisne,
Usne jivan Bigaar liya,



Aur


SamAjh K ki jisne Shadi,
usney bhi kya Ukhar liyaa.... ;->
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!
Agar koi achha sa Msg he to use Jaldi Se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Paper par likh kar almari me band kar do.
Kahin galti se SEND na ho jaaye,
Kanjoos.
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"
There is nighThere is night so wet so we can appreciate day, sorrow so we can appreciate joy, evil so we can appreciate good, you so i can appreciate love.


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
''''KHUD KO KAR KANJOS ITNA!!!!

K HAR SMS BHEJNY SE PHLY,,,

SERVICE SENTER WALY CALL KAR
K POCHIN....

R U SURA?????

U REALY WANT TO SEND THIS
SMS.....??