Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..

Kabhi kabhi meri ankho main Saya lagta hai ..
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..

Jo apna hia woh
praya lagta hai

tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin

Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
  

May, 20 2010     182 chars (2 sms)     2750 views       Funny

more Funny SMS Messages


1 Pathan Exams Main Apne Friend ki Copy Kar Raha tha:

Examiner ne Pakar lia or usey Utha k Dosri Jaga Bitha Dia.

Pathan Writes at the End of Incomplete Question,

.
.
.
.


Baqiya Hissa Roll no. 54234 k Paper Per Mulahiza Farmayen. :-)
Teacher To 16 Years Old Student: Kaka Tenu
Pata Hy, Es Umr Vich Quaid-e-Azam Ne Matric
Ker Liya C ...

Student: Sir Twadi Umar Vich Bhutto Phansi V
Charh Gya C ... ;->
Shakespare Said

Don’t Worry
B’coz If U Worry U Get Wrinkles On Ur Face
So
Why Don’t U Smile n Get A Dimple On Ur Face
Wish U Lots Of Dimplez
You Can Control Ur Breath But Not Death,
U Can Control Ur Life But Not Ur Wife,
U Can Control Ur Emotion But Not Ur


"`Loose Motion`"
A Mother''s Love For Her Children

Like Nothing Else In The World

It Knows No Law, No Pity

It Dares All Things & Crushes Down Remorselessly

All That Stands In ts Path . . .
A Beggar Came Up
To A Memon And Said :
" I Haven''t Tasted Food
All Week.."

Memon Replied :
"Don''t Worry, It Still Tastes
The Same..." ;->

Roza Hmain Sabr Krnay K Dars deta Hai,
Is Liay aP Sab Log Ramzan Shareef Me
Loadsheding Per Sabr Kr K Sachay
Muslman Honay kA Sabot Dain.

ManjAnib
Wapda
K.E.S.C
P.E.P.C.O

Thanx
Regards

Raja Pervaiz Ashraf... ;->
Hum ne tum ko captain banaya team ka, samajhdar samajh ker
"SHAHID...!"

tum to ball he khaa gaye naswaar samajh ker...!!
This is 4 Boom Boom Afridi... ;->
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.

Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->