A punjabi women i

A punjabi women i
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
  

May, 21 2010     160 chars (1 sms)     2993 views       Funny

more Funny SMS Messages

_=_ Deadly Attitude _=_

A n y b o d y
C a n
Q u i t
S m o k i n g

B u t

I t
T a k e s
A
R e a l
M a n
T o
F i g h t
L u n g
C a n c e r ...
"SADDAM HUSSAIN''S" Favourite Song:


Idhar Chupa,
Me Udhar Chupa....


Jaane Kahan Me Kidhar Chupa...


Arey Pakar Liya..


Yeh ''BUSH'' Tune Kya Kiya... ???
Election Fever. . .


1 Janaza Ja Raha Tha Bohat Se Log Sath Ja Rahe Thay

1 Pathan B Janaze K Sath Mil Gaya

Kisi Ne Kaha
“Kalma-e-Shahadat”

Pathan Bola: ZINDABAAD. . . ;->
woh sadak ke is paar thi hum sadak ke us par the
kuch hum aage badhe, kuch voh aage badhi
hum kuch aur aage badhe, voh bhi kuch aur aage badhi
hum kuch aur aage badhe, voh bhi kuch aur aage badhi
ab hum sadak ke us par the, aur voh sadak ke is par thi
new song for all boys
ek larki ko dekha tu aisa laga
kabhi chapal laga kabhi taphar laga
kabhi muka pera
kabhi sendel perha
kabhi ghar mai peta
kabhi road mai mara
mindar k gante sa bajta gaya
hooooooooo
ek larki................
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p
Interviewr: Kya Ap Abhi Tak kanwari Hain?

Actress Meera:G Nahi Main Abhi Tak Unmarried Hoon.
A Punjab Policeman notices his wife stealing Rs 500 note from his pocket

Says to his wife"I caught u red handed"


Wife take him to the corner and says"Ghar ki baat hai 100 rupey may nipta lo"
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
Circuit:Bhai,Ye English Mein

Kaise Bolne Ka:Chal Hat Hawa Aane De?

Munna Bhai:Simple Yaar...

He U Move Sideways,Let The Airforce Come In
Twade laye khobsurat hon di tarkib

Pres down buton


Once again

Ek wari hor

Bas ik wari hor

Lo daso g, banda kadi button daban nal v khobsurat hoya?
Miss: Tum baray ho k kya karo ge?
Student: Shadi.
Miss: Mera matlab hai, kya bano ge?
Student: Dulha.
Miss: I mean, baray ho k kya haasil karo ge?
Student: Dulhan.
Miss: IDIOT, mera matlab hai, baray ho k mama papa k liye kya karo ge?
Student: Bahu laoon ga.
Miss: Stupid, tumharay papa tum se kya chahtay hain?
Student: Pota.
Miss: Ya Allah, tumhari zindagi ka kya maqsad hai?
Student: Shadi.."