Programming 2day Is A Race b/w

Programming 2day Is A Race b/w
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
  

May, 17 2010     226 chars (2 sms)     3037 views       Funny

more Funny SMS Messages


Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
Sardar Goes to Doctor n Say: Badan pe kahin pe bhi ungli lagata hon tu dard hota ha , Doctor Exrays jis entire body and finds that the sardar''s finger is fractured :)
Uski Nazar Meri Taraf Thi

Meri Nazr Uski Tarf Thi

Vo Mugh Se Kuch Kehna
Chahti Thi

Main Us Se Kuch Puchna
Chahta Tha


Dono Ise Uljan Mein
Bethe Rahe Aur Exam
Over Ho Gaya
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
Train Me 1 Larke Ne
Cigarete Jalai,
Pas Bethe Admi Ne
Usse Kaha: Cigarete k
Dhuwai''n Se Meri Tabiyat
Khraab Hony Lgti Hy

Larka Bola: Tou Aap
Smoking Q Kerty Hyn ... ;->
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
Guide: "I welcome you all to Niagara Falls. These are the world''s largest
waterfalls and the sound intensity of the waterfall is so high, even 20
supersonic planes passing by can''t be heard.
Now may I request the ladies to keep quite so that we can hear the Niagara
Falls?"
Once "Chhakka"



Goes To A




"Raymonds Showroom"




Guess Y?


















2 Become A COMPLETE MAN

Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon

Aur Meri Tamam Cheezai''n
Tumhari Ho Jaye''n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer''..
Tum Ek aise Don ho Jiske Pass Har Lock Ki chabi hai

Tabhi tu Aapko Don With Key kehte hain

Aur

Pyar se

" DONKEY" kehtye hain
Lab-pe-aati hai duaa ban k tamanna meri,Zindagi ek LOVER ki sorat ho Khudaya meri,IMPRESS muj se her ek larki ho jai,Meri ek nazar pe dil apna wo de jai,Ho meri JEANS se mere badan ki zeenat,Jis tarhan MAKEUP se hoti hai HUSAN ki zenat,Ho mera kum scho0l,College k bahir FLURT krna,Her haseen larki ki MAA se b mohabat krna,Mere ALLAH parrhaayi se bachana muj ko,ISHQ ki jo raah ho ussi raah par CHALANA mujh ko.
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''