Programming 2day Is A Race b/w

Programming 2day Is A Race b/w
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
  

May, 17 2010     226 chars (2 sms)     3025 views       Funny

more Funny SMS Messages

Karachi
Lahore
Islamabad
Rawalpindi
Peshawer
Kashmiir
Quetta
Zhob
Across Pakistan!!
Todays Hottest Messaging Network,
This Is,
||=Big~Sms=||
0092-321-630-78-93


English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Brking News:
sab se guzrashi hai k sab Apna inbox delet kardain
l----l---
l ''-.o
l /l\ FaRAZ
| JL ne

khud kushi ker li hai
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 1.O bunty k pappa
Yr 1.Kahan mar gaye?
Yr 1.Tum aate ho k main aaon?
Rozay daro
.
.
.
.
.
.
Halka haath rakhna aftari haay walima nahin
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
AaM khAnE sE sEhAt Achi HotI HaI FArAz . . .




Ye kEh k woH MerI RerHi sE 2 kiLo AaM Le
gAyA . . . . .;->
On Ur Single Smile Thousands Ppl Die So ?

Keep Smiling
Nd

Reduce Population Of PAKISTAN


But….


Never Smile In Front Of Da Mirror


Warna

Lene K Dene Par Jayen Gay
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho.

1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka
Master ne bache ki roti kha kar usko kaha: Beta ghar ja kar mera naam to nahi bataogy na ?
.
.
Bacha:Nahi aster G,mein Ammi ko kahunga k meri Roti Kutta kha gaya.
Y did Shahrukh khan change his luk evrytime he tried a new watch..?















Coz "HAR GHARI BADAL RAHI HAI ROOP ZINDAGI" . . . ;->