Programming 2day Is A Race b/w

Programming 2day Is A Race b/w
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
  

May, 17 2010     226 chars (2 sms)     3043 views       Funny

more Funny SMS Messages

Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
Today Is Smart People''s Day

So Send this Msg to Someone

Who looks Smart

Plz Dont send back to me

B''coz

Tung aa Gaya Hon

I''ve Already Read
997388937 Msgz :S
Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
Pathan: Doctor Sahab Plastic Surgery karwanay main kitna kharcha aayega?


Doctor: 5 laakh..

Pathan: Agar Plastic Hum day to??
"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Buyer To Seller : Is It A Faithful Dog?

Selle r:Yes I Have Sold It 3 Times Earlier Also.

It Is So Faithful,

Everytime It Returned Back To ME
If one doctor doctors another doctor does the doctor who
doctors the doctor doctor the doctor the way the doctor he is
doctoring doctors? Or does the doctor doctor the way the
doctor who doctors doctors?
"When a doctor falls ill another doctor doctor''s the doctor.
Does the doctor doctoring the doctor doctor the doctor in his
own way or does the doctor doctoring the doctor doctors the
doctor in the doctor''s way"
Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
''1 Sardar Electrical Engineer ki post ke liye INTERVIEW dene gaya?
interviewer ne poucha Electric Motor kese chalti he

Sardar BOLA

Turrrrrrrrrrrrrrrrrr.''
Sherni Nay Sher Se Kha Ass Barr Chand Sa Beta Peyda Ho Ga ..
Sher Nay Gussy Mian Kha ..
Khabdar Chand Sa Beta Howa...
Bulkul Sher Ki Tarhan Hona Chaiye..