Programming 2day Is A Race b/w

Programming 2day Is A Race b/w
Programming 2day
Is A Race b/w

Software Engineers Striving

To Build Bigger And Better Idiot-Proof Programs

And

The Universe Trying To Produce Bigger And Better Idiots.

So Far, The Universe Is Winning ... ;->
  

May, 17 2010     226 chars (2 sms)     3046 views       Funny

more Funny SMS Messages

Americans make a car
& 2 get some touch ups
They snd it 2 Japan
& they add a faster engine
Thn Japan sent it 2 UK
Who then added tinted windows
Who thn sent d car to China.
They added a better interior.
Thn they sent it 2 Pakistan.
Pakistani luk @ d car & see
What a good job all of them have done.
So they flip the car over
&
Put a stamp on MADE IN PAKISTAN .. ;->
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->
Vakeel:
Judge Saab, Is Insan Ne Apni Biwi Ko Qatal Kia,
Salay Ko Qatal Kia,
Kaee Begunah Logo Ko Qatal Kia,
Paisay Khae,
Ghundagardi Ki,
Ye Pehle Bhi Jail Ja Cuka Hai,
Ap Bataye Is Drinda-Sift Or Corrupt Insan Ke Sath Kya Hona Chahye?
.
.
.
.
.
.
Judge:
Isay Pakistan Ka President Bana Do ;->
Suppose one morning you never wake-up, do all your friends know you love them? Sometimes I LOVE YOU can heal and bless, so tell your friends this 3 little words and see what it can do. So just in case I die tonight, I LOVE YOU!
''WARNING ! ! !



This is a VIRUS . . .



When you turn your phone off it WON''T WORK AGAIN''
''Hurry up. fill in the blanks with "HAAN" or "NAHI"

1.__________main insan nahi hu

2.__________main hi bewakuf hu

3.__________mera koi ilaaj nahi

4.__________main pagal hi hu''
Agar tum mujh sey kabhi roothey to mein kya karoon gha?


Socho,

Aik aur dafa soch lo.

Nahee pata, to suno

"mein tumhari tangein tord doon gha" Samjhey
Moral Of Movie Race ...





...





...





...






Chup Chup K Shaadi Kerni Ho tou Kbhi CAPE TOWN
Nahi Jana
Wahan Marriage Bureau Main amera''s Lage Hyn ... ;->


Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!


Mallika Ko MIXER pe kaam karte Dekh k Naukar Bola:


Madam, JUICE Bana Rahi ho kya?

Mallika: NA Re Baba!

Main to Apne Kapde Dho Rahi Hon. :-)