Sardar enters

Sardar enters
Sardar enters kitchen and opens the sugarbox. Sees inside and closes it.
Wife observes the whole situation...
Again he comes and does the same stuff. Wife askes Why are you doing this?
Sardar replies: Doc told to check sugar level regularly
  

May, 22 2010     244 chars (2 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dhoka mila jab bhi Pyar main
Zindagi main Udasi Chha gayi
Socha tha Chhor Denge is raah ko
Kambakht Phir Ek New number se Misscall agayi... !!
Why are wives more dangerous than the Mafia?


The mafia wants either ur money or life...

The wives want both!
"B.v Apne Shohar Ki Tareef Kb Krti Hy" 1
Aadmi ne Apne Dost Se Poocha

Dost: Jb Shohar Chorh Jaye

"Kia Mtlb?" Aadmi Ne Poocha

Dost: Mtlb Ye K Bht Kch Chorh Jaye ... ;->
Neend Ki Goli Kha Lo
Acha Rahy Ga

Socho''n Se Jaan Chura Lo
Acha Rahy Ga

Bachi Tou Tum Se
Phansti Nhi Koi

Sab Larkyo''n Ko Behan Bana Lo
Acha Rahy Ga ... ;->
Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn
Doctor: U LooK ExactlY Like My 3rd Wife..
Lady: How Many Wives Do U Have..?
DocTor: Two...

MoRaL: Express SmarT iDeaS SmarTLy... ;->
5 Things U Hate when Ur Parents Ask:
1-Y R U Late?
2-Y U Need So Much Money?
3-Y Does She/He Call U?
4-Y Such Low Marks?&
5-Y Can''t U be as good as MUZAMMIL;-)
pathan to doctor : puuray jism
main kaheen bhee ungli lagaon
to bohat dard hota hai doctor
suggested full body XRay
When he checked XRay , he
found frecture in his ungli
go in2 dark rum
go2 write msg...
activate dictonary,
den hide ur screen n type....

434680709278464084630

nw read!!!!!
Mom kya aapne mujhe paida hone se pehle dekha tha ??
Mom: Nahi to !
Kid: To phir paida hone ke baad aapne mujhe pehchana kaise ???
(@) Smiling....
(!.!) Crying...
(;) Angry...
(:) Bored...
(-)Proud...
(o) Hungry...
(,) Happy..
(?) Confused...
(-.-)Sleepy Jo marzi shakal bana lo nahana to parega... Good day Dear