Sardar enters

Sardar enters
Sardar enters kitchen and opens the sugarbox. Sees inside and closes it.
Wife observes the whole situation...
Again he comes and does the same stuff. Wife askes Why are you doing this?
Sardar replies: Doc told to check sugar level regularly
  

May, 22 2010     244 chars (2 sms)     3137 views       Funny

more Funny SMS Messages

BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;-
Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Agar woh Na mane toh usein Swimming Pool mein dahkha dedena..
Wah Wah Wah Wah!!
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
...
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??

Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;-)=P
paki Guys to indians tum dekhtay raho. . .
kheltay raho. . .
kartay raho click
bhabi bana kar lay ayega sania ko shoaib malik. .
Duniya se chupa Kar teri tasweer bathroom main laga rakhi hai
Or har gharri tere deedar ho ais liye JULAAB ki goli kah rakhi ha


Balance Muft Charge Karny ka Tareeqa:


.
.
.
.
.
.
.
.

Abhi Tak Eejaad Nahi Hua. :P
dAd: eXam ki tAyAri hO gAyi puttAr ?

sOn: ji dAd, shOes kO pOlish kyA, peN mein iNk dALA, UnifOrm irON kiyA, skoOl bAg reAdy kiyaA

aAb sirF pAdnA baAki hAi..
Contemporaray & Inauthentic Me Kya Diffrence Hai?

?

?

?

?


?


?


?


?


?


?


Haan To Phir Tum Ne Btaya Nahi Kya Farq Hai?
V Like Each Other Bcz
U Think Im Nice
I Think U R Nice
U Think Im Cool
I Think U R Cool
U Think Im Sweet
I Think U R Sweet
U Think Im Smart
I Think U R Rite ;->
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
...
Wo mujhe keh k chali gai GO TO HELL



But pApPu keh raha hai...

AAL IZ WELL..!
AAL IZ WELL..! ;->
Haqiqat Smjo Ya Afsana

Apna Smjo Ya Begana

Hmara Apka Rishta Hy Purana

Is Liye Farz Tha Apko Batana

K Grmi Aa Gai Hy Ab Shuru Kr 2





GoLay ki redhi Lgana