This is a magic Trick

This is a magic Trick
This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
  

May, 22 2010     156 chars (1 sms)     10639 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
Sardar on phone:

Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.

Doctor: Is this her first child?

Sardar: No this is her husband speaking
Arz kiya hai:Arz kiya hai:


Soch samajH k na ki shaadi jisne,
Usne jivan Bigaar liya,



Aur


SamAjh K ki jisne Shadi,
usney bhi kya Ukhar liyaa.... ;->
Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Pathan Ne Apne Dost Ko
Apna Mobile Dia Aur Kaha :

"Kocha ! Plz Meri Girl Friend Ko Sms
Send Ker Do , Humara
Hand-Writing Bohat Kharab Hy" ;->


Lab pe ati hai Dua ban k tamanna meri,
Dil karta he band krwa doon sim tere,

Dor duniya ka tere DAM se ujala hojaye,
Jo mjhe sms na kare Uska range kala HOjaye….
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do...
Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi, Teri Biwi Ko Maari Hai.

Pathan: Sorry Yaar! Maine Tujhe Ghalat Samjha. :-)
Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
1 Job Offer Hai,


Sallery Rs 20000.


Kerni Hai Tu Reply Karo!


Zyada Mehnat Ka Kaam Nahi Hai,


Bus Samander Me Wiper Lagana Hai.
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”