This is a magic Trick

This is a magic Trick
This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
  

May, 22 2010     156 chars (1 sms)     10633 views       Funny

more Funny SMS Messages

After Putting Us In Fire
Of Love And You Are
Sweetly Sleeping





Nai Samajh Aai
Nalaiq ???


Ye Lo







Aggan La k Sanu Ishq
Diyan Tey Ap Mithee
Neend Sona Ae ... ;->
1 Aurat Ne 1 Wakil Se Pocha K
Talak Lene K Lye Kia
Sharyat Lazmi Hoti Hai ?

Wakil Bola "Talak Lene K Lye
App Ko Shadi Shudo Hona Zorori Hai"

Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.
mobile repair kerne wale ko lose motion ho jayeen to woh doctor se kaise explain kere ga???

"doctor sb subah subah se miss calls aa rahi hain
outgoing main taklif ho rahi he
subah se nye nye ringtones bheg rahe hain
aur pait main balance nahi bach raha he
jitna bhi rechage kro utna kharch ho jata he"
Pakistani Cricket team ko Hollywood Movie ki offer Hui Hy.
Yousuf Hero hoga.. Movie ka Naam Hy..
.
.
.
.
.
























11 IDIOTS =P =X
Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Teri Maa ki
Teri Behen ki
Tere BaaP ki
Tere Bhai ki
Tere pure khandan ki....










JAAN hy tu pagal !!
Apna khayal rakha kar ;-)
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
When Somebody.... Who''s Deeply In Love Wid U
Tells U That
U r Cure, Cute, BeautiFul, Angelic....

I Agree That''s True....


Believe Me...


I Can Swear....


Coz


Love Is Blind....... ;->
Whats The Difference Between Compelete & Finished ?

.
.
.
.
.
.
If U R Find Gud Wife U R Compelete

Otherwise U r Finished .!!
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!