This is a magic Trick

This is a magic Trick
This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
  

May, 22 2010     156 chars (1 sms)     10626 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
Kute

Kamine

Ullu K Patthe
Nalaik
Bewaqoof
Bandar
Bhalu
Gadhe
Badmash
Lofar
Lafangeor
Dhokebaz
Ye sAb Log MiL Kr B HumAri DosTi Nhi Tor Sakte :->
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''

Wife:Apna Bacha Ab Chalne Laga Hai
Husband: kab Se?
wife: 8 din Se.
Husband: Arre tum Ab bata Rahi Ho?
wo Toh Kaafi Dur Nikal chuka Hoga
U r GENIUS.


U r INTELLIGENT.


U r GOOD LOOKING...


U r SMART...


There''s nO Other like u.../
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Nikah k baad dulha: Molvi sahb apki fees?
Molvi: Dulhan ki khubsurti k mutabik de do.
Dulha ne 10 rupay diye aur chal diya. Achanak hawa ka jhoka aya or dulhan ka ghoonghat uth gya.
Molvi: Ama miya baki paise to le jao;-
the office boy enters boss''s office
i think its ur phone sir

boss- how do u know??

well a voice said
is that you, u old fool.