This is a magic Trick

This is a magic Trick
This is a magic Trick

aik thanda paani lein aur us ko apney baraber wala par phenk dein yeh thanda paani us bandey ko garam kar dey gaa At your Own Risk
  

May, 22 2010     156 chars (1 sms)     10630 views       Funny

more Funny SMS Messages

Interviewee;What is your date of birth?
Sardar;nov 28.
Interviewer;which year?
Sardar;abey ullu everyyear.
Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!
Mujh ko naya zamana hairat me dalta hai,
.

.

.

.


.

Jis ka gala dabaaon woh ankhien nikalta hai . . . ;->
Dad to Son : “When I Beat U , How Do U Control Ur Anger

Son: “I Start Cleaning Toilet “

Dad: “How Does It Satisfies U?”

Son: “I Clea It Wid Ur Tooth Brush “ ;->
While selling Parachute: Plane se kudo button dabao aur aap zameen par safely land!
Customer: Agar parachute na khula to?
Sardaar: Oh ji, paise waapas!
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Wada kro...

Wada kro k tum zindgi ki har cheez mujhsey share kro gy.

Wada kro.

Khushi,

Ghum,

Dukh,

Sukh,

DarD,

Or

Apne mobile ka balance B...!!!

wada???:p
Ek dafa 1marasi k ghar petrol ka kuaan nikal aya marasi boht khush hua

Apny bap sy bola aba hun asi apna petrol pump kholan gay

Aba khush ho k; Tay oda naa ki rakhan gay putar ?

Marasi; Fakhar sy M.S.O

Aba: Eida matlab.. ?







"Marasi State Oil"

Hosh kar Oye :->
K B C
Amitab:In which state Ganga flows?
Sardar:Liquid state
Audience clapped.
Amitab stunned and looked behind and found all people sitting
were Sardar"s
Technologies Impact:-

Dad Emails :

Dear Son,

How Hv U Been?

Ur Mom & I R Fine.

We Miss U A Lot,

Plz Turnoff Ur PC & Come Downstairs 4 Dinner!
Husbnd Make A Call 2 His Wife 4m His Office

BEGUM Muje UmAr Sharif K Drame K 2 Pass Mile Hain,

Begum: (WITH joy) Theek Hai Main Tyar hoNa Start Krti HooN

Husbnd: Haan Jaldi Karo,

Pass Kal K Show K Liye Hain.
Ek Bahut Barrey Sharabi ki
Car k Peeche Likha Tha:

.
.
.
.

Daaru Piyo
Tay Insaan Bano

Roti To Kuttay Bhi
Kha Lete Hain. :-)