U think of ME and I think of U.

U think of ME and I think of U.
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"
  

May, 25 2010     148 chars (1 sms)     2904 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is The Meaning Of
Generator
In Pakistan ???


.


.


.



.



.



.



.


Load Shedding K Khilaaf Jihaad ... ;->
Subah Utho
Close-Up Karo
Fir Naha ke
Mera photo laga ke
apne dono haath jod kar zoor-zoor Se gaao:
"TUJHE BHOOL JANA MUMKIN NAHI"
Eik Bili Ke Samney Eik Ch0oha Rakha Hai
Par Wo Nahi Kha Rahi Pata Hai Kyun?









Kyun K Wo Naak Ka Ch0oha Hai...
"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?


Meet In RAJASTAN,

Love In HINDUSTAN Marrage In DEVASTAN,

Take Honymoon In AFGANISTAN,

But Dont Bring Ur Population 2 Our Pakistan
Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
1 aadmi bhagta hua bus me charha or zor se chillaya
"khabrdar koi apni jaga se nahi hile ga.....
.
.
.
.
.
.
Manjan wala khud aap k paas aaye ga"
Once a sardar was looking at a WANTED poster & was wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane kyon diya ?


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
Sheikh Sb k betay ki shadi thi.. sub Mehman intizar kr rahe thy k kab sheikh sb khanay ka bolen gey.. Raat k 2 baj gaye to sheikh sb se bhi raha na gaya .. unho ne garamjoshi se kaha.. sub 4,4 ho ker beth jayen..sub mehman khush ho gay k khana khulney wala hy.. phir sheikh sb ne sub k agay Tash pattay rakh diye k khelo
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->