A guy takes his wife to

A guy takes his wife to
A guy takes his wife to a football game for the first time.
After the game he asked his wife how she liked the game.
Oh, I really liked it, she said, but I just couldnt understand why they were fighting for 25 cents.
What do you mean?
They kept screaming:Get the quarter back! Get the quarter back.
  

May, 21 2010     302 chars (2 sms)     3536 views       Funny

more Funny SMS Messages

31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools...;->
Dil k arman naliyoon mein beh ghaye,
tum jahan par they waheen par rah ghaye,

pyar k qisssey adhoorey reh ghaye,
us k ghar waley tujh ko changhard keh ghaye
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?




































Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->
Plz don''t read this Nahi to ho jayega Kya? Arre wahi jis se hum darte hai ? ? ? wahi jo is umar me aksar ho jata hai ? ? ? dekha ho gaya na ? ? TIME WASTE!!
Love Happens Automatically.
.
.
.
Manual Working Of It
Is Called Flirting.....
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Maantay Hain Lahore Lahore Hai.

Par Karachi Uska Shauhar Hai.


Karachi Main Bhi Ek Lahore Hai.

Jiska Naam "Gulistan-e-Jauhar" Hai.
1 over me kitne balls phenkay jate hai

Kya apne kaha 6?

Galat jawab

1 over me 1 hi ball 6 bar phenkay jata he
Bade aye!
Cricket k
shoukin.
DoORse dekhA to sh3r khAdA thA

DoORse dekhA to sh3r khAdA thA
.
.
.
.
pAsS gAyA hi nAhi

tUjhme hiMmAt hAi tO tU jA k3 dikhA!!!
Plz note my new number of ZONG (China Tel) now send ur sms and call at this new number....





§€^¿ ¥#¿>€~ø

Bye ;->
Kisi ko Chahny ki 8 Nishaniyan
.
1.Ap us k Sms baar baar parhty hen
.
2.Ap us k saamny jaty huay Hich-Kichaty hen
.
3Jub ap us k bary me sochty hen to ap ka DIL taiz dharakta hy
.
4.Ap jub ys ki awaz sunty hen to Muskuraty hen
.
6.Ap us k liye kch b kr skty hen
.
7.Ye sms parhty waqt ap k dimagh me bs usi ka hi khyal hy
.
8.Or ap usy sochny me itny masroof thay k ap ko pta hi nhi chala k point no.5 missing hy
.
Ye hoti hy"MUHABBAT"