Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10165 views       Funny

more Funny SMS Messages

Have U Seen a Monkey Wrapped in a Plastic.
.
.
.
.
.
.
.
No?
.
.
.
.
.
Realy Not?
.
.
.
.
.
Please see ur NADRA ID CARD
Wo khush ikhlaqi.... Wo payari ankhein.... Wo MASOOM sa chehra.... Wo UMDA ZEHAN.... Wo Nice Personality.... Aap ko YAAD Hai??? GOOD.! GOOD.! "Main ab bhi waisi hi hoon"


Salesman:This computer will
cut your workload by 50%.

Santa:That is great,
I will take two of them:p
''rabba dukh na dena mere DOST ko
muje chahy Sukh ka pahar day day,,


ghoomy new cycle pe Dost mera
muje baly hi purani si mercedes car day day,,

bookha na rakhna mery dost ko khany ko tazi daal day day
mujhe baly hi kal ka cake+custers+biryani aur cokr ki botal 4 day day,,

phir na kehna kay DOST dua nhi kerty....''
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Why Pakistani Girls Are Not In Sport?


Only 10% Girls Play Games Like
Tennis, Chess, Carrom Etc


Bcoz 90% Girls Are Playing With
Boys....
Husband & Wife Men
Jhagra Hua Tou Wife
Ne Apni Maa Ko Fone
Kia:
"MAIN AAP K HAAN AA
RAHI HON, MERA UN SE
JHAGRA HO GAYA"

Maa Ny Kaha:
"USAY APNE KIYE KI
SAZA MILNI CHAHIYE,
TUM WAHIN THEHRO
MAIN TUMHARY HAAN
AA RAHI HOON ..." ;->
Bhool k bhi kisi ko rulana,

Zindagi mai sab ko hasaana,

Dushman ko bhi gaale lagana,

phir bhi koi gham de to,

9 0 (Nine Zero) pe fon lagana thook denge saale ko . . . . . . . ;->

A

SHORT

LOVE STORY :

Somebody Proposed U

U

Said

"not interested"

And in this way

Somebody

Lived a

Happy life forever.

ha ha ha
merey marney ki ik waja tu ho ghee,
merey marney ki ik waja tu ho ghee,









chal tu mar ja ta k waja hee khatam ho jaye.
BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D