Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10168 views       Funny

more Funny SMS Messages

Everything Is Possible In This Universe, Nothing Impossible.
.
.
.
.
.
.
Wana Example ?
.
.
.
.
.
.
Very Simple Yaar,
.
.
.
.
.
.
Imran Hashmi In Jannat.["!"]
Sardar selected a short girl to marry.
Why?
Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
whAt iS tHe nAm3 of bruc3 lee''s s|st3r wHo cAn wAlk on tHe wAlls?








chipkA-l33
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
akhiyan udeek diyan dil wajan mar da,








Aaj aj tey dholna din wey aitwaar da, aja tenu akhiya udeek diyan
If U Need Original Tigers

Nail For Ur Chain Locket

Contact Me Immediately








Bcos M Cuttin

My Nails 2moro.

Booking Close Today
A Sardar moving around in market with Parrot on his shoulder. Passerby asks,"Kidhar se laya yeh Janwar?"Parrot replies, "Punjab se laya" ;->


Pathan Road Accident K Bad Bola
Hum Sedha Jata Tha
Road Bhi Sedha Jata Tha
Hum Seadha Chalta Geya

Road Yakdam Mur Gya

Samne Aik Darkht Ata Tha Ham Darkht Ki Taraf Jata Tha Darkht Hmari Tarf Ata Tha

Humne Break Mara

Darkht Nahin Ruka
Osne Aakar Gari Ko Takr Mara
Ye Khanzeer Darkht Ka Chalan Kro
Just Say 3 Wordz & W¡N A Black Coat. .No Wait No Draw,
!


!


!


!


Go Musharaf Go


4 More Detail Visit Da
"Long March"
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)