Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10171 views       Funny

more Funny SMS Messages

Definition Of A
Professor ... !!!
























A Professor Is One
Who Talks In
Someone Else''s Sleep ... ;->
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?



1 + 1 = 2
(In Private Sector)


1 + 1 = 11
(In Government Sector)
''Faqat i$ liye hum ne mehfilon may jana chorr diya MOHSIN....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K koi pooch he na ley
"Putter tyra result kido aa raya a!''
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
What Is The Meaning Of
Generator
In Pakistan ???


.


.


.



.



.



.



.


Load Shedding K Khilaaf Jihaad ... ;->
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do... ;->
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
''Kahan se dhoond k lao gay Wafa is jahan main "FARAZ"



Jo jata tha BILLO k ghar Ab kehta hy:

PREETO mery naal wiyaah kar lay''
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”