Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10178 views       Funny

more Funny SMS Messages

''2 friends,

“see” & “saw”:

1 day “see” saw sea & “saw” didnt see sea.
“See” saw sea and jumped in sea.
“Saw” didnt see sea but jumped in sea.
“See” saw “saw” in sea & “saw” saw “see” in sea.
“See” “saw” both saw sea & both “saw” & “see” were happy to see Sea.

That is how to exercise your brain..!''
ager kabi tumko mere msg receive na hon to tum preshan na hona ;;;;;;;;;;; kyun k .................
.
.
.
.
main sms di factory nai lai mainu hoor v kam ney .
If lovers are like moon and Brothers are like stars
than i have noticed that the sky looks good without
moon but not without stars i.e. YOU Happy Birthday Brother
Sardar:
Samose K Andar Ka Masala Kha Raha Tha...

Dost:
Yeh Kia Kar Rahay Ho?

Sardar:
Doctor Ne Mujhe Bahar Ka Khana Mana Kia Hai :-)
Jin:
"Kiya Hukam Hy Mere Aqa"
Aqa:
"Mulk Ka Sara Maal Mere Acount Mei Daldo.
Jin:
"Aqa Hukam Kare Bakwas Nahi, Mei Jin Hon ZARDARI NAHI" ;->
I wish u lov,i wish u joy,May u hav a baby boy.Wen his hair begin to curl,May u hav a baby girl,Wen she begin to wear pins,May ALLAH giv u twins.Wen they reach d age of four,May u hav many more..U DONT WORK ON ANY SCHEME..May u hav a Cricket Team...AMEEN
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
Few Sweetest kisses...

loveliest kiss: on cheeks..

Romantic kissL on lips..

Hottest kiss: On ur Vehicals Silencer...

Yakeen nahi to try kar lena....


RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->