Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10160 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai
"Jab Tak Zinda Hun Msg Krta Rahun Ga

Or

Jis Din Na Karun To Samjh Lena K

.

.



( '.' )/"
<) (
_/ \_
Agly Din Karunga.
"Zalimo"
Kabi to Acha Socho.?haha.

Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Manager 2 Sardar :- Aapki shadi ho gayi ???
Sardar :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Sardar :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
Kamal kay NAKHRE Tumhare............






Ajeb tumhara STYLE hai.........





"SMS" karnay ki fursat nahi or...







Hathon main MOBILE hai...........!!!!!!!!
In a class, teacher asked:
If I buy an item@ 12.75 n
[email protected], it“s loss or profit?
student: Profit in rupees & loss in paise
Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..
Q- 1 bar 1ladke ki yaad-dasht(memory) chali jaati hai...
toh us ko ice-cream wale utha k le jate hain...
kyon???
.
.
.
.
.
...
.
.
.
...

.
.
.
.
...

.
Ans- kyon ke woh kehta hai.. "main cone hoon.. main cone hoon.." ;->
0 0 0
0 0 0
0 0 0
0 0 0

purey ek darjan
''desi''
aanday hain.
meri taraf se sardi ka tohfa..
^ HAPPY WINTER SEASON ^ (:->
''Hum to yun hi" K.E.S.C" truck k saath khare thay .
Ae dost...
.
.
.
.
.
.
.
Log aaye aur lanat de kar chale gaye..:-)''
duniya mein sab sey aasaan kaam


















koi nahee hai.Dekha sms pardna b barda Mushkil hai.