Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja

Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
  

May, 13 2010     610 chars (4 sms)     10153 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lagaan Remix 2020
Climax Scene:

1 ball 24 runs needed.

Bowler bowls

Aamir hits

Ball splits into 4 pieces.

All pieces go for 6''s

Aamir Wins...

MIND IT ;->
wHicH iS SwEeteSt tRee iN tHe wOrlD....?
.
.
.
.
think

think
.
.
.

Pastry ;):)
''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
Just a friendly reminder -

Relationships are precious,
do not hurt them by fooling
and lying on first April
How Pakistani
Professors speak
english:


1)don''t dare talk in front
of my back!
2)both of you three get
out of the class!
3)take 5 cm wire of any length!
4)All of u stand in a
straight circle!
5)Be quiet..The principke
just passed away
6)Y r u looking at the monkey outside the window when i am here
Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.
an arab was being interviewed at a US checkpoint.
you name pls. " abdul aziz "
sex? " six times a week!! "
no, no, I mean male or female! "
doesn''t matters, sometimes even camel!!! "
A Girl Speaks To A Boy


GIRL : O BHAIJAAN

Please.....

BOY: Kutti Kamini Confuse Kyon Karti Hai..

Ya To BHAI Bol Ya JAAN Bol..
Ek Bachay Ne Apni Maa Se Pocha K Insaan Ki Nasal Kahan Se Start Hui,
Mom: Matti Se,
Bacha Mutma-En Na Hua.
Phr Apny Baap Se Yehi Question Kia To Jawab Mila:
"Bandar Se"

Bacha Phr Mom K Pass Aya Or Bola Papa To Ye Keh Rahay Hain.
Mom: Haan To Unho Ne Apni Btai Hai.
Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
Techr : Batao Mje Naddi Naale Kahan Se Niklte Hain?

Studnt : Sir, Naddi Ka Toh Mje Pata Nhi

Han Naale Hamari

Shalwar Se Niklte Hain. :-) :-| :-D