aaj mein boht beemar hoon,

aaj mein boht beemar hoon,
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
  

May, 17 2010     200 chars (2 sms)     3181 views       Funny

more Funny SMS Messages



Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)
This Mouse is Cat of Donkey the Best monkey way to paagal make funny you smile.....
..
..
..
..
..
..
..
Confused????
..
..
..
NOW READ IT AGAIN LEAVING ALL YOUR NICK NAMES.... :D :D :D
Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->
Machar ka Bacha Pehle Baar uraa
jab woh wapis aaya
tou us k baap ne Poocha "Kaisa Laga Ur k??"

Machar Bola .. " BOhat Maza Aaya, Dekh k bht Khushi howi sab ko Taalian Bajatay"
Arz Kia Hai...

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Waah Waah

.

.

.

Those Who Know Me
Know Me Well

.

.

.

Those Who Do Not,
Go To Hell . . . =P ;->
Teacher: Draw A
Diagram Of Bacteria

Pappu: Here It Is Sir

Teacher: Where? You
Haven''t Drawn
Anything

Pappu: Sir, Can You
See Bacteria Without
Microscope ... ;->
AftEr
thE
rEs0uNdInG
sUcCeSs
oF
thE
INdIaN
bLoCk
buStEr
fILm"TaRaY zAmEeN pAY"
wE
pAkIsTaNiS
prEsEnT


















"pAtRoL AaSmAn pAY"!
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"


Give A Person A Fish
And You Feed Him For
A Day,
Teach A Person To
Use The Internet And
He Won''t Bother You
For Weeks ... ;->
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,