aaj mein boht beemar hoon,

aaj mein boht beemar hoon,
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
  

May, 17 2010     200 chars (2 sms)     3176 views       Funny

more Funny SMS Messages

poonam ki rat mein chand badal jate hai,
waqt ke sath insan badal jate hai,
sochte hai ki aapko tang na kare,
par sochte-sochte plan badal jate hai.


Teacher: Johny,
if your father earned $100,000
and gave half of it to your mother,
what would she have?

Little johny: A heart a attack!
No1 can ever b satisfied wid 3 things in life:

1.mobile

2.automobile

3.girlfriend

Bcoz dre is always a better model available in future. . . ;->
We"ve had our ups and downs,This we both know, Through it all
our love Still managed to grow Different thoughts we had About
many things,But our love for each other,Had no attached strings.
Happy Anniversary
Peer,
Beta, Koi Mannat Maango
.
Mureed,
Please Mujhe Phir Sy Un-
Married Kar Dein.
.
Peer,
Beta, Mannat Maango Jannat
Na Mango,,,
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Madhuri

Bipasha

Mallika Sheravat

neha dhupia

Rani mukherji

isha deol

twinkle khanaa

“sabhi ki or se tume Rakhi ki bahut badhai.....“
malika sherawat goes to skin specialist
and asks: "main nahatay waqt kia lagaaon?"









































































doc:"bathroom ki kundi"
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Wat wud
U do if..


U lose me
1day?


























































































So cute..I knew u''ll search 4me... :)

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"