aaj mein boht beemar hoon,

aaj mein boht beemar hoon,
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
  

May, 17 2010     200 chars (2 sms)     3189 views       Funny

more Funny SMS Messages

There was ONe guy who used to smoke a lot! minimum 2 packs a day. He would make sure his folks never found out. He would always make sure he had loads of mint on him. One day, when he was below his house, his mom was unexpectedly in the balcony, and he didnt have mints on him! He was in a fix. While he was wondering what to do, he sees 2 snakes in the garden. So he eats them tail first. After that his mouth starts smelling of mint. Why?????










Cos he ate 2 snakes (Saap) ulta..so he ate Paas Paas....
B careful!
1Unkown No Se Apko sms Aa Sakta Hy
Jis Se Screen Pe Meri Foto A Jye Gi Plz Dekhe Bina Delete Kr Dain QK Pehle He Aadha Karachi Dewana Ho Chuka Hy ;->
NON SMOKERS- i hate cigarette so i don''t touch it. ;-(
.
SMOKER- i too hate cigarette so ''I BURN IT'' :-)
.
Attitude matters... ;->
When apple is green it is ready 2 pluck n when a girl is 18 she is ready to get a...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SHINAKHATI CARD
Hamaisha ghalat hi sochna..
My Eyes Miss u
My feels Love u
My mind call u
My heart just for u
I will die without u

Aisa meri Mummy mujhe bilto hain
Unbelievable Moments in 2008.


1. PPP won the election.
2. Faraz death
3. Harbhajan slapped Srisanth.
4. Ronaldo kissed Bipasha Basu.
5. Tony Blair caught without ticket.
6. Marriot blast.
7. China launched space shuttle.
8. Mumbai blast.

9.
.
.
.

.


Bush did not return Al-Zaidi Shoes..!!!

Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.


Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Ek kanjoos Pathan ne mithayi ki dukaan kholi aur mulazim k liye akhbaar mein ishtihaar diya.

"EK MULAZIM KI ZARURAT HAI
Par
.
.
.
.
Sirf SUGAR k marez raabta karen"
I
Wana
Dedicate
U
A
Song.
Sirf
Or
Sirf
Apke
Liye




Only
4
My
LOVE




"Karan Main
Nazaara
Jadon Teri
Taswir Da!
Painda Ae
Pulaikha
Meno
KHUSRAY BASHIR
Da"
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
1 Pathan Or American Dinner Me

Paaye Kha Rahe The,

American K Hath Me Bakri Ki Zaban A Gai ,

American Bola What S This?

Pathan Bola " This Is Language"