aaj mein boht beemar hoon,

aaj mein boht beemar hoon,
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
  

May, 17 2010     200 chars (2 sms)     3186 views       Funny

more Funny SMS Messages

A suicide bomber to Mulla Umer:


Sir jee! barood thora kum dala karen Last time hamara Aadmi jannat se bhi aagay nikal gaya tha. . . . . .!!!
Daku: Tera Nam?
Lady: Rita

Daku: Rita Meri Bahan Ka Nam He,Ja Tuje Maf Kiya
Or Tera?
Santa: Santa,
Par Log Pyar Se Muje Rita Kehte He
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
''Sms karne me kitna maza ata hai,

Lekin dil ghabrata hai

Kyon k balance jata hai

Lekin asal maza to tab ata hai,

Jab kanjoos logon se

Sms ka jawab ata hai...!''
USA inventd a machine 2 catch thievs

In US
30min it caught 20thievs

In UK
30mins 30thievs

In India
30min 90thievs

Pakistan
In 5mins da machine was stolen:-)
''On this special day
When the world is filled with
Love, hope and joy

I would like to express
My appreciation and care

For the most wonderful person
In the whole wide world

Wont you please be my valentine''
Weather Forecast For Tonight . . .
































Dark ;-> Weather Forecast For Tonight . . .
































Dark ;->

Why Pakstanis are easy to identify?

1. Everything cooked in garlic & onion

2. Re-use of gift papers

3. Always arive atleast 1 hour late to a party

4. Chldren have names rhyming

5. Talk for an hour at the gate when leaving somebody''s house

6. Keep leftover food in fridge

7. You live wth your parents even when you are 40 years old

8. Don''t use measure cups when cooking

9. Bedsheets on sofas to keep them away from getting dirty

10. Cover everything with plastic even if its a remote control :D
''Aaj Ke Baad Tum Mujhe Call Mat Karana,
Na Sms Karana, Baat Bhi Mat Karana,
Milane Ki Koshish To Bhul Se Bhi Mat Karana,
Kyonki Doctor Ne Mujhe
Mithi Cheejo Se Dur Rahane Ko Kaha Hai''


Wife:Please bike taze na chalao
mujhey dar lag raha hay.

Sardar: Agar tujhy bhi dar lag raha hay
to meri tarah ankhein band kar lay.:P
Now Bush says:
Ek ajab sa manzar nazar ata ha,

Aik shaks bhi hajoom nazar ata hay,

Kahan ja kar karoon Pres conference,

Har ek k hath ma JOOTA nazar ata hay:
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))