WILLIAM NARGIS

WILLIAM NARGIS
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
  

May, 13 2010     170 chars (2 sms)     3319 views       Funny

more Funny SMS Messages

Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>

Girl:Papa,1 ladka mujhe 2 BAR I LOVE U bolA,

kya karu?


Fathr:Beta usse shadi kr le,

zindgi me agr dubara bolde to mera nam badal dena
Tum hoti to aisa hota, tum hoti to waisa hota Tum is baat pe itna hasti, tum uss baat pe itna khush hoti, Tum is baat pe ye kehti,tum uss baat pe wo kahati shukar hai tum nahi ho!!!

SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Larkiyan Patanay MeiN Tum Hi Ustad Nahi Hou "Faraz"..!!

Suna Hai karachi Mai koi "MOHSIN" b rehta Hai;-)
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz


Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir
Ullu

??
Ullu
??

Ullu

Button dabana band kar,
teri baari hai,
attendence lagwa
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->


Sardarji was asked,
what is a adult joke?

Reply came
any joke which is eighteen years old.
- K r R r A z Y -


T r u t h
H u r t s

May Be Not As Much As

Jumping On A Bicycle
With Seat Missing ...
But It
H u r t s ... =P ;)

Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.