WILLIAM NARGIS

WILLIAM NARGIS
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
  

May, 13 2010     170 chars (2 sms)     3335 views       Funny

more Funny SMS Messages

Smile is the sec0nd best thing U can d0 with yr lips...

Of c0urse U kn0w the first 0ne :)

?

?

Its keeping ur m0uth shut !! :D
U R my best frnd.

Bharosa nahi?

Chalo fir Mina-e-Pakistan par chadenge

Me 1 2 3 bolunga Tum Kood jana.

Baad me jab tum 1 2 3 bologi

to me kood jaunga... :)
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....
Doctor! I Have A Serious Problem,

I Can Never Remember

What I Just Said.


When Did You

First Notice This Problem?


What Problem?
BHAKT - Bhagwan mujhe wardan do ki mai marne ke bad phir zinda ho sakun..

BANGWAN- Ye mere bas ki bat nahi hai putra, ye sirf Ekta Kapoor kar sakti hai... ;->
New Pakistan team for worldcup 2011
Coach: Wasim chakram

Team:

Bekar younus

Rashid takleef

Shahid afriki

Inzimam full duck

Shoaib kambakhter

Umer bull

Kamran khatmal

Kana Naveedul Hasan

Mehman butt



Extras:

Baitsman

Baiman farhat

Danish maleria.


UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
Raat bhar sisakty rehna bs ek shakhs ki khaatir,

Isy agar ishq kehty hain to wAllah meri Toba ... !!
In Dosti Ki Rahoon Main Dhoka Na Dena Dost Mera Yaqeen Tujh Py Aisa Hy Jaisy Zubaida Aapa Ko Apne Totkon Per. :-P
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->

Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->