WILLIAM NARGIS

WILLIAM NARGIS
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
  

May, 13 2010     170 chars (2 sms)     3341 views       Funny

more Funny SMS Messages

Love is something special, a treasure I want to find... to others, love is blind but for me, its not true, coz when I fell in love...I saw you.
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Aik Sher Arz Kia Hy



Taaza Kalaam Hy Janab


Mulahiza Ho



Jee





Aik, Do, Teen, Char



Jee Janab



Dobara Irshad




Ahuun



Aik, Do,Teen,Char



"AA BAIL MUJHE MAAR."
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
Aaj Se 100 Saal Pehle


Shaam K Waqt






1 Gaon Main



Theek 7 Baje



1 Gali Main







Kuch Bhi Nahi Hua Tha

Chalo Apna Kaam Karo Bohat Shauq Hy Msg Parhne Ka ;->
Mumbai may ghareb awam mer rahi hay.terrorist ksi k qabo me nai aarhay.Indian Govt se guzarish hay k..
.
.
.
.
.
.
''Sunny Deol'' ko bhejo na..:-D
My night r becoming sleepless, my dream r becoming hopeless, i asked God is it love ? God said no.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Exams r near!
Sardi ka ek Faida hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
socho khy.?
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kya sosh rahe ho..??
.
.
.
.
.
.
Bus ek hi Faida hai..!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So simple


Garmi nhi lagti.
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bri Family Dekh K Ghusay Mn Kaha:
Haya ty Nhi Ayi?
Sardar:
Nai yar, Ohda Paper C.
A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
Jo Tumko ho PASAND wahi baat kahenge
Tum DIN ko agar RAAT kaho to RAAT kahenge, kyon
Socho




SOCHO naa










Kyonki PAGAL logo se BAHAS nahi karna chaiye!