WILLIAM NARGIS

WILLIAM NARGIS
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
  

May, 13 2010     170 chars (2 sms)     3314 views       Funny

more Funny SMS Messages

KBC ME SHARUKH NE MUJH SE PUCHA.
WORLD KA SABSE BADA ULLU KON HAI?
MENE 1 CRORE RS. THUKRA DIYE,
LEKIN TERA NAAM NAHI BATAYA
Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''
Jatt Proposes to a Girl :

Kutta mar gaya razai vich…
Main paagal ho gaya teri judai vich…
Fernail te machar beh nai sakda
Te main tere bin reh nahi sakda!!

D0sto0

Ghajini Daikhnay k Baad Andaza Hua k Aap ka Do0st Bhi Amir Khan Say kam Nahi Hay.


Mai Bhi Parhta Hun
Samajhta Hun

Phir 15 Min Bad Sab Bhool Jata Hun
''''Happy Thappar Day''''

Today Is Thappar Day.
Jo B Is Time Ap K Sath Betha Hua Hai Usey Rakh K Thappar Marein. And Plz Forward Dis Msg As Much As U Can.
Tum




aChe






Sache





pYare






ImaNdaR






SamAJdar







AqalmAnD







shareeF







logon se
dur rehna!!

Warna wo
b "biggar" jayenge... :p

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia
''Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy...
''Teacher: Agar tm apny Ami ko "MUM" kho to
Ami say bari Khala
or choti Khala ko kya kho gay?

Sardar: Kafi der sochny kay bad
Bari ko
"MAXIMUM"

or,

Choti ko "MINIMUM"''



In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Meri Prem Kahani ka ajeeb ending tha...Izhare_muhabat by SMS kia thaa..Us ki shadi ho gai and Sms abhi tak pending tha...