Vegetable msg...

Vegetable msg...
Vegetable msg...

MOOLI gajar ka noor tujh pr brsy

Teri chahat ko Aaloo timater trsy.

Teri zindagi me ayen itny kaddoo.

k tu Chotay tinday khany ko tarsy.
  

May, 20 2010     165 chars (2 sms)     3180 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lub Pe Aati Hai Dua Ban K Tamana Meri
Zindagi Bomb Se Ho Mehfuz Khudaya Meri
Na Koi Bomb Dhamakay Se Ura De Mjh Ko
Muft Me Jame Shahadat Na Pila De Mjh Ko
Mere Allah Lrai Se Bachana Mujh Ko
Or Sikha De Koi Banduq Chalana Mjh Ko
Nam E Islam Ki Hurmat Ko Bacha Le Ya Rab
Waqt K Sare Kamino Ko Utha Le Ya Rab.
Aik dafa MIRZA GHALIB
bathroom gaye tu un ko apnay mehboob ki yaad i.

Unhone ne foran aik sher kaha,


"Ankhoon main hai tera aks,



Aur hath main hai "LUX"


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)

"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Survey Subject:In how many days a 1000 pgs book cn b read.......?

Writer-6months, Doctor-2mnths, Lawyer-1month, STUDENT-ON THE NIGHT B4 THE EXAM.
Kon Kambakt Marne K Liye Peeta Hai



Ham To Isliye Peete Hai Kyaunki Peene K Baad

.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
..
.
.
.

Susu Aata He
Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
Easy Ways to Die :

Take a Cigar Daily - You will die 10 years early.

Drink Alcohal Daily - You will die 30 years early.

Love Someone Truly - You will die daily .... ;->
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->


Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D