Vegetable msg...

Vegetable msg...
Vegetable msg...

MOOLI gajar ka noor tujh pr brsy

Teri chahat ko Aaloo timater trsy.

Teri zindagi me ayen itny kaddoo.

k tu Chotay tinday khany ko tarsy.
  

May, 20 2010     165 chars (2 sms)     3200 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan: Hum Ne Ek Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zariye Dewar K Doosri Taraf Dekha Ja Sakta Hai........!!!!!!!!

Sardar: Wo Kia Cheez Banai Hai tumne Khan Shahab

Pathan: Suurakh... ;->
''Usay pyar kar k meri kismat hi jag gai,

wah wah

Usay pyar kar k meri kismat hi jaag gai,

Maine itne love letter post kiye k wo
"POSTMAN k sath hi bhag gai.:-D''
What is the Limit of
telling aliE?

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
A HUBSHI taking a Bath &
Singing:"PAANI ME JALAY
MERA GORA BADAN..
Ek pathan TV pe bomb rakh k Pakistan ka match dekh raha tha,

Bivi:Ye bomb kis liye rakha hai ?

Pathan:Agr aaj haarey to poori team ko bomb se ura dunga.
''Pathan Apne biwi k Saath Ja Raha Tha:


1 Larkay Ne Aankh Maari.


Pathan: Tujhe Sharam Nahi Aati Mujhe Aankh Martay Ho.

Larka: Maine Tujhe Nahi Ter''


Do u know whats A B C D E F G?
A Boy Can Do Everything For Girl

Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.


In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
Hamari life us waqt
complete hoti hai,

jab ap ho or mai ho,

or humary,

Choty choty

pyary pyara

sweet sweet

cute cute

nanny munny

shararti shararti

!Sms!Hon!
Father to Son: samney ghar wali larki ko dekh............. har exam mein first aati hai

Son: Dad.............! usi ko tu dekhta raha, isiliye tu fail hogya hoon... ;->
U R my best frnd.

Bharosa nahi?

Chalo fir Mina-e-Pakistan par chadenge

Me 1 2 3 bolunga Tum Kood jana.

Baad me jab tum 1 2 3 bologi

to me kood jaunga... :)
I had many options...
POISON,
ELECTROCUTION,
SLEEPING PILLS,
HANGING BY NECK,
COMING UNDER TRAIN,
JUMPING FROM A HEIGHT,
But...
I Chosed Education..... :->


DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->