Roses are Laal

Roses are Laal
Roses are Laal
Sky is neela
Your mind is Like
Khali Patila.

Bura maan Liya
Okay.

Roses are red
Water is Cool
I''m handsome
n U''re fool

Lo thora aur bura maan lo!
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3529 views       Funny

more Funny SMS Messages

U May Be BuSy,

U May Be Engaged

With Lots Of Works.

U Have 1440 min Per day.

Atleast For 1 min

Think
















Kahin Aap K Sms Na Kerne Pe Koi Aap Ko Galiyan Na De Rha Ho . . . ;->


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Boy:Darling Me Tmhe Bangla Dilaon Ga.

Car Dilaon Ga.Gold Ka Dher Lga Don Ga.

Girl:Acha Ye Btao K Sham Ko Park Ao Ge

Boy:Han Agar Mama Ne

Bus Ka Kiraya Dedia To!
New Friends
are like
POEM
but
Old Friends
are like
ALPHABETS
so
don’t Foget
the ALPHABETS
as these are
required to sing
a POEM.
Arz kiyA hAi . . .

ZindAgi nE diyE bAhot sE sitAM




WAh WAh







ZindAgi nE diyE bAhot sE SitAM








wAh wAh




KhudA ki KAsAM
EID khAtAm... :d ;->
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..
Kaun kahta hai ki budhape mei ishq nahi hota..

Darasal baat ye hai ki BUDDHO par kisiko shaq nahi hota...
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
Aapke brain ki Xray report aa gyi

10g mitti
10g knkar-pathar
25 type k kire makore
5g makri k jale n
500g bhusa

KAMAAL HAI...! MUJHE LAGTA THA K KHALI HOGA
Ek sawal...14FEB VALENTINES DAY ko log aisa kia karte hain k theek 9 MAHINAY baad 14 NOV ko "CHILDREN DAY" manana parta hai.
''Height Of Kanjusi . . .











Searching For second Hand Tata Nano Car. . .












That too with gas kit...!!!''