Roses are Laal

Roses are Laal
Roses are Laal
Sky is neela
Your mind is Like
Khali Patila.

Bura maan Liya
Okay.

Roses are red
Water is Cool
I''m handsome
n U''re fool

Lo thora aur bura maan lo!
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3535 views       Funny

more Funny SMS Messages



Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
World cup ke shekast k bad inzamam ko bv ne bazar say dahi lane ka kaha to inzamam ne logon k der say burka pehn lia .
burka pehn k Bazar puhuncha hi tha k ek urat ne us se pucha.Tum inzamam ho na?Us ne ghabra k kaha Nhi to Us urat ne kaha Ghabrao nhi Main Yunus Khan hon.
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->
Ladkewale:ladki ka nam kya h?Ladkiwale:hmari pyari,apki pyari,sbki pyari RAMPYARI..ladke ka nam kya h?Ladkewale:hmara gu,apka gu,hm sbka gu JUGGU!!
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.
Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
Ager pakre gaye to tere sare raz khol donga..
Aur
Ager burayi mujh pe ayi to bhare majme main tujhe behan bol donga..
Sushmita Sen
00919821420167

Bipasha Basu
009193164574

Malika Sherawat
00919822923242

Karina Kapoor
00919874572585

Ja Aur Enjoy Ker
Sirf Tumhare Liye Hai
Ab Na Bolna Kisi Larki ka Number do...... ;->
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!


Manager:
Sorry, but I can’t give you a job.
I don’t need much help.

Job Applicant: That’s all right.
In fact I’m just the right person in this case.

You will see, I won’t be of much help anyway!!