Roses are Laal

Roses are Laal
Roses are Laal
Sky is neela
Your mind is Like
Khali Patila.

Bura maan Liya
Okay.

Roses are red
Water is Cool
I''m handsome
n U''re fool

Lo thora aur bura maan lo!
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3519 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
Situation,

Whn 1 Hr Wi|L Be Back...

1st Frnd:Beth Ja Yaar Abhi To 10 Bjay Hain
Ghar Ja Kr Kya Krna Hai?

2nd Frnd:Nahi Yaar Naye To 11 Bjay Hain

AwAM ki PurzOr FArmAiSh pAr...

.

.

.



.
.

.
.

.

Aik bAr Phir:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.



.



EiD MubArAk... =P ;->
BALOCHI KI NIYAT!!

Main Niyat karta hoon 2 punjabi marane ki ,

6 rocket fire farz ,

wasatay Bugti Uncle ke ,

Muu mera kohloo sharif ki taraf
W O M E N

IN SHORT...
So simple, yet so complex,
So weak, yet so powerful,
So confusing, yet so desirable,
So daming, yet so wonderful... WOMEN !
"SHAETAN"ne pocha kisi NAIK insan ka number do apun us ko tung krega! maine AAP ka number diya to"SHETAN"bola,abay marwaye ga kia,yeh to BOSS ka number hay.
.*""* .. * ""*.
''* Dil ki *''
* Gehrayon *
"*. se .*"
"*.*

Fitay moonh!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

uska
jo ap ka Bura chahay.. :D
Journalist To Meera:


Kya Ap
"HumAyuN"
Sy Dor Ho Sakti Ho?

Meera: Qasam Se Mra Bhai Mar Jae Mri Maa Mar Jae
Mera Khana Kharab Ho Agr Me UsSy Dor Hun =P ;->
Woh choom lain ek bar to aati nahi neend

unki awaz suntay suntay raat jati he beet

iss liye kehta hun k ye risk na uthaoo



"MORTIEN JALAO MACHAR BHAGAO"
U r BEST Heart Surgeon In the World , Beacause You Made a Place In My Heart Without CUTING and SPILLING blood . I am Lucky 2 have a Cute Friend Like You
At d beginning of any relationship,
every girl treats his boyfrnd as GOD.
Later on, some how,
D ALPHABET get reversed..
Rite na
Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->