Pesh hai... For the first time

Pesh hai... For the first time
Pesh hai... For the first time
In your Mobile
Nahati hui Larki.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Aaj thhand hai, Kal nahaegi!
  

May, 20 2010     168 chars (2 sms)     2933 views       Funny

more Funny SMS Messages

The most funniest newz in todays current affairz. . . . . .

The shoe thrown at bush by muntazir Zaidi happenz

to be made of sialkot, pakistan. . .

So President Bush Security Team haz Suspected

Pakistan to be part of da event. . .
A team of Specialst will soon

Vist Sialkot for further investigationz . . . .

Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon









Teri Zulfo''n Main Kho
Jana Chahta Hoon










Par Tum Teil Itna Lagati
Hyn K Har Bar Phisal Jata
Hoon ... ;->
Kanjusi ka matlab kya?





Na call, na sms mila?





Parh parh msg hasda ja?



Saadi ker na koi parwah?




Mera balance muka?





Te apne set nu taala la
Aurr jigrr. . . . . . ?



?
?
??
?
?























??







??







Insano mein kidhar . . . ?? :-p
Yaar mainu ik call kri,koi khas kam nhi,meri ik friend hai,tery naal gall krna chandi hai,osnu yaqeen nhi honda k Bander v gallan kardy ne.
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Dil ke operation ko BYPASS kyon kehte hain?



Kyon ki agar operation theek ho gaya toh..
PASS varna Hamesha ke liye BYE. . . ;->
5 sardars & a girl were hanging below a helicopter on a resQ rope.

Pilot: One must leave bcoz of overload.

Girl: I''ll sacrifice.All sardars started clapping



HaHaHaHaHaHaHa
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua
Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->


Mat Nikalo Mera Janaza Uski Gali Se "pAppu"
.
.
.
Warna Uska Baap Kahega..
.
.
.
.
.
Sala Marte Marte B Ek Chakar Laga Gaya... ;->