2 sardar were fixing a bomb in a car.

2 sardar were fixing a bomb in a car.
2 sardar were fixing a bomb in a car.
Sardar 1 : What would you do if the bomb explodes while fixing.
sardar 2 : Don’t worry, I have a one more.
  

May, 26 2010     146 chars (1 sms)     2853 views       Funny

more Funny SMS Messages



Boy- Dear! Look into my eyes.
What u c?Tell me...!
Girl- True love.
Boy- O anni di e!
Aida wada machhar nazar ni aya?
kad cheti..
Vadi aai true love di... =P ;->
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
Ek Sharabi 3r Flor
Sy Neechy Gir Gaya

Log Us k Ird-Gird
Jama Ho Gaye Aur Us
Sy Poocha - Kya Hua
Bhai ?

Wo Bola - Pata Nahi,
Main Bhi Abhi Neechy
Aaya Hon ;->
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
''THE JANAZA OF MAHBOOB NIKLA
FROM THE GALI OF MAHBOOBA
WITH LOTS OF ZOOR O SHOR

THE MAHBOOBA JANKI FROM THE DOOR
AND SPEAKI,"MAR GAYA HARAMKHOR"
True meaning of "GIRL":

"G"=GAPSHUP me sabse aage..

"I"=INNOCENT sirf shakal se

"R"=RONE ki automatic machine

"L"=LARAI mei kisi se kam nhi..
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
agar tumhein kabhi meri zaroorat mehsoos ho, yun lagey k mein tumharey kuch kaam aa sakta hoon, to phir plz kabhi hichkichana mat, mujhsey kehna mein ussee waqt,








Na kardoon gha, kyun k aur b kaam karney ko.
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
A beautiful dress is of no use
until it inspires
someone to take it off

By

Swamy EMRAAN HASHMI
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
Ek couple date pe tha, Dad ne

dekh liya !!!

Dad ne call kiya..beta kaha ho ...?

Beta := exam dene aaya hu !

Dad := "par dhyan se, agar es

exam ka result aa gya to jan se mar dunga