Aj Titanic ki 98th anivrsry hay.

Aj Titanic ki 98th anivrsry hay.
Aj Titanic ki 98th anivrsry hay.


So plz sab pyar karne walon se request hay k,

.
.
.
.
.
"DOOB
kar mar jaaye:-D
  

May, 25 2010     126 chars (1 sms)     2753 views       Funny

more Funny SMS Messages



Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->
Dear Customer,U have now subscribed Kanjusi Package
U can Enjoy saving of SMSs.Ur Subscription title Kanjus is valid untill ALLAH give u TAUFIQ to send Sms ;->
Children, on average, laugh about 400 times a day. Adults only about 15 times. Scientists who study humor want to know why 385 laughs disappear?
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
Kash koi "exam result" ka insurance kara deta
to har exam sa pehle premium bharwa deta.
Pass hota to thik
warna insurance claim karwa leta
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing."
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
1admi apne(14) bachon k 7 Zoo gya..
guard se kha hamen wo genda dikhao jis k 8 baçhe hain!
kuçh dair baad guard aya or kaha ap yahin theren genda apko dekhne aarha hai... ;->
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P


If Columbus had been a Married man,he might have never discovered USA

Bcoz he
would be asked
Where r u going?
With whom?
To discover what?
When will u b back?