Aj KATREENA KAIF ne Geo news ko
interview mai kaha hai
Agr SANIA, SHOAIB jese larke se shadì
ka fesla kr sakti hai,
to wo kon C sarhad hai jo mere or
''HumAyuN''
k bech diwar bane gi. . . =P ;->
Dear Customer,U have now subscribed Kanjusi Package
U can Enjoy saving of SMSs.Ur Subscription title Kanjus is valid untill ALLAH give u TAUFIQ to send Sms ;->
Bivi Pure 15 Minute Tak Apne Khamosh Shohar Pe Garajne K Bad boli Main Larai Khatam Karna Chah Rahi Hoon Magar Tumhari Is Gongi Badmashi Ki Waja Sy Ghar Jahanum Bana Ja Raha Hai…
N o t h i n g
I n
T h e
W o r l d
I s
M o r e
E x p e n s i v e
T h a n
H a v i n g
A
G i r l f r i e n d
W h o'' s
T o t a l l y
F r e e
O n
W e e k e n d =P ;)
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
1admi apne(14) bachon k 7 Zoo gya..
guard se kha hamen wo genda dikhao jis k 8 baçhe hain!
kuçh dair baad guard aya or kaha ap yahin theren genda apko dekhne aarha hai... ;->
2 Sardars Looking at egyptan Mummies,
Sardar 1: Look so many bandages ,Pakka truck accident hai
Sardar 2: aaho , ais liye Truck Number bhi likha ha BC-1760