D¡L Ka Sab Se Barra

D¡L Ka Sab Se Barra
D¡L Ka Sab Se Barra Connection Kis K Sath Hota Hai?

?

?

?

?

Apko To Pata
Hona Chahiye

?

?

?

?

?


Poket Sayyyyy
  

May, 14 2010     146 chars (1 sms)     2900 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"
Aao Aaj Hum Wada Karain K




Zindagi Bhar Pyar Karenge




Wafa Karenge




Mohabbat Karenge




Sirf Aur Sirf















Pakistan Se ;->
Manzil ki taraf badhte raho.
Jo dil kahe usi rah ko chuno,
peeche walon ko age na jaane do
aur jo aage hai unse aage niklo.
Tabhi 1 acche Truck Driver banoge.

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->
HaPPy NeW YeAr
HaPPy EiD,
HaPPy BasAnt,
X-mAs,
InDepEndNCe DaY 2008
HaPPy VaLeNtiNe''s,
FrNdShip,
MoThEr''s,
FathEr''s,
DadA,
DaDi,
NanA''s,
NaNi,
MamA,
MaMi,
ChiLdRen''s DaY
tAy
HaPPy B''dAy,
BeSt LuCk 4 ExAMs.
365 GuD MorNiNg
An
NoOn
A tAy NightAn.
KuCh rEh tE nhi gyA.
ChALo sArE saAL dA sAyApA mUkA
1 man goes to coffee shop, orders a coffee..
Waiter takes the order goes across the table n does some ishara.
& after some time brings the bill.
Man asks what about the coffee, you did some ishara n got me the bill.?

















Waiter replies, "Samajhdar k liye ishara he coffee hai"...
New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
45 Saal ka aadmi Larki
dekhne gaya
Larki ki maa be-hosh ho
gai

Jab hosh aaya
Tou waja poochi !!

Tou Maa boli 25 saal
pehle Ye mujhy bhi
dekhny aaya tha ... ;->
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER
Elahi aj ye farman likh de,
Har khushi sms parhnay wale k naam likh de,
Agar uski khushi k lye kisi ki jan chahiye,
tu us maut pay "PERVAIZ MUSHARAF" ka naam likh de.

After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
''¤'' INVITATION ''¤''

Mr & Mrs
"Dahi Bara"
Request The Pleasure Of Ur Company To Attend The Marriage Of Their
"Son"
"Kaka Gol Gappa"
With
"Bibi Paapri"

R.S.V.P
Mr & Mrs. Kachori
Mr & Mrs.Samosa
Venue
Pastry Hall near Bhail Poori Chowk
Chatni Bazar
Papar Nagar.

Aana Zarur mery Ras Gully