Ye Msj Blank Nhi He.

Ye Msj Blank Nhi He.



















Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day
  

May, 14 2010     124 chars (1 sms)     2499 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: How Do You Differentiate
"WIFE" & "MOTHER"

SANTA:
Before Marriage We Sleep With "MOTHER"
&
After Marriage
We Sleep With
Our
"WIFE
Kaash Ladkian Papita Bechti Hoti To Ladkon Ko Bohut Faida Hota
Puchho To

Woh Kaise?

Ldka Ldki Se Kehta

Hello Madam

-

-

PAPPI TA DO
MujK0 Malom Nhi Husun Ki "Tareef
Mgr
Haqiqat Me Haseen Sirf "Whi he"Jis Ne ApKo Msg Kya He
.... <(',')>
) (
// uff , ammi meri nazar utaren..
Why Are Elephants
Large, Gray And
Wrinkly... ?












Because












If They Were
Small Round & White
They Would Be
''''Aspirins" ;->
Hamara Mutaaliba
.

.


.
Hamara mutaaliba,




.


.

hamara mutaaliba






Hamara mutaaliba.

.



.


.

.



.


"Her taalib-e-ilm ko aik aik taaliba" ;->
Attitude of girls:

When a boy sends dirty sms
she laughs for 10 minutes,
forward dat to her friends n
then replies the boy.
“i dont like that kind of sms ok?” :p ;->
Lala Barhapay Se Bachnay

Ka Asan Tareeqa Bata Raha

Hun Kisi Ko Btanam Mat.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kAbi kAbi din k wAqt so

jAyA kAro khAs tor pe

driving kArte wAqt...
Son:Papa Mujhe Sher Sunain
Papa:Rasme Ulfat Hai Ijazat Nahi Deti Wrna
Bholen Ge Tumhe U K Sada Yad Kroge
Sön:Ye Shair To Nahi Tha
Papa:Q?
Son:Isme To
''Faraz''
Ka Naam Nahi Aya.
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
''Dosti karna itna Aasan hai Jaise Matti par Matti se Matti likhna.LEKIN...Dosti Nibhana itna Mushkil hai Jaise Paani par Paani se Paani likhna.''
Badi Afsos Ki Baat Hy

Jitna Afsos Hua Hy Na Mjhe , Main Bata Nahi Skta






Parso''n FATHER''S DAY Tha
Aur
Tum Ne Mjhe Wish Bhi Nahi Kia ...
The lovely love Theorem -
To Love some 1 is madness,
2b loved by someone is a Gift,
loving some1 who loves u is a duty,
but being loved by some1 whom u luv is LIFE.