Kaash Ladkian Papita Bechti

Kaash Ladkian Papita Bechti
Kaash Ladkian Papita Bechti Hoti To Ladkon Ko Bohut Faida Hota
Puchho To

Woh Kaise?

Ldka Ldki Se Kehta

Hello Madam

-

-

PAPPI TA DO
  

May, 17 2010     150 chars (1 sms)     3033 views       Funny

more Funny SMS Messages

Really SmArt One


I May Not Always Love The One Who Loves Me.....

But

I Surely Do Respect Their Choice... =P ;)


Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Ajab shaks ho tm
Ajeeb mizaj Rakhte ho,

Sawal krne Se pehLe kam rakhte ho.

Wese to kehte Ho

"I Hate Girls"
.
Or Bashir khussry Se talukat Rakhte Ho!
Memon ki Martay Waqt Dua:

Kafan na dalo meray chehray pe,
Muje aadat hai muskurane ki,
Aaj ki raat na dafnao muje yaro,
Kal umeed hai market uppar
anay ki ;->
Naukrani: Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Liya.

Malkin: Oh God! Call Doctor Fast.

Naukrani: Aap Tension Na Lo Maine

Chote Baba Ko BAYGON Pila Diya...!
''yeh sher aur shayari kya karte ho,
Sachmuch inme dam nahi,
Hamse bhi kuch puchlo,
Ham bhi kisise kam nahi...''
If money doesn''t grow den why do banks have branches?
WhY does a round Pizza come in a square box?
WhY doesn''t glue,Stick to its bottle?
WhY do U still call it building when its already built?
If its true that we are here to help others,what are others here for?


We are a Funny Bunch of people...........
Living in a seriously Funny World............. ;->
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
''Ghalib farmaty hain

Ishq karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Agar Phir Bhi Samaj Na Aaye To

Film ''TERE NAAM'' Dekh Lo.''
Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....;->
Doctor Seikh Sy :
Aap K Bachy Ki Taang
Kaatni Pary Gi

Seikh:
Pelan Dasna C Main
Onu Navi Juti Na Ley
K Denda ... ;->
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))