Jab Sher(Lion) 3 Dafa

Jab Sher(Lion) 3 Dafa
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
  

May, 21 2010     206 chars (2 sms)     3329 views       Funny

more Funny SMS Messages

TRUE LOVE SONG:

Bazigar 0 bazigar,
Teri mummy ko razi kr,
Tu ne dil mera tora,
Mene ELFI se jorha,
Mere ELFI ke pesey wapas kar
Bazigar O bazigar... ;->
''aankh se ansoo behte rahe
tha gham uski judai ka
hum dil par chot sehte rahe
din aya sagaai ka
farak na pada mehangai ka
vo keemti anguthiya pehante rahe
hum dil par chot sehte rahe
beet gayi raat shehnai ki
aya din judai ka
vo mercedies mei beth ke alvida kehte rahe
hum dil par chot sehte rahe
ankh se ansuu behte rahe''

Q. Wh8''s the difference between Mechanical Engineers & Civil Engineers ... ?


A. Mechanical Engineers Build Weapons, Civil Engineers Build Targets ... ;->


Teacher: "Sam, You
Talk A Lot !"

Sam: "Its A Family
Tradition "

Teacher: "What Do
You Mean ?"

Sam: "Sir, My Grandpa
Was A Street Hawker,
My Father Is A
Professor"

Teacher: "What About
Your Mother?"

Sam: "She Is A
Woman..." ;->
What Is The Height of Flirting:

Writing a love letter with a HEADING: To Whomsoever It May Concern...!
Faakey pe faka ho raha hai,
Naakay pe naka ho raha hai,
Hukumat ker rahi hai Mansooba Bandi,
Phir bhi Kakay pe Kaka ho raha hai.
Love is the lady But Don''t Touch The Body, If U Touch The Body, u Become a Daddy.

Please send
this msg
to
Ten boyz
&
Try To control
population...(,")(".)
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
ek premi apni premika ke liye
anguthikhridne ke liye ek dukan pe gaya,
or use ek anguthi pasand aa gai to usne uska price puchha- bhai sahab kya rate hai?
dukandar-5000.00R.s
ye sunkar premi ki siti nikal gai.
tab usne dusari anguthi ki or ishara kar ke puchha or iski?
dukandar-do sitiya
''SMS kerne pe jo marte hain,
Call kerne se jo darte hain,

BADLUCK to dekho..!!
aisy KANJOOS dost mere hi palle parte hain,''
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!


Preeto 2 maid:
Oh Kanta, I have reason 2 suspect that
Banta is having an affair with his secretary.

Kanta: I don’t believe it!
U r just trying 2 make me jealous.