Jab Sher(Lion) 3 Dafa

Jab Sher(Lion) 3 Dafa
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
  

May, 21 2010     206 chars (2 sms)     3318 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ye Mashvara Pehly b kai Bar suna hy

AaTa nai milta to khaya karo Sooji

Serkar ki is Soch pe Kehny lagay Loog

Andhay ko Andheray may bari door ki Sooji ;->
(0 0)





( 0 0)






(0 0 )






(0 0)






(0 0)







(0 0)








Ullo Ki Trha Kia Dekh Rahe Ho


Sms Hii Tou Bheja Hy . . . ;->
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Apki medical report a gyi hai dekh len


~ ~



Ghabrane ki koi bat nhi ap k ander sirf 2 kerrey hain
Ek apko call nahi krne deta dosra sms
To cry is to know that youre alive
But
My river of tears has run dry I never wanted to fool you
But
A cold heart is a dead heart And it feels like I''ve been buried alive by love
If I should die before I wake There ai''nt no one my soul to take If I wake before I die, rescue me with your smile. . .
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
My Marriage is Fixed Surprisd?
Dekho free di party da sun k kivein khush hunde ne.

parho ge., likho ge.,
ho ge Kharab...



Chori karo ge., Daka dalo ge.,
Bano ge Nawab...

(ASIF ALI ZARDARI)~~^~~


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Sardar''s Interview 4
New Job

Interviewer: Wht Did
U Do B4 ?
Sardar: I Was In Army
Iterviewer: How Long
Were U In Army ?
Sardar: Five Foot
Eleven Inch ...
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->
JAha Raha hai Mera SMS , Na jane Kya Gul Khelaye Ga ?
Pyar Se Parha jaye ga ya Bina dekhe Delete Ho jaye ga
ager delte na hoga tu ek reply zaror aye ga