Jab Sher(Lion) 3 Dafa

Jab Sher(Lion) 3 Dafa
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
  

May, 21 2010     206 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

'' Happy Teachers Day "

Appne Teacher Ki Bohat Respect kijye .. Kyunke is Duniya Mai Murghi k Ilawa Wo Wahid personailty Hai Jo Apko Anda De Sakti Hai
(0 0)





( 0 0)






(0 0 )






(0 0)






(0 0)







(0 0)








Ullo Ki Trha Kia Dekh Rahe Ho


Sms Hii Tou Bheja Hy . . . ;->


Passenger:Bhai.. Kitne ghante bus me rehtey ho?

Conductor: 24 ghantey..

Passenger: Kaisey?

Cond: 8 ghante bus me..
or baki 16 ghantey Biwi k bas me
Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)
Bhurape Aur Jawani Mein Kia Farq Ha?

Jawani Mein Jaib Mein Larkiyon Ke No Aur

Aur

Burhape Mein Jaib Mein Doctor K No . . . ;->


1 Memon se marny k Baad farishty ne Pucha:

''''koi naiki ki thi Duniya mein?
Memon: "haan aik faqeer ko 1 Rupiya dia tha, 1 Masjid mein 1 lota Rakhwaya tha, 1 Hospital ko 5 Rupay diye thay, farishtay ne kaha,
Ye lay apne 6 Rupay, Lota Pakarr aur Dozakh mein chal Shabash.
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->
WHENEVER I WANT UR PRESENCE,
I READ YOUR SMS...................


WHENEVER I WANT TO SEE YOU,
I CLOSE MY EYES......................


WHENEVER I WANT TO HEAR YOUR VOICE,
KUTTE KO PATHAR MAAR DETA HOOON
Kitni hasin ho tum, khud ko duniya ki nazar se bachaya karo
Aankhon mein kaajal lagana hi kaafi nahi…
plz gale mein nimbu-mirchi bhi latkaya karo
Boy: Larkiyan Pepsi Ki Tara Hain Jitna Pio DIl Nahi Bharta

Girl: Larke Wisky Ki Tara Hain Jab Chahrnay Lagte hain tu khatam ho jate hain
Maths Teacher asked ALI : if u have 12 choclates

and

u give 5 to sarah.
3 to sadaf
and
4 to Sonia
than what will u get?


Ali replied: 3 NEW GIRL FRIENDS !!

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->