Jab Sher(Lion) 3 Dafa

Jab Sher(Lion) 3 Dafa
Jab Sher(Lion) 3 Dafa Dhaarta Hai to Kia Hota Hai...............?
.
.
.
.
.
think
.
.
.
.
Any Guess''s......?
.
.
.
Ok I''ll Tell U....
.
.
.
Tom N Jerry Shroo Hota Hai Duffer........ :)
  

May, 21 2010     206 chars (2 sms)     3310 views       Funny

more Funny SMS Messages


Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->
budget k baad b waheen par Pakistan hai,
budget k baad b waheen par Pakistan hai,

waziron kee khusiyani, aur awam pareshan hai
Boy:Darling Me Tmhe Bangla Dilaon Ga.

Car Dilaon Ga.Gold Ka Dher Lga Don Ga.

Girl:Acha Ye Btao K Sham Ko Park Ao Ge

Boy:Han Agar Mama Ne

Bus Ka Kiraya Dedia To!
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
I just met your duplicate.
I swear it was you, I even called your name...
But
you ignored me and continued to eat
Banana
and
swing
on the Tree... :p
Girl: Janu Ki Tussi Mere Waastey Asmaan Tuun Chan
Tod K Leya Sakdey O ... ???

Boy : Haan Main Chan Lain Jawan Tey Tuu Pichoo''n
Nawa Chan Charhaya HoWay ... ;->


LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.

CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
Pathan:aaj hum nay paani ko ullu bana dia…
Friend:wo kaise…??
Pathan:o yara!
Subha hum nay pani garam kia
or
thanday pani sey naha lia

Just Imagine for a while, u''re a handsome Boy...
.
.


.
.
.













hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Aisa Karoge Tou Kon Ayega... =P ;->