Najane log q darte hain,

Najane log q darte hain,
Najane log q darte hain,
Kuch log to SMS b nahi kerte hain,



Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mai,

Jo balance b miss call mar k check karte hain . . . ;->
  

May, 19 2010     178 chars (2 sms)     3256 views       Funny

more Funny SMS Messages

Robert: Boss, mere teesra baccha hua hai. Kya naam doon?





Ajit: Cha Ling Chu.








Robert: Cha Ling Chu kyoon?









Ajit: oh dear robert, tumhe pata nahi," Duniya ka har teesra bacchaa Chinese hota hai! "-

,,
(''.'')
<((>
A Woman Is Sitting At A Bench In Park........

A Man Approches her & Said: Hi, Honey. Want A Little Company........?

Woman: Why........? Do U Have One To Sell............. ;->
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai
Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
Have U Seen a Monkey Wrapped in a Plastic.
.
.
.
.
.
.
.
No?
.
.
.
.
.
Realy Not?
.
.
.
.
.
Please see ur NADRA ID CARD
Ek choti makkhi badi ghass kee makkhi ko kaise propose maregi ?



>>>>


socho...







Aye Grass-Hopper Mujhe Pyaar To Kar
Sadia
3459o62368
Bisma
3325285625
Afiya
3333563421
Nadia.
34455o2024
Asima
3325560371

Enjoy Kro

Ma Aaj SE

"Tableeghi Jamat"

K SAth Ja Raha Hon


Do U know why a sardar ji kept
the door open while taking a bath?

Because he was scared that someone
might see through the “KEY HOLE”.
Things in Boys’ room Before marriage:
Perfumes
Love letters
Laptops
Cards
N95
After marriage:
Pain killers
Loan papers
Unpaid bills
Nokia 1202..
agar kabhi app bohat serious hon, aur app ko kuch achcha na lagta ho to iss lamhay ko kya kahein ghey?




"Agar yeh waqai mein tum ho to phir Dramey Baazi"
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''