Najane log q darte hain,

Najane log q darte hain,
Najane log q darte hain,
Kuch log to SMS b nahi kerte hain,



Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mai,

Jo balance b miss call mar k check karte hain . . . ;->
  

May, 19 2010     178 chars (2 sms)     3248 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ache d0st ki kh0bian..
1.kh0bsurat h0 magarmach ki trah
2.aqalmand h0 gadhe ki trah
3.phurtila h0 kachwe ki tarah
4.khulus wala h0
Kutay ki trah
5.hands0me h0 bandar ki trah..



A'' ha k0i shak nai tum mai t0 ye sari kh0bian hain pyare d0st;-)
Yaad hai main tumhare ghar main aya tha . tum chair par soyi hoi thi .

maine tumhari Naak main ungli ki tum ne kaha yeh naak nahi hai maine kaha yeh ungli nahi ha :P

New Degrees Of
"DOG"






DOG, DOGER, DOGEST ...






Congratulations To
Justice Justice
Abdul Hameed "Doger"
For Achieving 2nd Degree
Of DOG ...
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........
pathan to doctor : puuray jism
main kaheen bhee ungli lagaon
to bohat dard hota hai doctor
suggested full body XRay
When he checked XRay , he
found frecture in his ungli
''Crime doesn''t pay...Does that mean my job is a crime?''
...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
Kal 100 logon ko
bewakoof banaya..

kaise?
niche dekho..
.
.
.
aur niche...


Bas,
Aise hi..
Ha...Ha..
Ab 101 HOGAYE !
Batao WIFE, BIWI Aur PATNI Main Kya Farak Hota Hai?

?

?

?

?

Socho Socho!

?

?

?

?

?

!

!

!

!


Koi Farak Nahi Hai. Teeno Aik Hi BALAA K Naam Hai!!!


Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)


Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr
Qus: Why girls cry on wedding day aT The Time of deparTure?

Ans: wo sochati hai k itney saal intezar karney k baad dulha mila bhi to sirf eik.. ;-|