Najane log q darte hain,

Najane log q darte hain,
Najane log q darte hain,
Kuch log to SMS b nahi kerte hain,



Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mai,

Jo balance b miss call mar k check karte hain . . . ;->
  

May, 19 2010     178 chars (2 sms)     3260 views       Funny

more Funny SMS Messages



Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)
Put Ur Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour...
But
Sit Wid A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute...

That''s Reality.... ;->
Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!
Kbhi ksi ko tang kya nhi karte
Yun bar bar misscall kya nhi karte
Jis ka mobile hai usko wapis kro
Insani cheezon se BANDAR khela nahin ka
www . Muft Mashwara . com

Agar Aap Chahte Hain K Aap k ghar Saaf Rahay , Aap K Ghar KHUDA k Farishtay Aye , Aap K Ghar Brkat Ho , To Aap Apne Ghar Se Bahir Raha Karain . :)
Sony tv pe aisa kaun sa serial ata tha jo pehle bulata hai phir bhagata hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AA-HAT(AAHAT)!!
Kaali ghata chayi hai,
aaj fir biwi se maar khayi hai.
Kehti hai sudhar jao.
Par meri galti nahi,
bajuwali aaj mini skirt mai aayi hai.. ;-)
Bhool k bhi kisi ko rulana,

Zindagi mai sab ko hasaana,

Dushman ko bhi gaale lagana,

phir bhi koi gham de to,

9 0 (Nine Zero) pe fon lagana thook denge saale ko . . . . . . . ;->
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!


Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.