Teacher: If u have

Teacher: If u have
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3883 views       Funny

more Funny SMS Messages

Agr Jamez Bond Mera Bara Bhai Hota To Kya Hota?

!


!


!


!



!
Ankh Khulti Or Subah Hoti Mamoo. . . .;->
Ek Kanjoos Aadmi Subha Utha Tou Usne Dekha k Us Ki B.v Mar Gayi Hai
Wo Bhagta Hua Kitchen Me Gaya Jahan Uski Beti Naashta Bana Rahi Thi
Aadmi Ne Usay Gale Laga Ker Rote Huey Kaha
''''Beti Aaj Ek Aadmi Ka Naashta Kam Banana'''' . . . ;->
Teacher to Students" Students agar app koi kaam kar rahey hon aur wo app k liye achcha ho to jo chahey ho jaye uss par qayam raho"



"Oh I have found the reason why boys keep on teasing girls"
Nothing is permanent in this world,not even our
troubles
So,keep on enjoying life

Don''t lose ur smile at any cost
.
.
.
Even if u r
.
.
.
.
Married!
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
( 0 )
/[,,,]\
_| |_


Wese to es ko
"DAJAL"
kehtey hai
Pr es ka AASLI naam lene
se main darta hu
"Samaj to app gae hon ge.."
A bus station is where a bus stops.
A train station is where train stops.
On my desk, I have a work station.... What more can I say..... ;->
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.
DiL Ne KahA
ChALo SMS KarAin,

SochA!!
" Dil To PagAL Hy "

Phir KhAyAL AayA
ChALo Koi BAAT Nhi,

JiSkO KarnA Hy..

.

.

.

.

Woh B To
PAGAL He Hy.. ;->
Newton ne apple niche girte dekha or gravity ki khoj ki
Koi ya puchey k 25 saal sa potty karta tha
to wo kya upar jati thi Saaley hamain bevakuf banatey hain
Do U Knw Wat Is Diffrnce

Between Radio Nd Akhbar?






Simple
Janix


Akhbaar ME Hum Rotyaan Bech Skte Nd Radio Mai Ni;->