Teacher: If u have

Teacher: If u have
Teacher: If u have 12 choclates and u give 4 each to reena, meena and teena what will u have
Student: Three new girlfriends.... ;->
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     3867 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Question Paper Ho Out of Control.
Answer Sheet Ko Kar K Fold.

Aero-plane Bana K Bol!
All Will Fail!

Student Kya Jaane Result ka Kya Hoga?
Marks Milengi Ya Zero Pe Tie Hoga?

To Girlfriend Ghuma.
Paise Urra...
Paise Urraa K Bol!

Papa All Is Well!
Customer Shouted:

"Waiter , Waiter !
There''s A Dead Fly In
My Soup ..."

waiter Replied:

"Oh No !
Who''s Going To Look
After His Family ..." ;->
A sardar was passing thru a jungle.

A churail stops him and says: Hoo hoo ha ha ha,

main churail hoon.

Sardar: Jaanta hoon, teri ek behan mere ghar bhi hai:-)
(",)/ Suno Bablo.
<))
_/¡_
(.") Bolo Pappo.
<((>
_/¡_
(",)/
<)) Bablo yar
_/¡_ Koi Msg to Kr
(.")
<((> Pappu yar
_/¡_ Tng Na Kr,
Jaise lohe ko loha kaatta hai,zehar ko zehar kaat ta hai, Heere ko keera kaat ta hai,Waise hiee ek din tumko kutta katega....
Kaash Ladkian Papita Bechti Hoti To Ladkon Ko Bohut Faida Hota
Puchho To

Woh Kaise?

Ldka Ldki Se Kehta

Hello Madam

-

-

PAPPI TA DO



PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.


A msg for all the students
of different Colleges and Universities !

As we all know that isb had been through
so many strikes and holidays,
last year.
So, to cover-up that all the students
must hav to convince
our skools admin team to
open the skool on 14th Feb (Sunday);-)
Aik pathan dusre se
o yara mere pait main gas ha:
Dusra pathan: khuda ka shukar ada kar
k petrol nhi ha warna America
ne qabza kr lena tha...=P;->
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
Indian:
Humare pass kanjar hain,
kutte hain, Sowar hai.
Tumhare pass kia hai?


Pakistani:
Tum humara muqabla kabhi nhi kar sakte,
Humare pass ZARDARi hy =P ;->


English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->