isko Raat Me Prhna

isko Raat Me Prhna
isko
Raat
Me
Prhna

Oh
Ho
Abhi
Nhi

Ary
Phr
Parh
Rhe
Ho

Ye
Cheating
He

Chalo
Agar
itni
Hi
Jaldi
He
To
Parh
Lo

I''m
da BEST... ;->
  

May, 20 2010     167 chars (2 sms)     3101 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao..
You are one of the most CUTE persons in the world!!
Just a second, don’t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..
Ullu ke pathey

Kutey k bachey

Gadhey ki aulaad

Saanp ke sapolay

Bhains ke bachray

Bakre ke maimney






Sab kitne chote chote aur cute hote he na
A person who surrenders when he’s WRONG,
is HONEST.
A person who SURRENDERS when not SURE,
is WISE.
A person who surrenders even if he’s RIGHT,
is a HUSBAND.!
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
Commerce professor asks the student: what is the most important source of finance for starting business?

Student: "Father in law".
acher 2 pathan : "PAIT" kyun banaya hai? ? ? ?

.

.

.

.

Pathan : SHALWAAR baandhnay k liye!
Failure Is Not When
Your GirlFriend Leaves
You


















It''s When You
Don''t Try For
Her Sister . . . ;->
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"
Banta was amazed to find Santa playing chess with his dog.
He watched the game in astonishment for a while.

"I can hardly believe my eyes!" Banta exclaimed.

"That"s the smartest dog I"ve ever seen."

"Nah, he"s not so smart," Santa replied.

"I"ve beaten him three games out of five"
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->