cricket mei ksi player

cricket mei ksi player


Beta Baap Se: Agr
Cricket Mei Ksi Player
Ki Nazar Kamzor Ho Jaye
Tou Us k Saath Kia Krty
Hyn ???

Baap: Beta Usay
Umpire Bna Dia Jata Hy,
Jese "SIMON TAUFFEL" ;->
  

May, 05 2010     178 chars (2 sms)     3749 views       Funny

more Funny SMS Messages

Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->
Meri Maut Ke Baad Kasam Hai Tumhe


Meri Kabr Pe Mat Aana.

Kyo Ki.


Kyo Ki.


Maine Suna Hai Tum


Agarbattiyan Churate Ho..
Jo Tumko ho PASAND wahi baat kahenge
Tum DIN ko agar RAAT kaho to RAAT kahenge, kyon
Socho




SOCHO naa










Kyonki PAGAL logo se BAHAS nahi karna chaiye!
Ek sardar bar mein ro raha tha
Friend: Kyon ro rahe ho?
Sardar: Aur kia karoon? Main jis lerki ko bhulna chah raha hoon,uska naam hi yaad nahin aa raha.

Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Na
Waqt
Se

Na
Aarzo
Se

Na
Udasion
Se


Sirf
Aur
Sirf
Mohabbat
Se

Khuloos
se

Pyar
Se

Bare
Ehtram
Se

Poray
Dil
Se


"LANAT HAI AAP PER"........

if you are inLOVE...Press Down
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
Ther jao.Abhi tumhari MAMA ko batata ho.
Filmi life or Asli life me kya cheez common hai?
Boy: Film me bahut mushkilo k baad shaadi hoti hai;

ASLI LIFE me shadi k baad bahut mushkiley shuru hoti hai
We pronounce
21 as twenty one
31 as thirty one
41 as forty one
51 as fifty one
Y not 11 as onety one...?
A doubt by back bencher association =P ;->
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->