cricket mei ksi player

cricket mei ksi player


Beta Baap Se: Agr
Cricket Mei Ksi Player
Ki Nazar Kamzor Ho Jaye
Tou Us k Saath Kia Krty
Hyn ???

Baap: Beta Usay
Umpire Bna Dia Jata Hy,
Jese "SIMON TAUFFEL" ;->
  

May, 05 2010     178 chars (2 sms)     3761 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...

Wa wa
wa wa
.
Ghadey Ko Ghadi Se Pyar Hogya ...
.
.
.
.Itna Romentic SmS Parh Kar Aik Aur Ghada TAIYAR Hogya...

Forward dis msg 2 ur frndZ n get cool,
funny and amazing replies.
But reply me first.













































Kia haal hai? =P ;)
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D
1 pathan 12 floor pe office me betha tha
1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi
Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue or gir kr yad aya k hmara name to GUL KHAN hi nhi hy..


Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Ek Molvi: Film actor se masjid ka chanda mangne gaya

Actor: aap log tu kehte hain k hamara pasia haram ha?

Molvi: g in isi liye in paison se hum "Latreen" banainge
// Height Of
Job Frustration //




A Toothbrush Telling
That,
It Has Got The Worst
Job In The world
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

In Front Of Toilet
Paper... ;->
Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
''Jis tarha heere ko heera katta hai... Sone ko sona katta hai...Lohe ko loha katta hai.. Theek usi tarha dekh lena ek din.. Tumhe kutta katega...''
Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..
Chahty hain wo hum sy waisi chahat ka wada!!!!
..

Jaisy!!!!!!
.
.
.
Lemon max, ghuly km or chaly ziada :-)