cricket mei ksi player

cricket mei ksi player


Beta Baap Se: Agr
Cricket Mei Ksi Player
Ki Nazar Kamzor Ho Jaye
Tou Us k Saath Kia Krty
Hyn ???

Baap: Beta Usay
Umpire Bna Dia Jata Hy,
Jese "SIMON TAUFFEL" ;->
  

May, 05 2010     178 chars (2 sms)     3750 views       Funny

more Funny SMS Messages

At the bus stop a man enterd the bus and shouted out loudly





"Dont try to move from your seats,










Tariq kulfi wala aap chal k twadey kol aaye ga ;->
Ab Pappu Ke Poems Choti Classes Mey Parhai Jaen Ge


Baby Baby Yes Pappu,
Eating Sugar No Pappu,
Telling Lie No Pappu,
Pen Your Mouth Pappu Pappu Pappu ...
Man: Is there any way for long life?

Dr: Get married.Man: Will it help?

Dr: No, but the thought of long life will never come
During School Days KARAN JOHAR Was D Class Representative.

One Day Teacher Asked Him Wats D Strength Of D Class,

And He Replied

22 Girls,

33 Boys And Me"


Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Want To Improve Your Relationship . . . ? ? ?

...


...


...

See Love As A Verb Rather Than As A Feeling . . . ! ! !
Sardar : Sitting on The Top of the Mountain and Studying….
When a person asked what he was doing….
He replied… Oye!! Higher Studies Yaar…!!!
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Do U know the fullform of COLLEGE- C-Come,O-On,L-Lets, L-Love, E-Each,G-Girl,E-Equally......Thats why boys go to college regularly....
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)