ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....

ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     4349 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:

Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.


Aur Bola:


Mai Pehlay He Dara Huwa Hon

Aur

Tum Wheeling Kar Rahy Ho. :-)
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
Puppy
hi u all
i hv one puppy 4 u
1puppy 4 ur friend
1 puppy for ur fri ke fri
u know why??? becuz............
ajj hi meray dogi nay 10 puppies ko janam dia hai
Susti bhare jism ko
jagate kyo nahi?


Uth k sub k samnay
aate kyo nahi?


sms bhi tumhara smell
marta hai...


Thodi himmat ker k nahate kyo nahi ....:P
Bst pick up line 2 approch a grl!

Go 2 her & ask "is ur dad a

terrorist" She''ll say "wat?"


Then u say "no no I asked coz u

r such a Bomb"
A woman had triplets, she named them Mat, Pat & Tat. She fed Mat from left tit, Pat from her right tit...
Moral of the story: No Tit for Tat
Boy to shopkeeper: Rang gorra karne wali cream hai ?

Shopkeepar: Haan hai.

Boy: To phir lagaty Q nahin ?
mein roz darr jata hun tumhein dekh kar.
1 Saab Nay Apni Shadi Ki Movie Reveres

Chala Kar Daki

Wo Dekna Chata Ta K Adami "Azad"


Hotay Waqt Kasy Lagta Hay...
Teacher: Give Me Sentence With a Direct Object.

Student: Every one Thinks You Are The Best Teacher.

Teacher: Than,
But What is The Object?


Student: To Get Good Marks! :-)

if you are inLOVE...Press Down
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
Ther jao.Abhi tumhari MAMA ko batata ho.