ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....

ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     4360 views       Funny

more Funny SMS Messages



Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
KBC ME SHARUKH NE MUJH SE PUCHA.
WORLD KA SABSE BADA ULLU KON HAI?
MENE 1 CRORE RS. THUKRA DIYE,
LEKIN TERA NAAM NAHI BATAYA


Boy :Tum Shadi K Baad Apne Lye Alag Ghar Tu Nhi Mango Gi?


Girl : Bilkul Nahi, Bus Tum Apni Amma Ko Alag Ghar Lai Daina.
Ek taaza kalaam aaya hai...
Arz kia hai...
Jis ko ho sir azeez...
Woh hum se hat ker chaley...
Hum sir phiron ke saath...
Koi sir phira chaley...
Wah wah :-"
Bhagwan Duniya par BEER peene aya. 12 bottles pine ke baad Sardar ne Pocha " aap ko Charhti Kyu Nahi?
Bahgwaan: Main Baghwaan hon.
Sardar: Charh Gai hai salay Ko.
Main Ne Jo Apni Girl Friend Ko Kaha
Kay PARDAY Mein Raha Karo Jaan.
Us Ne Police Ko Keh Diya
My Boy Friend Iz Taalibaan.
(‘.’)
//”/\ Oh Teri
_/”\_ Khair.
''BAAP:Men Ne Tumse Kaha Tha k Agr Tum ne B.Com Kr Liya to Tumhen CAR kharid Kar Doon Ga Magr tum Fail Hogae,Tum Ne Sara Saal Kia Kya?
BETA:Men CAR Sikhta Rha..
''aaj subeh mujhe chirhion ki awazain kuch ziada he ache leg rehe then,
pool kuch ziada he khobsorat leg rehe the,
fiza b kuch mehki mehki the,
mene dunia se pocha:
aaj quen tujh man esahusun he?
wo boli:
aaj sms perhne vala zinndagi men pehli br nhaia hai.''
Q:Why was the ghost arrested?
A:Because it had no haunting license!!''


0300 880 9400
Promise me we are true friends I am lamp you are light I am Coke you are Sprite I am Sawan you are badal I am Normal you are Pagal I am Water you are Tanki I am Tarzan you are Monkey.
Santa Ek Baraf Ka Tukda Utha Kar Use Gaur Se Dekh Raha Tha.

Banta- Kya Dekh Rahe He??

Santa- Dekh Raha Hu Ye Leak Kaha Se Ho Raha He!!