ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....

ShaIR ArZ KiyA hai ...iRshaD iRshaD....
ShaIR ArZ KiyA hai
...iRshaD iRshaD....

Tail Ditta Cycle di chain Nu...

Wah wah...

Tail Ditta Cycle di chain nu...

Niklo Aetho Taadi Paen Nu... ;->
  

May, 20 2010     164 chars (2 sms)     4371 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi


Wife: Yester-Night I Saw A Dream

That U Were Sending Me

Jewellery And Clothes!

Husband: Yeah, I Saw

Ur Dad Paying The Bill !!!
Love in France IS A COMEDY

In England A TRAGEDY

In Italy A WONDER!

In Germany A DRAMA

But

In PAK LOve is a


"National Game"


HUM BOLAIN MOHABBAT KI ZABAN
Bazar wali nazuk si

office wali naram naram

mohalay wali patli si

hotel wali Chikni chikni

ghar wali garma garam

wese aap kahan ki ROTI pasand kartay hein?
In Our Life
Cracks May Come Between Friends..


But
Some Times



Cracks May Come As Friends


Like U.....
GREAT NEWS !!!
Call Ufone 2 Ufone & Ufone 2 Other Netwrk FREE @ Rs.3/month ...
Just Type
"UFONE MERE ABBAY KA HAI"
& Send it to 420 !!
ager kabi tumko mere msg receive na hon to tum preshan na hona ;;;;;;;;;;; kyun k .................
.
.
.
.
main sms di factory nai lai mainu hoor v kam ney .


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
aik aadmi k ghr k samne gdha mra hu pra tha!

Usne Muncipal commeitte ko fone kya or kaha k mere ghr k samne gdha mra pra he uthwa len!

jwab mila k wahin dfun kr do!

Us aadmi ko ghussa to buhat aaya pr tahammul se bola: G me dfun krne lga tha mgr
.
.
.
.
.
mrhoom k bachon ko itlaa ko krni thi na...!!
:)