twinkle twinkle lit

twinkle twinkle lit


Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
  

May, 06 2010     160 chars (1 sms)     3397 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phansa Rha Hy Koi Bachian Baji K Naam Par

De Rha Hy Koi Faraib Shaadi K naam Par

Jaari Kia Hy Jab Se Musharraf Ne

"Huqooq-e-Niswan Bil Azaadi K Naam Par ;->
Ae Dost Baandh Le Kafan Me Botal Kabr Me Baith Kar Piya Karenge

In Ladkiyon Se To Bewafai Mili

Ab Bhootniyo Se Pange Liya Karenge.
Boy : Wts ur name?
Girl : Q btaon main tmhe nhi janti
Boy : Na btao main kon sa tumhe apni ferrari me btha rha hun
Girl : Shazia B.Com part-1, wo samne wali gali me teesre makan me rhti hun mjhay red color pasand he khanay me biryani pasand he....
Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.


Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Ek Shadi Mai Dulhan Ka Pehla Mangetar B Saj Dhaj K Aya Howa Tha

Kisi Ny Pocha K Kia Ap Dolha Hain?

Us Ny Kaha

"Ge Nahe Main Semi Final Mai Knock Out Hogaya Tha"
Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.

I Got Zero Marks in Exam.
So Check the Paper and Tell me I am right Na!

Q.1 What is Formula of Water?
Ans: H,I,J,K,L,M,N,O (H to O).

Q.2 Till When 2nd World War was Fought?
Ans: From page 115 to page 120.

Q.3 Who Was Bhagat Singh?
Ans: Ajay Davegan, Bobby Deol.

Now Tel Me Who is Wrong,
Me or Teacher?:-)
In Akho Se Spne Churaya N Kro

Hmari DOSTI Ko Azmya N Kro

Tmare 1sms K Badle 100Cal Krdu

Pr,Shart Y He K
Tm Phone Uthaya N Kro*
The most rommantic country of the world?



guess!




pakistan
u know y?




har raat candle light dinner :-)
(thanks to W.A.P.D.A & KESC)
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D