twinkle twinkle lit

twinkle twinkle lit


Twinkle Twinkle
Little Star

Aishwrya Is A
Film Star

Saniya Mirza
Is A
Tenis Star

Wasim Is A
Criket Star
And
"HumAyuN" Is A

SMS STAR.!!
  

May, 06 2010     160 chars (1 sms)     3390 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bihkari Ne Ghar Ke Bahir Se Awaaz Lagai: Babu Jee Roti Milay Gi...
Andar Se Awaz Aai: " Biwi Ghar Per Nhi Hai"
Bihkari: Me Ne Roti Mangi Hai "Chummi" Nhi..
When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.


A Beautiful Girl is
Like a Dirty Thousand Rupee Note..
U dont Know How Many Used it
*
*
*
*
*
*
*
*
*
But U still Want it.
''Crime doesn''t pay...Does that mean my job is a crime?''
Air Hostes 2 Lalu:- Sir, are you vegetarian or non-vegetarian?

Lalu:- I am INDIAN!

Air Hostes:- No sir! Are you shakahari or masahari?

Lalu:- Na re sasuri,, I am BIHARI!!.. ;->
If You Keep Your
Feet Firmly On The
Ground ...























You''ll Have Trouble
Putting On Your
Pants ... ;->
Send me msgs only in these timings

MORNING
6AM TO 12PM

NOON
12PM TO 4PM

EVENING
4PM TO 8PM

NIGHT
8PM TO 6AM


baki time tang na karna
Heer ranjhey sey: "Ranjhna hamarey pyar k dushman boht takatwar hein,wo hamein zinda naheen chordein ghey, aur meri to Ummeed b tootti ja rahee hai aur tum b kuch nahee kar rahe ho"
Ranjha: Heer fikar na kar mein apney saarey dushmanoon ko maar doon gha"
Heer ghussey mein, "Yuunhi baaith kar"
Haan heerey mein dua karoon gha aur tumhein pata hai k dua mein bardi takat hoti hai.
Yamraj ne BHUKAMP bheja

Chitragupt : Maharaj aapne bhukamp kyu bheja

Yamraj : Kya kare...
March ending hai TARGET pura karna hai...!!!
Teacher: "Ali K Papa Aaj Job Par Gaye Hain"

Es Ka Future Tense Banao

Student (Ali): Woh Kal Bhi Jaenge

Kisi K Baap Mein Himmat Hai Tou Ruk Le =D ;->
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !


All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz