Do you know what

Do you know what
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
  

May, 19 2010     225 chars (2 sms)     3420 views       Funny

more Funny SMS Messages

If MOLVIS Start Film Making
Names Of Films Will Be

Isla Aaya Tum Na Aaye

Kaho Na Ramzan Hai

Hum Zakat De Chuke Sanam

Kabhi Roza Kabhi Namaz

Humari Tasbeeh Aap K Paas Hai

Aa Ab Namaz Parhain

Shaheed Tou Hona Hi Tha

Molana Aap K Hain Kon

Paise Wale Hajj Ker Jayenge
1 Pathan pani P raha tha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ab kya Pathan pani bhi nahi p sakta ???Iss main bhi joke chahiay tum logo ko ???

This Lite Going Tym Is Brought To You By:

Radio Mirchi Fm
(suno,sunao,life banao)

Media Partner Ibm

Wild stone 4 men

New Vival Soap(khoobsurti ander se nikhare)

Happy Loadshading...=P;->
Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D

Lahore Mai Kuch Dair Pehle Operation Shuru ho Chuka hai:

Aap Logon se Request Hai, Plz Dua Kijiye


Khuda Jaane Ab Kya Hoga?


Ladka ya Ladki..!! :-)
Line Marne K Bht Se Trike Hai Jin Me Se 2 Mandarja Zel Hain.
















1.Kachi Pencil Se.

2.Paki Pencil Se.
Hum Ne Maana
.

Hum Ne Maana
.
.
.
Hum Ne Maana
.
Hum Ne Maana
.
.
.
.
.
Hum Ne Maana...
.
Abey Bas Kr 13 Number Ka Paana
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
Twin babies born in a SARDAR''s House.

SARDAR G could not sleep whole night Continuosly thinking?
?
?
?
?
?
?
?
Who is the father of second !
I
H a v e
B e e n


W R O N G
A l w a y z


T h a t '' s
W h e n


I
T h i n k
















I
A m
W R O N G .... ;->
Miyan mithu choori
khaao gey?




Kya kaha nahin...




main bhi kitna bhola
hoon kawway ko miyan
mithu sam jh raha hoon.>
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho