Do you know what

Do you know what
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
  

May, 19 2010     225 chars (2 sms)     3427 views       Funny

more Funny SMS Messages

Machar ne jo katha to dil mein junoon tha,
Khujli itni huyi,
Dil bay sukun tha!
Pakda to chod diya ye soch kar..
Ki sale ke rago mein apna hi khun tha.
Why did Deepika Padukone leave Dhoni ??





Because Dhoni Orient fans se hindustan ke har ghar ke KONE KONE mei hawa pahuncha rahe thei. Lekin PADUKONE tak hawa nahin pahunchi.

What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
Sacha waqiya....


ek buzurg kisi kay ghar tashreef lay gaee sara khandan baba jee pas jama thaa ksi nay shan main gustakhi kar di. theek 10 mint bad sara khandan andha ho gaya aur zoor zoor say ronay aur chillany laga, baba jee hamain maaf kar do hum par raham karoo atnay main baba je uthayy aur joti uthai aur sub ko ek ek lagaee aur farmaya...

.

.

.

kambakhto light chali gaee.
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!
"2007 K Bhikari"

Bhikari: Amma thora khana he to do na!
Amma: Abhi pakaya nahi hai !
Bhikari: Koi baat nahi amma, pakane k bad misscall de dena!
Main ajonga
GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''
Girlfrnd Ko Aisa Kya Gift Dena Chaiye Jo Adha Wapas Mil Jaye?


Socho.


Socho.


Socho.

Socho.



Socho.


Socho.

Nahi Pata.


.



LIPSTICK.
Apne Husan Par Itna Guroor Na Kr,

Sab 2 Din Ki Masti Hai. . .

Tera Husan Bhi Tab Tak Hai


Jab Tak FAIR N LOVELY Sasti Hai. . . ;->
Kabhi Karachi Bhi
"CITY OF LIGHTS"
Kehlata Tha ...

Magar

Be-intiha Load Shedding k
Baad Is Ka Naam
"CITY OFF LIGHT"
Ho Gya Hy ... ;->
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>