Do you know what

Do you know what
Do you know what it means to come home at night to a man who''ll give you a little love, a little affection, a little tenderness?

























It means you''re in the wrong house, ;->
  

May, 19 2010     225 chars (2 sms)     3424 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
Gabbar:
Aaj Maine Basanti Ko Nahatey Huye Dekha..!

Viru:
Kuttey Kaminey Main Tera Khoon Pi Jaunga..

Gabbar:
Abey Main Naha Raha Tha Basanti Ja Rahi Thi.

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->
''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''




My dear,
GOOD NEWS 4 U

Meiny ghor se dekha hai.


k aap ka naam





N_R_O LIST me nhi hai.

BE HAPPY ;->
What Is The Difference Between A Nicely Dressed Man On A Tricycle And A Poorly Dressed Man On A Bicycle. . . ???













Need Nt To Think Hard











It’s Simple Yaar

A TYRE . . . ;->
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
A husband read an article to his wife about how many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000. The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...











The husband then turned to his wife and asked, "What?"
Apki ki ANKHEN .....Hirran jesi...

Apki ki AWAZ.....Koyal jesi....

Apki ki CHAAL....Mor jesi...


ACCHA HOTA AGAR KOI AADAT INSAANO WALI HOTI. . . ;->
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Ram: What is the cost of hair cut?

Barber: Rs 20

Ram: Then what is the cost of shaving?

Barber: Rs 10

Rampa: Oh! Ok Plz Shave my head!!!
* H A P P Y * * *
*
*
*
*
*

kia talash kr

rahy ho! Sirf

happy ( khush )

raho :)