Wada karo K tum Apni Zindgi

Wada karo K tum Apni Zindgi
Wada karo
K tum
Apni
Zindgi
ki Har
Cheez
Mujhse
Share
Karoge,

Khushi

Gham

Dukh

Sukh

Or

Yahan
Tak k.!


Even



Apnay mobile ka balance bhi...! :->
  

May, 20 2010     184 chars (2 sms)     2195 views       Funny

more Funny SMS Messages



Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
CHAND per Apka naam likhnay ko jee chahta hai
.
.
.
,
.
.
Pehli baat to yeh k mera haath nahi pohanchta
.
.
.
.
.
.
Dosri yeh k yeh khayal hamesha dopehar main hi aata hai

Ek Aurat
Mahir-e-Nafsiyat k Pas
Gai Aur Kehne Lagi:
"Me Apne Chote Bete
Ki Waja Se Bht
Pareshan Hn, Wo Mitti
k Laddu Bna Bna k
Khata Hy"

Doctor:"Fikr Ki Baat
Nhi, Bara Hoga Tou
Khud Hi Adat Chooth
Jayegi"

Aurat:"Dr. Koi Fori Elaaj
Bataye''n Wrna Mere
Bete KI Dono Biwia''n Ro
Ro k Pagal Ho Jaye''n
Gi " ;->
What Do U Call A Woman
Who Has Lost
95% Of
Her Intelligence . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
DIVORCED . . . . :p
Sardar car ki battery change karwane gaya ...

Mechanic - Sahab, Exide ki daal doon ?

Sardar - Nahin yaar, dono side ki daal de, warna phir problem hogi.
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
_.-"-._
/ === \
[ {@ @} ]

LO !
YE HELMET PEHEN LO , HAAJI
PATTHAR MAARNE WALAY HAIN:-
Doctor Pathan K Bachhey Ko Dekh Kar Bola Bohat Khubsurat Hy! Kitney Maah Ka Hy?

Pathan Gussey Me Bola:
O pagal ka bachha Ek Hi Maa Ka Hy!
Girl-Mujhe Ek Esa Shohar Chahye Jo Achi Achi Baten Karey, Hansi Mazaq Karey, Aur Raton Ko Bahar Na Jae!

Boy-Tumhen Shohar Nahi FM Radio Chahye!
A Finance Faculty Asked His Student..
"Which Is The Most Important Law Of Finance For Starting A New Business ?? "

Student Replied..
"Father-In-Law !!"
Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
1-5 YEARS GIRLS LOVE "MOM"

6-14 YEARS GIRLS LOVE "DAD"

15-21 YEARS LOVE "ME"

22-50 YEARS LOVE "HUSBAND"

51-100 YEARS LOVE
?

?

?

?

?

?

?

?

?
"TERE BHI JALWE KAM NAHI HAIN YAAR"........ :p