Gadha tanhai me kya

Gadha tanhai me kya
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
  

May, 25 2010     102 chars (1 sms)     3069 views       Funny

more Funny SMS Messages

Na hawa na saya hai,
ehsas ham hi ko aaya hai,
hamein bhi sms kr k dekh lo,



company ne ye mobail aap ki Girl friend k liye nahi banaya hay
Pakistan me
1 samandar

5 darya

9 dame

1843 nahren

638246 kuwain

98834672 nalkey

93167346 tankiyan

734219465 tOtiyan

Pr DOST,
ap nahate phr b nhi hO? :-D
4 Log badnaseeb hain.>
(1)who jo Maa Baap ki qadar na kare .
(2)who jo ustad ki qadar na kare
(3)who jo waqt ki qadar na kare
(4)who jo mere SMS ki qadar na kare,
Asif Ali Zardar K Baad
Kon Sadar-e-Pakitan
Bane Ga ... ???



Socho



Socho




Socho



Aur Socho










Rehman Dakait ...
2day i have not sent Sms 2 anybody Except U.
2day i have not thought about anybody Except U.
Because my policy is?
one day one fool…..!

Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
Apka Hansana Qayamat
Apka chlna Qayamat
Apka Sona qayamat
Apka uthna qayamat

Mujhe tu pehle hi shak tha ap qayamat ki nishaniyoon main se ek ho
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
A Student Attached A 100 Rupee Note To His Test Paper N Wrote,

''Rs 1 For 1 Mark''

The Paper Checker Sent Him Rs 81 Back N Wrote

''U Got 19 Marks Keep D Change''
Why Do We Dress Baby
Girl In Pink
And
Baby Boys In Blue ... ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
They Can''t Dress
Themselves ... ;->
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.