''God didnt promise

''God didnt promise
''God didnt promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way''''
  

May, 24 2010     171 chars (2 sms)     3141 views       Funny

more Funny SMS Messages

* TALAASH GUMSHUDA *
Nam, Arbab Rahim
umar ka koi hisab nahi kyu ke us ki umr k KUTE Mar gae,adres kuchre ka dabba rang kaala, Suar jesi shakal, 18 feb ko ghar se saikal pe nikla tha,.. jane kin gatron me chala gaya hy...
kisi bhi Bhai ya bahen ko dikhai de..SEEDHA GOLI maar de....shukriyaa . . . ;->
Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.


Bruce Lee''s
Favorite
Vegetable=Mu-Lee
Festival=Diwa-Lee
Actres=Sona-Lee
Music=Qawa-Lee
Film=Coo-Lee
Animal=Bil-Lee
Brain=Urs
Why ?













Kha-Lee ... ;->


Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
1 Pathan Ne 1 Bachi Se Pocha
Beta Kn Se Class Mai Parti Ho ?
Bachi:Kachi Mai

Pathan:Kachi Kon Si Class Hai?
Bachi:Hamre Class Mai Farsh Nahe Hai
Is Lye Hum Ausey Kachi Class Bolte
Hai . . . . . ;->
Cutest Proposal

Boy : kya mai aapka address jaan sakta hoon

Girl : kyun?

Boy : 1 din baraat leker aana hai
1 srdar ji khali katori mein roti dubo k kha raha tha
Waiter ne dkha to pucha: Ap kia kr rhe hain?
Srdrji: Me maths ka teacher hu, Mene daal suppose ki hui hai!
Apko ek Cheez sikhatay hain!

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Sabar kaise karte hain :) :)
A
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
sihT
egasseM..
Cofused?
Read each word from right side.
Am Going To U.S.A.




Dont Worry The Flight Is After 81 Days...




Surprised?





After 80 Days Is 1st April,U Ar 1st Fool Of 2009
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->

Judge 2 a smart girl
U murdered ur frend jst bcoz she tore a page 4rm ur notebook?

Girl
Yes, bcoz that page had an autograph of "HumAyuN"
Uff ye grlz b na =P ;)