''God didnt promise

''God didnt promise
''God didnt promise days without pain, laughter without sorrow, sun without rain, but He did promise strength for the day, comfort for the tears, and light for the way''''
  

May, 24 2010     171 chars (2 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

Assalam-O-Alaikum, Moaziz Dost, Jaisa Ke Aap Sub Janty Hain Ke Mera Muqsad Koi Lambi Chori Taqreer Karna Nahi, Na Hi Me Koi Lambi Chori Kahani Sunany Ja Raha Hoon Kyunk Me Janta Hoon Ke Aaj Kal Waqt Kisi Ke Pas Nahi Hai, Na Hi Aap Ke Pas Lambi Bat Sunany Ka Waqt Hai Aur Na Hi Meray Pas Lambi Bat Sunany Ka, So Matlab Ki Bat Karty Hain,.....I MISs Y0..
1 Admi Ko Naddi K Us Par Jana Tha.
Aata Piswany
To Bataho Wo Kis Tarha Jai Ga.

















Jahel Soch Kya Raha Hai Aate Ko Piswate Hai Kya.
Haqiqat Smjo Ya Afsana

Apna Smjo Ya Begana

Hmara Apka Rishta Hy Purana

Is Liye Farz Tha Apko Batana

K Grmi Aa Gai Hy Ab Shuru Kr 2





GoLay ki redhi Lgana
''Wo ped kya jis mein dali na ho,
Wo baag kya jis mein mali na ho,
Wo ghar kya jis mein ghar wali na ho,
Aur wo mard kya jis ki bahar wali na ho.''
Yaar
Ye Dekh...







Kisi Ne Sara Msg Khaali Bheja Hai.


AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
Aata Khatam

Gas Khatam

Petrol Khatam

Ghee Khatam

Taraqi Ki Janib Ek Ar Qadam

Vote For
''''Pakistan Mujrim League''''

Select Prime Minister
''''Chodri Azab-e-Ilahi'''' ;->
wht did a handosm dog say to a beautiful bitch during a candlelight
dinner near a romantic river in open moonlight?




"BhoW bHOw"



Hor vicaray ne ki khena
si..:->
Agar tumhari zindagi k aakhri pal reh ghaye hoon to tum kya karo ghey?

"mujh sey maafi mango ghey"!

Chalo mein tumhein kehta hoon k meinein tumhein maaf kiya ab..........
Dere''s only 1 prfect CHILD in d world & evry MOTHER has it
Dere''s only 1 prfect WIFE & every NEIGBOR has it
&
Dere''s only 1 Prfect GIRLFRND , Ur BEST FRND has it ;->
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.