ill always remember

ill always remember
I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
  

May, 03 2010     212 chars (2 sms)     3726 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q- 1 bar 1ladke ki yaad-dasht(memory) chali jaati hai...
toh us ko ice-cream wale utha k le jate hain...
kyon???
.
.
.
.
.
...
.
.
.
...

.
.
.
.
...

.
Ans- kyon ke woh kehta hai.. "main cone hoon.. main cone hoon.." ;->
Sardar & Pathan:

Olympic ke Race Dekh Rahy Thy

Pathan: Yah Kya Ho Raha Hai

Sardar: 1st Aany Waly Ko Price Mily Ga

Pathan: Kocha Magar Yah Sab Log Ku Bhag Raha Hai...!
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"


Father asked beti:
“Tum bari ho ker kia karo gi?”

Beti:”
Maa banun gi,
study karon gi,
shari karon gi,
bus or kia?”

Mom:”Beti jo marzi kerna per zara tarteeb seedhi rakhna”;-)

Mobile Oscar Awards 2009:

_O_
\[ ]/
[ ]
[___]


"BEST SMS Sender" Award Goes To

(''HumAyuN'')

Ab Jealous Ho Kar Apna Naam na Likhna. :-)
Ek Mota Admi Bazaar Me Phir Raha Tha,
4 Bachay Us Ka Peecha Kr Rahay Thay,
Admi Ne Ruk Kr Pocha Mera Pecha Kyun Kr Rahay Ho?

Bachay Bolay:Uncle Hum Peecha Nahi Kr Rahay,
Balkay Hum Apki Chaon Me Chal Rahay Hain.
Lady 2 accountant: can i met 2 manager,
"...Y NOT..." He is always ready to met beautiful women,
Ok then tell him that his wife has come to met him... :P
Phela parrot Rs 5000 ka hay kiyon ke ye computer janta hay, doosra Rs 10000 ka kiyon ke ye computer aur driving dono janta hay Aur ye teesra Rs 700000 ka hay.

Man: Teesra kia karta hay jo itna expensive hay?

Shopkeeper: Mein ne iss ko kutch kartay nahin dekha lekin pehlay do iss ko BOSS kehtay hain.
5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
Student seeing Monkey out of the window and the Professor scolds him-
"why r u seeing d monkey outside,wen i am in d class
:)

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674