ill always remember

ill always remember
I''ll Always Remember The Day I Married You,
Without You My Love,

My Beauty,

I Don''t Know What I''d Do,

Your Loving And Thoughtful Just To Mention Two,

I Adore Your Sweet Smile It Makes Me Want You.
  

May, 03 2010     212 chars (2 sms)     3735 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumy:beta q ro rhe ho?
Beta: mumy papa ne muje kissi nhi ki.
Mumy:beta ap ne papa ko tables nhi sunaye honge
Beta: kam wali ko kon se tables ate hain.
There is no velvet so
soft as a mother''s lap
no rose as lovely as her smile,
no path so flowery as that
imprinted with her footsteps.
Ek Meraasi Na Choudhry Sahab Ki Beti ka Rishta Manga.
...
Choudhry Ne Meraasi Ko Khoob Jooton Ghoonso se Mara
...
Maar Kha K Meraasi Utha Kapre Jhar K Bola
''''Fir Choudry Sahab Main Inkaar Samjhan?'''' ;->

Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
Bejan Phool ko khusbu dena koi aap se sikhay,

Rote huwe ko hasana koi aap se sikhay,

Dost banana to har koi janta hai,

Magar doston ko chuna lagana koi aap se sikhay..
Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
Man:Janab Main 20 K/M Per Hr Ki Raftaar
Se Ja Raha Tha,
Mgr Phir Bhi Meri Car Ko Taiz Raftaari K
Ilzaam Me Band Kr Dia Gya,

Judge:Is Baat Ka Kya Saboot Hai?
K Tum Sach Kah Rahay Ho?

Man:Janab Is Se Barh Kr Or
Kya Proof Ho Ga K Us Waqt
Main Apni B.V Ko Lenay Susral Ja Raha Tha,
aj tenu maithon door hoyan 4 maheeney 8 ghantey 41 minute tey 25 second ho ghaye nein





"aye naa samjhee k mein dooriyan da time ghinya wey mein tey oh time ghinwan deha waan jehrda "Rub da bohta karam hundiyan shuru hoya seee"
Ek waqt tha Aap k msg aise aate thy jese kisi ne aap ki KHOPRI pe PISTOL rkhi hui hy

or aapse msg krwa rha he

mgr ab lagta he...


GOLI MARDI..
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->