Engineer: a person

Engineer: a person
Engineer: a person who knows a great deal about very little and who goes along knowing more and more about less and less, until finally he knows practically everything about nothing.... ;->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     3434 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jis Tarah
Ghibat Amal Ko Kha Jati Hai,
Neyki Badi Ko Kha Jati Hai,
Gussa Aqal Ko Khajata Hai,
Or Jhoot Rizq Ko,
Usi Tarah



Zardari Pakistan Ko Kha Jayega!!
Most Relationship Fail
Not Becoz Of The Absence Of Love. . .
Love Is Alwayz Present

Its Just That

One Love Too Much

And

The Other Loves Too many . . . ;->

"R e c e s s i o n"
Is When
A Neighbor Loses His Job ...

"D e p r e s s i o n"
Is When
You Lose Yours ... =P ;)
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
Jitni Chahat Se Tumhain Dekha Hai

Itni Chahat Se Kuch Aur Nahi Dekha

Dekhne Do Apne Chehre Ko Jee Bhar Ker Humain

Muddat Hui In Aankhon Ne Koi BEGAIRAT Nahi Dekha ;->
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
GIRL:Ye pyar kya hota hy?

TEACHR:Jb tum bari ho kar achi bachi banogi to tumhe B 1 pyar karnewala milega
GIRL:Achi na bani to?
TEACHR:To bht sarey milenge
The World Thinnest Book, Has Only 1 Word Written In it....... "EveryThing"
& The Book Is Tittled By
"WhaT WoMeN WaNt"........... ;)
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Subha
SMS
Shaam
SMS
Din main
SMS
Raat main
SMS
Ghar main
SMS
Office main
SMS
Jeena
SMS
Marna
SMS

Akhir kiya hai ye SMS..?






S=SUB
M=MIL ker
S=SOCHO........... ;->

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
My wife and I
were happy for 20 years.
Than we met.