Engineer: a person

Engineer: a person
Engineer: a person who knows a great deal about very little and who goes along knowing more and more about less and less, until finally he knows practically everything about nothing.... ;->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     3440 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q) Which is the motion jisse insaan bahut khush ho jaata hai ??
.
.
.
.
.

.
A) PRO MOTION
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->


Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''
God made a daylight n is called Sun,

God made a entertatemaint n is called Fun,

God made a nightlight n is called Moon,

God made a U and is
called Cartoon.....;->
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j
k
l
m
n
o
p
q
r
s
t
u
v
w
x
y
z
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0


Oh GOD Thanks .. my ALL Buttons are working :)
Dil Lagi K Liye College Ka Chakar He Mar Liya Karty Thy

"pApPu"



















Bomb Patakhon Ne Ye Shugal Mela Bhi Band Karwa Diya... =P ;->
Boy: From D day im ur frnd,


i m not able 2 eat,drink,smoke.


Girl: how sweet,so u r madly in LOVE


wit me!


Boy: SHUT UP,


U made my pocket empty....