Engineer: a person

Engineer: a person
Engineer: a person who knows a great deal about very little and who goes along knowing more and more about less and less, until finally he knows practically everything about nothing.... ;->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     3449 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
CustoMer:Aj khAnAy mE Kya Kya hAI?

WaitEr: Aj KhanAy mE HzAroON CheEzAin hAin.


CustoEr wIth sUrprised:wO Kya?


Waiter:daAL K hzAroON DaaNaY. . . . . . . ;->
Degrees Of Girl!!

B.A= Beautiful Angel,

B.E= Beautiful Eyes

B.sc= Beautiful Structure

B.L= Beautiful Lips,

MBA= Marriad But Available.
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki.
Banta: That''s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha





Wrong Number
"zardari k liye Mazmoon"

ap 1970 May Peda Huay,
Aap Ne bgairti Ki Ibtedai Taleem
Apne Mohallay Se Shru Ki Or ala taleem
ek naam war Daku se le..
Jab Dakait hone Ka Certificate Hasil Kia
To Aap ne hakoomat k khazanay ko lootne
k plan bananay shuru kr diyay
Or Phir Benazir se shadi Kar
K Aap Ne Profesional
Bgairti ka aghaz kia aur 10% mashoor ho gaye
Na jane kaisay kurse-e- sidarat
pe aa behte aur loot loot k
apna naam takreebn
100% mashoor kr liya.

Wife ( Kitchen Se ): Aji Suntay Ho,
Mai Aaj Kal Bohat Khubsorat ho Rahi Hon.


Husband: Tumhain Kese Pata?


Wife: Aaj kal Meri Khubsorti Dekh Kar Rotiyan Bhi Jal Rahi Hain. :-)
Teri GaLiyon mein na Rakhenge
Qadam aaj K Baad

.

.

.

.

.

.

.

Kyoun-K Keechar Buhat Ho jata hai...
Barsaat k Baad..
Q:- Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain.
Kajol chali gayi, par
Sharukh bus pe nahin chada - kyon?? think harder...



.

.

.

dimag hai?? socho socho.......

.



.



Ans:-Kyonke woh Kajol ko chhorne aaya tha..ha ha ha
Teacher: Bachon Batao Pakistan
ne Jo Atom Bomb India pe pheka tha
aur India ne use Pencil bana
diya uska naam kya hai?

STUDENTS: ADNAN SAMI
''Kajol is a terrorist and she used
shahrukh khan in 9\11 blasts!
Jimmy sher gill is his originall lover!
Now enjoy the movie "My name is Khan" :p :-D''
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)