Job In Mobilink

Job In Mobilink
Job In Mobilink








Send Ur Resume To
Mobilink.pk.com







Location Kharachi






Salary:25000 to 60000




Job Nature:

Mobile Tower Pe Beth K Kawo''n Ko Urana Hai . . . .
  

May, 20 2010     212 chars (2 sms)     2934 views       Funny

more Funny SMS Messages

Meri Aankhon Ko Sapne Phir Dikha Gaya Koi,

Bujhti Sanson mein Mehak phir Jaga Gaya Koi,

Kya ye Such Much Pyaar hai..

Ya Phir se TOPI Pehna Gya Koi.
In Aortoon Se Dosti Achi Nhi "Faraz"

























Kacha Tera Mkan Ha Tmko Khusra Hi Thek Ha
"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D
DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O
Good morning...Have u done two of the most important things when you woke up today?....
1)Pray, so that u may live...

2)Take a bath-so that others may live too!!!!

Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.

Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
Raja Pervaiz Ashraf:
Yaar mujhey Mother''s Day pe koi Message nhi aaya?
Secretary: Sir, Pakistan me jub Light jati hai,
Log aap ki Maa ko hi yaad kertey hain :D
''We will now upgrade your brain, please wait....Searching....searching...still searching....sorry,NO BRAIN found...!''


Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D
Laday To Other Lady : What Do Use For Washing Dishes. . . ?



Other Lady : Oh, I Tried Many Things But Found My Husband Best. . . ;->