Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Wife Hints 2 Husband 4 A New Car
Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Saying,

"Dear, Buy Me Smthing Dat Goes 0 To 80 In 3 Secs Wen Im On It."

Husband Gifted Her

A Weight Machine.
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     3293 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.


Dentist Ki Beti-

Tumne Dady Se ShadiKi Bat Ki?

Boy-Mera Hosla Nhi Hua

Khamosi Se Or 1Daat Niklwa K Aya
1 Krayedar Ne Raat 1:00 Pm Bje Malak Mkan Ka Door Khtkhtaya

Or Kaha K Me 5 Month Ka Kraya Ada Nhi Kr Skta.

Malak Mkan Ne Kaha K Ye Baat To Tum Mujhe

Morning Bhi Bta Skte The.

Krayedar Ne Kaha Mene Socha

K Is Tenshion Me

Akela Hi Kyun Jagta Rahun.


Pathan: Yar Sooraj Raat Ko
Kyu Nhi Nikalta?
















2nd Pathan:

Hahahaha


Niklega Bhi ToU Andhere Main
Tere Baap K0 Bhi Nazar Nahi
Aye Ga... ;->
Ae item, kesa hae?Tera bot memory aa rela tha.Ita tem ho gela hai
tere ko dekha bhi ni.Akha life mei tere jesa 1 item mila apn ko, mis to karega
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...

Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D
If U Need Original Tigers

Nail For Ur Chain Locket

Contact Me Immediately








Bcos M Cuttin

My Nails 2moro.

Booking Close Today

Lo0gon ki beghairtian to check kro
zara. . .
PAppu

.

.
Maiyat mai aker p0chte hain khana kub lagega... ;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
sheesha ho k kaanch ho,
tum ko na koi aanch ho,

aur dua hai k milein tujhe pyar karney waliyan,
k jin kee tadad 7 ho ya kam az kam paanch ho