Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Wife Hints 2 Husband 4 A New Car
Wife Hints 2 Husband 4 A New Car

Saying,

"Dear, Buy Me Smthing Dat Goes 0 To 80 In 3 Secs Wen Im On It."

Husband Gifted Her

A Weight Machine.
  

May, 15 2010     154 chars (1 sms)     3285 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Kabhi Toot K Bikhro to Batana Mujhko...





Main Tumhain Welding waly k Paas le jaon ga. :-)
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->

Yeh soch kar pareshan hoon mai
"kal bhi bhutto zinda tha aaj bhi bhutto zinda hai"
DOSTO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kia bhutto
"STAR PLUS"
mai kaam karta hai..=P;->
''suno,




Mehsoos karo,




Badal ki garaj




Bijli ki chamak



Barish ki ik ik boond





Tum se



Cheekh cheekh




kar keh rahi hai














"NAH Lo"
Eid abi dor hai.''
1 Job Offer Hai,


Sallery Rs 20000.


Kerni Hai Tu Reply Karo!


Zyada Mehnat Ka Kaam Nahi Hai,


Bus Samander Me Wiper Lagana Hai.
''Aey mere SMS mere dost ke pass jana,
Agar wo so raha ho to shor mat machana,
Jab wo jage to dhire se ''Muskarana'',
Phir kehna "KANJUS" SMS karo''
Kick off ur shoes,take a break,Crank the tunes,Dance & Shake,light the candles,cut the cake .Make ita a day,that''s simply Great!!! Happy B''Day....
''Mohabbat ka sirap ho tum,
Tension ka capsule ho tum,
Aafat ka injection ho tum,
Par kya kare jhelna padta hai,
Kyonki... DOSTI ka oxigen ho tum.''

Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
''A 4 Apple B 4 Bara Apple C 4 Chota Apple D 4 Dosra Apple E 4 Eik Ore Apple F 4 Free Ka Apple G 4 Green Apple H 4 Ho Gaya Na Pait kharab Ore khao apple…''


Aik marasi ka gadha masjid main ghus gia
Molvi sab ne marasi ki khoob bezti ki
marasi bola:
jan deo
molvi sab Janwar si aa gia

saano kadi vekhya aay.;->
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
. .
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!