Marriage s like

Marriage s like
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
  

May, 20 2010     136 chars (1 sms)     2812 views       Funny

more Funny SMS Messages

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
Jab Sanam Teri Yaden Ati Hain
Kya Kahn Hamen POTIYAN Lag Jati Hain
Hamari Yado K Lamhe To Tmhain Satate Honge
POTIYAN Na Sahi PADD To Tumhe B Atey Honge ;->
Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
Kaanto Bhari Raah Me Koun

Saath Deta Hai ?

Mom/Dad ? - NO

Husband/Wife ? - NO

Friends ? - NO

LOVE ? - NO

Only.........


Ur CHAPPALS !




Utha kar lo CHOOM Lo Yaar
A simple bye make us cry,

A simple joke make us laugh,,

Simple care make us fall in love.

I hope my simple SMS make u think of me...!!!
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai

Hm to Aise Hi Paise Urate Hen..
Ek Pathan Doosre Pathan Se
''''Yaara Mujhe Tou Samajh Nahi Aata
K Log Mahina Mahina Kese Nah Nahate . . .?
Mujhe Toy 28wain Din Hi Kharish Shruu Ho Jati Hai . . . '''' ;->
New style of proposing a girl.. "i hv spent many sleepless nights in ur Luv n i dont want my son 2 do d same 4 your daughter so lets make them brother n sister
An engineering student to his sweeper brother:

"mere paas degree hai,

knowledge hai,

4 logon mein baithne ki izzat hai.

Tere paas kya hai?".

Sweeper: Mere paas naukri hai

Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)

[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.