Pathan''s Wife Bought A

Pathan''s Wife Bought A
Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->
  

May, 15 2010     273 chars (2 sms)     3013 views       Funny

more Funny SMS Messages



Santa:
Major Rohail told me T.V cabel is not good for kids,
they don’t study,so i got rid of it

Banta: Good?
Santa: Now we have a Dish Installed
Baap Betay K Skool Se Wapis Aya Aur Bola
Beta School Se Shikayet I Hai

Betay Ne Kaha
''Konsi Shikayet Papa ,Mein Toh Mahinay Sy School Nai Ja Rha..
Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
Ek pal me bhula diya hamko, ek pal me juda ho gaye, abhi to mere
saath the, abhi na jane kahan kho gaye, kahi soh to nahi gaye?
Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,

Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,

PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,


CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..
kyun duaein maang rahe the humari haar ki ! Indian bhaiyon ?

Yahi soch lete k Cup Sania k sasural mei he aa raha tha. . . ;->
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai


Janab Zardari Sb Apni Kitab "Gharibon Ka Khaatma" (Jild 2,Pg # 74)
Main Likhtey hain..

"Meray Hum-Watno Mehangaie Se Na Daro Hawa Khaoe,
Ghussa Piyo Aur Mazey Se Geo:-)
Ur Friendship Means So Much To Me . . .


That

If V Were Da Last People
On A Sinking Ship. . .


N V Have A Single Life Jacket
Den I Will . . .





















I Will Miss U Yaar . . .
''In this time of no sugar
-
-
-
-
-
-
-
-
-
My sweet sms for your Evening Tea,mix it in your Tea and Take sugar-Candy Tea-
its free :)''
A Little Bit Of Powder ...



A Little Bit Of Paint ....



Makes A Girl''s Complexion ....



Seems What It Ain''t ....
Research K Mutabiq
Larkiyan Larkon Say Ziada
Mehenti Hoti Hain...


Kyun k


100 Mein Say 5 Larkiyan Qudrati Khubsurat Hoti Hain
aur Baqi
Apni Mehnat Say....: