Pathan''s Wife Bought A

Pathan''s Wife Bought A
Pathan''s Wife Bought A
Beautifl Sweater For Her
Husband...
She Sent It To Him By Parcel
Along Wid A Note ... Tht Said
"d Buttons Of d Sweatr r Removd
Since They Were Too Heavy & added
To d Postage. U''ll Find ''Em
In d Rite Hand Pocket Of The
Sweater" ... ;->
  

May, 15 2010     273 chars (2 sms)     3027 views       Funny

more Funny SMS Messages

G-Ghost

I- In

R-Real

L-Life




So Avoid Girls & Forwrd Their Numbers To Me. . .


Dont Worry About My Life I''m A Proffesional. . . .

" GHOST RIDER " . . . .
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
A suicide bomber to Mulla Umer:


Sir jee! barood thora kum dala karen Last time hamara Aadmi jannat se bhi aagay nikal gaya tha. . . . . .!!!
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"

Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?

Phansi se pehle jailer ne pathan se pocha:
bata teri akhri khuwaish kya hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: bus punjab mei 1 khud kush hamla krny do...=P;->


New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
Gang of SARDARS broke a bank instead of cash they found bottles full of chilled Red Wine. Happily they drank
it. Next day, headline: Blood bank luta
Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
1 Aurat Ne Bare Fakhar Se Kaha
Kuda Ka Shukar Ha k Is Ne Mujhe
Mard Nahe Banya Agr Mard Hoti
Tou Phr Mujhe kisi
Aurat Se Shadi Krni Parti.>
''Hum ne ki dosti aapse Bohat sochne k bad,

Kuch b na dekha aapko dekhne k Bad,

Duniya chor deinge
apko chorne k bad,

ALLAH maaf kare itna Jhot bolne k bad.''
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot