What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?

What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->
  

May, 19 2010     154 chars (1 sms)     3314 views       Funny

more Funny SMS Messages

What Is The Difference Between A Nicely Dressed Man On A Tricycle And A Poorly Dressed Man On A Bicycle. . . ???













Need Nt To Think Hard











It’s Simple Yaar

A TYRE . . . ;->
Air Hostess To Pathan : Aap Chai Pina Pasand Karenge Ya Soft Drink . . . ? ? ?

Pathan : Hum Wo Taweez Wala Chai Piye Ga. . . ! ! !

Air Hostess : Wo Taweez Nahi "TEA BAG" Hota Hai . . .


Is Saal Aata Sasta Ho Jaye Ga






Kyun K




Tamaam Cricket
Ground Gandum Ki Kasht K Liye Khali Hain...!!;->
"R e c e s s i o n"
Is When
A Neighbor Loses His Job ...

"D e p r e s s i o n"
Is When
You Lose Yours ... =P ;)
\(''.'')/ Hands up
\|/ / \

Agr apni jan pyari he to.

To

hath niche kAro bhut badbo aa rhi he
Shadi ka Vada kia Parveen seApni Mohabat thi Nasreen seAnjane me ye sub keh dia Mehreen seKia hal hua Hoga mera Pucho Samreen seAb Umeed hai Sirf Nosheen se
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
1 aadmi bhagta hua bus me charha or zor se chillaya
"khabrdar koi apni jaga se nahi hile ga.....
.
.
.
.
.
.
Manjan wala khud aap k paas aaye ga"
On Ur Single Smile Thousands Ppl Die So ?

Keep Smiling
Nd

Reduce Population Of PAKISTAN


But….


Never Smile In Front Of Da Mirror


Warna

Lene K Dene Par Jayen Gay
whAt is uRs'' bUt u dOnt uSe iT..!


think..!
.

.
.
.dOnt giVe uO...U sTill hAv A lOt Of t|me...!
.
.
.
.
k...i''ll tell u...!

iT''s uR brAin....tRying tO scrOll dOwn bUt nOt uSinG uR brAin :->


Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;'')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p
ye msg aik ghareeb lerki ka hei jis k paas is sakht sirde me pehanne k liye kapre nahi hein,msg sabko bhej ker uski help karein

name












malika sherawat... ;->