What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?

What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->
  

May, 19 2010     154 chars (1 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Ek pathan or sardar science ka tajurba kar rahe thay
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nichay kia talash kar rahe ho Joke to upar hai
Do You Know The Best Way To Double Your Money. . . ?







Dont Know






Ok





I Tell U . . .






Just Fold It And Put It In Your Pocket . . . ;->
Mobile & Mobil Oil
Me Kya Same Hai?







Dono Ka Kharcha Insaan Ki Kamar Tor Deta Hai.
''''MARRIAGE''''

Is Nature''s Way

Of Preventing

''''PEOPLE''''

From Fighting With

''''STRANGERS'''' ... ;->


Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
''1 guy suddenly got up in a plane
and said ''Hijack''
Everybody put their hands up.
Then suddenly Another guy
from other side got up and said
''Hijohn''''
Wife: Suno G, Doctor ne Mujhe Ek Mahinee Aaram K Liye Kisi Beautiful Foreing Country Jaane Ka Kha Hai . . . Hum Kahan Jayenge . . . ? ? ?

Husband: Kisi Doosre Doctor k Paas. . . ;->
Dear customer! You r requested to switch off ur Mobile to avoid any burn injuries........AS the SENDER of this Message is a DAM HOT..
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Neeche Jo Likha Hai Wo
Sach Hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Upar Jo Likha Hai Wo Jhoot Hai