What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?

What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
What iS The OppisiTe Of Nokia . . . . ?
.
.
.
Any Guess !
.
.
.
No !
.
.
.
NoT To WorrY !
.
.
.
iT''s !
.
.
.
Yeskia . . . . . ;->
  

May, 19 2010     154 chars (1 sms)     3307 views       Funny

more Funny SMS Messages


An ECONOMIST
Is A Surgeon With
An Excellent Scalpel
And Rough-edged
Lancet,
Who Operates
Beautifully On The
Dead And Tortures
Living ... ;->
MUSHARRAF''s
ROZGAR SCHEME:

Army Join Kijeye
"APNO SE JANG
GERON K SANG".

Salary:
10,000

Medical:
Free

Home Rent:
Free

Commision:
1 Mulla Maarne Per
500 RS.
+
MEDIL
+
USA Tour
+
Group Photo
With BUSH.

Dozakh Me.

What R U Waitin 4 ?
Go Ahead n Apply 4 It.
Opportunity Never Come Back...
Hurry UP....
Q:Why were hurricanes ussualy named after women?
A:Because when they arrive they are wet and wild, but when they go they take your house and the car.!
Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
Ek Admi Hotel Gaya Aur Waiter se Bola " Waiter Ek Sureelee chai Pilayo "
Waiter: Hamray Han GAAIY ka Doodh ata hai NArgis ka nahi
Q : Aisi ki taisi kab hoti hai?
-
-
-
-
Ans : Jab loose motion lage hon aur pajame ki gaanth na khule.


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o
Duniya mey sub sy
himmat wala kon?


"Dhobi."


Coz, wo kabi b kisi k ghar
jakar bolsakta
hy:sahib,bibiji ko bolo
kapry utar kr rakhn,m
abhe ata hoon....-;>
Keeping A Place For Me
In Ur Heart Is Ok
But
Keeping A Place For Me
In Ur Mind
.
.
.
.
.
.
.
.
Mite B Dangerous



Coz Ppl Say . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I''m Mind Blowing . . . ;->
Ye mulaqat ek bahana hai

Pyar ka silsila purana hai

Tum se bus kam hai itna..........

Mujhe apna



TOILET dhulwana hey ;->

1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"
If ur world is spinning around
and
ur heart is beating fast..
Do u think its love?
?
?
?
Na Munna Na
it’s called High Blood Pressure