do u know how a

do u know how a

Do U Know?

How A Normal Person Becomes Abnormal?

How A Person Bears His Insult With Smiling Face?

How A Person Laughs And Weeps With No Reason?

How A Person Is Blackmailed To Study?

How A Person Becomes Old In The Teen Age?


Join...

.


.


.


.



.
"PAKISTAN"

"NAVY" =P ;->
  

May, 06 2010     321 chars (3 sms)     3097 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher : Hame Gariboon K Sath Hamesha Piyar K Sath Paish Ana Chahiye

Kid : Acha Ab Aya Samjh Main !!

Teacher : Kya
Agar Allah Hamare Awam Ko Aqal Dede To Keya Hoga..?

Qazi Husen Kele Beche Ga.

Molana F.Rahman Bas Men Conductari Kare Ga.
Ch.Brothar''s Bhenson K Bare Me Dudh Jama Kare Ge..
Zardari Amrikion Ke Kutte Nehlae Ga..
Sh Rashid Hira Mandi Men Dalali Kare Ga..
Nawaz Sharef Arbion K Ount Charrae Ga..
Musharaf..

P.C Karachi K Gate Pe Pagri Bandh K Khara Hoga Mere Or Tumhare Leye Gate Kholne..
Or Altaf Hussen Bason Mei Manjan Beche Ga.. ;->
Jo muhay sms na karay , us ke mobile main KEERAY per jain.....

yeh dekho, aap nay mujhay sms nahi kia na..... aap ke mobile main keeray per jain gay...

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\
.\_/

\(")/
-(_)
/(_)\

.\_/
\(")/
-(_)
/(_)\


hahahahahahahahahahah


Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Agar Tum Kisi Ghareeb
Ko Us Ka Haq Nahi Dila
Sakte Tou Jo us k Paas
Hy Wo Bhi Cheen Lo



Asif Ali Zardari ... ;->
You r the biggest fool on earth...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
upar dekh liya na..
ab yaha neeche kya certificate dhundh rahe ho..?
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
Apnay 2007 k Gunah Mitany
k liye 101 bar is Mantar ko parho..



"East Or West"
"hAmY Is The Best"

Ab Edit Ker K Apna Naam
Likh K Eik or Gunah Mat Karna ;->
Sardar Pathan se:
Yaar meri Saas ka birthday hy, koi sasti or achi antique cheez btao jo usey doon

Pathan:
O Khocha, esa karo Hamara Sussar de do:-D
Always smile ,you know why?
B’coz…..Hanso! Jiyo! …
Muskurao!…Kya Pata…
Kal Daant ho na ho!…
Keep smiling..
Life main ek baat hameshan yaad rakhna
..
..
..
..
k
..
..
..
..
..
cream biscuit main cream hoti hai

lekin
..
..
..
..
..
..
tiger biscuit main tiger nahi hota...
Girl: Is dress ki kia keemat hay..
Shopkeeper: 5 kiss
Girl: Or us dress ki kia keemat hay
Shopkeeper: 10 kiss
Girl: ok dono dressess pack kardo is ka bill dadi dengi