do u know how a

do u know how a

Do U Know?

How A Normal Person Becomes Abnormal?

How A Person Bears His Insult With Smiling Face?

How A Person Laughs And Weeps With No Reason?

How A Person Is Blackmailed To Study?

How A Person Becomes Old In The Teen Age?


Join...

.


.


.


.



.
"PAKISTAN"

"NAVY" =P ;->
  

May, 06 2010     321 chars (3 sms)     3113 views       Funny

more Funny SMS Messages

21st Century.... Good/Bad???
Our communication - Wireless

Our dress - Topless

Our telephone - Cordless

Our cooking - Fireless

Our youth - Jobless

Our food - Fatless

Our labour - Effortless

Our conduct - Worthless

Our relation - Loveless

Our attitude - Careless

Our feelings - Heartless

Our politics - Shameless

Our education - Valueless

Our follies - Countless

Our arguments - Baseless

Our Job - Thankless

Our Boss - Brainless

Our Salary - Very less . . .
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?
Pathan; o yaara ye bkra kitne ka hai ?

admi : 28000 ka







pthan heran ho kr









camery wala ha.. :p ;->
purani khawat hai raat ko tenssion le ke nahi sona chiaye phir bhi log apni biwi ko sath le ke sote hain :D
Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
Wohi Sheikh sb k batay ne kaha abu meri shadi pe atish bazi bhi honi chahye.. Sheikh sb kehtey beta fiker na karo koi patkha thuss nai hoga .. jab barat le ker gaye to Sheikh sb sub se agay they orr mou se awazen nikal rahe they.. THA THA THA .. DUZZZ DUZZ DUZZ... Wah sheikh sb ..
Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo
There is a saying..
"if U want 2 be greAt U must walk with greAt people".
.
.
.
.

Seriously,
.
.
.
.

I have no objection, U can walk with ME... ;->
Roz Roz Ki
Mulaqaato''n Ko Tu Ne
Bhula Diya ...






Laut Ker Aa Jao





Please ...






Main Ne ...





Haan
Main Ne ...





Yaqeen Karo ...







"MORTIEN"
Bujha Diya . . . ;->
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.