SMS Packages band hony per

SMS Packages band hony per
SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
  

May, 13 2010     165 chars (2 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

u r the biggest FOOL on this planet...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
upar bol diya na.?
ab yaha neeche kya certificate dhoond rahe ho?
kiya aap k sir pe seenhg hain..?
.
.
.
.
.
.
.
nahin..???.
.
.
.
.
.
.
plzz chek it again...!!
.
.
.
.
.
.
checked..??????
.
.
.
.
.
.
r u sure..???
.
.
.
.
.
.
.
yesss..!!!
.
.
.
.
.
.
koi bat nahin gadhey k bhi nahin hotey...!!!

hows it..!!
Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->


This msg is specially typed to inform,

rather remind some people

that...
" I''M ALIVE "
And so u can msg me... =P ;->
45 Saal ka aadmi Larki
dekhne gaya
Larki ki maa be-hosh ho
gai

Jab hosh aaya
Tou waja poochi !!

Tou Maa boli 25 saal
pehle Ye mujhy bhi
dekhny aaya tha ... ;->
There Is A Master Blaster Block Buster Film "SANWARIYA"..
And We Present In Pakistan Name "BANDARIYA"..
So The Tittle Song Like This...
Pinjre Main Bithake,
Patton Se Saja Ke,
Kutton Se Bacha Ke,
Le Jayega Aik Din Zoo Se Churake Jiyaaa...
Bandariya Ha Ha Ha Ha...
Bandariyan Ho Ho Ho Ho...
Bandariyan Hooooo Bandaariya...
''Hawaen kehti hen D0STI karo...
Fizaen kehti hen PYAR karo..
Baharen kehti hen SHADI karo...
Or gahr wale kehte hen...
"bakwas band karo aur PARHAI complete karo"''
after making saawariya, wat change did sanjay leela bhansali''s life go thru???



sOcho



cOme on ur close!!



yes!!
he is nOw knOwn as sAnjAy NEELA bhAnsAli!!
JASHN-E-AZADI MUBARAK

After 03 Days


,

.
Nhi smjhe?




03 Din Baad Aap AZAD Hojayenge



Phr 11 Mahine ki AZADI

So,

In advance,

"AZADI MUBARAK" ;->
Akbar:Anarkali tjhe kya chahye

"Taj"ya"Takht"?

Anarkali:
Jahanpanah mujhe na Taj chahye aur na hi Takht

mujhe sirf 1 naya Connection chye

Talk shak ka :-)
Aap



aChey



Sachey


pYarey


ImaNdaR


SamAJhdar



AqalmAnD



ShareeF



Logoon sey
dur rehain!!

Warna woh
bhi "biggar" jaen gey


1 Hathi Romantic mood mei
1 chunti ko cherta hai.
chunti ghusay mei
Hathni k pas ja k kehti he:

Apny awara shohar ko smjha lo
warna mard hamary ghar me b hain