SMS Packages band hony per

SMS Packages band hony per
SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
  

May, 13 2010     165 chars (2 sms)     3077 views       Funny

more Funny SMS Messages

''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''
Ek Faqeer Ne Memon K Ghar Ka Darwaza Khatkhtaya,

Or Bola Meray Pass Khanay Ko Aata Nahi Hai.
Memon:Acha Mujhay Pesay Do Main La Deta Hoon. .
Two Birds Sitting On A Tree,

A Shikari Came & Shot 1 Of Them.

The Other Fly Away.


Why?



Saala POLICE Ke

Lafde Me Kaun Pade Ga.:)
so Sweet is ur SMILE???


so Sweet is ur STYLE???


so Sweet is ur VOICE???


so Sweet is ur EYE?????


see .......how Sweetly I LIE
Vijay: Mere pas gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.
tumhare paas kya hai?

Ravi: Mere pas bhi gaadi hai, bangla hai, ijjat hai, paisa hai.




Vijay : abey to phir MAA kiske paas hai ?!?
Lo meri girfriend ka
foto dekhoo,









Aage karo





Thoda&aage





Dikhi







Nahi dikhi























"KAMENAY"






Bhabhi ki nazar se dekhta to zaroor dikhti.->
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)

Find ur Japanese Name:
Take each letter of ur name & substitute it with Japanese sound..

A=ka
B=tu
C=mi
D=te
E=ku
F=lu
G=ji
H=ri
I=ki
J=zu
K=me
L=ta
M=rin
N=to
O=mo
P=no
Q=ke
R=shi
S=ari
T=chi
U=do
V=ru
W=mei
X=na
Y=fu
Z=zi

4wd It to Ur Friends 4 fun..:-)
"Dhaan k kashtkaroon k naam Aham paigham"

Jinn hazrat nein Dhaan kee paneeree kasht kar lee hai aur wo kheiton mein lagana chahtey hein wo in cheezoon ka khayal rakhein.

DAP 7600
kadayee 1000
Lagwayee 1200
aur Bijli 2000

Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>
Hum Nay Ic Darr Se Vedio Game Hi Khailna Chor Di "hAmY"




K Achanak Lite Chali Gai To Rupaiya Zaya Hoga