Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3109 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil Ki Bato''n Main Aana Acha Lagta Hai

Kurri Ko Le K Date Pe Jana Acha Lagta Hai

Shaadi Se Pehle Dil Ko Bhaate HYn Sangeet

Baad Me Tou QOMI TARANA Acha Lagta Hai ;->
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
apsa koi haseen
Dilruba o Dil nasheen


Apsey pehley kaheen





















hum ney dekhey hein kayeen
Bhikari:
Kuch Khana Dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Roti dedo

Admi:
Tamatar Khao

Bhikari:
Tamatar Hi Kyun

Wife:
Ye Totla Hy
Keh raha Hy
Kamakar Khao.. ;->
Phool Kharab Nahi Hota Makhia Kharab Karti Hein

wah wah wah
phool kharab nahi hota
makhia kharab karti hein

Bacha Kharab nahi hota bachiyan kharab krti hain;)
Humara Khwab

“Bhokaa“

“Nangaa“

“Punjab“

Har Qadam,

“Khud Kushi Ki Janib“

Baat To Ehsaas Ki Hai

Cycle Per Moher Lagayien.

“Ch.Azab-E-Ilahi“ ;->
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
1 Chutki Naswaar Ki Qeemat Tum Kia Jano Mere Lal

Pathan K Sar Ka Taj Hoti Hy Ek Chutki Naswaar

Har Mochi Ki Dukaan Per Aam Hoti Hy Ek Chutki Naswaar ;->
Pathan to Police:ujhe phone pe Qatal ki dhamkiyaan mil rahi hain.

Police:Kon hai wo ?

Pathan:
.
.
.
.
.
PTCL waly kehte hain bill nahi bhara to kaat dengy.


Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)