Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3107 views       Funny

more Funny SMS Messages

Muncipalty Van JAANVARON ko uthane ke liye aayi hai,
Tujhe.... Apni dosti ki kasam.... Please Bhaag ja.
Girls in diff languages


Arabi=hurma
Irani= dosheza
French=fure
Hindi=kania
Italian=amito
Maxican=monaro
German=amisa



In our sindh?

Haedi wah ji chhori aa,
Teacher:Agr Koi Insaan 1986 Me Peda Hua

Ho To Ab Us Ki Age Kya Ho Gi?

Student:Pehlay Ye To Btain K

Ye Insan Orat Hai Ya Mard?
american bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us kai leg nahi thay hum ne ussay artifical leg laga diye ajj woh bacha atthele hai
russain bola hamare mulk mein ek bacha paida hua us k haath nahi thay hum ne artifical haath lagwa diya ajj woh boxer hai
pakistani bola yeh tou kuch b nahi hamare mulk mein ek bacha paida hua us ka sir nahi tha hum ne ussay army ki head pehna hii ajj woh hamara president hai
Judge, Mujrim Se, Batao Tumari Akhari Kwaish Kia Hai ?
Mujrim,

Aik Mob Nokia N73
5 Karror Rupay
Apki Beti Se Shadi,
USA Ka Viza,
2 Saal Ka Hanimon,
6 7 Bachay Jo Apko Nana Nana Kahe Aur Mujhe Papa,
Un Ki Shadi Karwa Dun Us K Bad Ap Jo Fasila Do Mujhe Manzor Hoga..
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
Teacher : U failure !
At ur age Bill gates stood first in the class
Student : Mind u, Sir,
but at ur age hitler commited suicide
Yaad hai main tumhare ghar main aya tha . tum chair par soyi hoi thi .

maine tumhari Naak main ungli ki tum ne kaha yeh naak nahi hai maine kaha yeh ungli nahi ha :P
Patient : What are the chances
of my recovering doctor?

Doctor : One hundred percent.
Medical records show that
nine out of ten people die of the disease you have.

Yours is the tenth case I’ve treated.The others all died.
Wife: Darling, wht do u like most among my natural hair, hot lips, speech, sense of humor or my beutiful eyes. . . . ? ? ?

Husband: Darling, tumhari ye mazak karne ki aadat hi mujhe sab se zyada pasand hai. . . ;-


"Never say I Failed 1000 Times,
Say that I Discovred 1000 Ways that can Cause Failure"

(Thomas Edison)

Moral:
Bagairat ho jana par Man''na nahi =P ;)
Pani mai whiskey wilao
to nasha charta hai pani
mai rum milao to nasha
chaeta hai pani mai
brangy milao to nasha
charta hai to pani mai
kuch garbar hai.....-;>