Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3130 views       Funny

more Funny SMS Messages

English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Parhai karo
fail hone se mat daro
larkiyan chero
badnami se mat daro
her larki ko propose karo
Inkar se na daro
Kyunki
GEETA main likha
hai
karam karo
Phal ki chinta mat karo.......
''SMS karne k fayde
1-Mobil ko zang nahi lagta.
2-Timpas hojata hai.
3-Ap jise karenge wo khush rahega.
4-Contact bana rahega.
5-Apko koi KANJUS NAHI kahega
Pehle meri life ek khuli botel thi
Sub kuch perfume ki tara ur jata tha
Tumhare ane k baad sub kuch ruk gia ha
KHUDA kare tum jaisa DHAKAN har kisi ko mile
Zalil honay Ka Sub Se Asan Tarika...!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Uff Toba..! ! !
Zalil Honey Ka Kitna Shok Hai K Tarika dhonda Jaraha Hai...!!
sardar ka RADIO kharab ho gaya, usne khol k dekha to andar ek mara huwa CHUHA mila. Yeh deekh kar sardar gussy se bola!
Chalega kese? Sala singer hi mar gaya..!
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
ALLAMA IQBAL ne Qayam-e-Pakistan k baray Mai 23 March Ko Minto park mai Quaid-e-Azam k Sath Kharay Ho Ker Fatima se Farmaya , AJ KALA JORA PAA SADI FARMAYSH TE
A rose Rs.7
A card Rs.25
A Lunch Rs.200
Movie Rs.150
But a Friend like u is "Priceless"
Zyada urho mut
priceless bole to "FOKAT"
"Ek idea jo badl de apki duniya..............:P
Agar lyf me kabhi aapse koi mistake ho jaye...
To 2 min. apni aankhen band karke...
.
.
...
.
.
.
.
.
.
.
socho k...
Iska ilzaam kispar lagaya jaye.............................:P:p
Happy
Dhakkan
Day... ;->


Ye SMS Us Ko Karna Jo Aap Ki Nazar Me Dunia Ka Sab Se Bada Dhakkan Hy
Maine Tou Kar Dia, Ab Aap Ki Bari Hy... ;->
1 larki bus stop pe naqaab men kharri huwi the

Aadmi bike pe aaya or kaha
lift chahiye kya?

larki boli.
























abu main hun