Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)
A long married couple came upon a wishing well. The husband leaned over, made a wish and threw in a penny.

The wife decided to make a wish too. But she leaned over too much, fell into the well, and drowned.


The husband was stunned for a moment but then smiled,
.
.
.
.
.
.
.

"It really works!"


Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.
Dr. Buzrg Mareez Se...

Main Tme Aesi Dawa Dun Ga K Tm Jawan Ho Jao Ge

Buzrg Mareez : O Mere Khudaa Toh Main Apni Pension Kese Loon Ga
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Teacher:What r the ppl of Turkey called?
Student:I dnt knw.......
Teacher:they r called Turks.....
Now what r the ppl of Germany called?
Student:They r called Germs.....
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
Dear Customer,U have now subscribed Kanjusi Package
U can Enjoy saving of SMSs.Ur Subscription title Kanjus is valid untill ALLAH give u TAUFIQ to send Sms ;->

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
If U Need Original Tigers

Nail For Ur Chain Locket

Contact Me Immediately








Bcos M Cuttin

My Nails 2moro.

Booking Close Today


Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
Bhikari:Kuch Khana Dedo

Admi:Tamatar Khao
Bhikari: Roti DeDo

Admi:Tamater Khao
Bhikari: Tamater Hi Q?Kch Or Q Nhi?

Wife:Ye Totla Hy Keh Rha Hy
Kama-Kar-Khao