Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3139 views       Funny

more Funny SMS Messages

Phela parrot Rs 5000 ka hay kiyon ke ye computer janta hay, doosra Rs 10000 ka kiyon ke ye computer aur driving dono janta hay Aur ye teesra Rs 700000 ka hay.

Man: Teesra kia karta hay jo itna expensive hay?

Shopkeeper: Mein ne iss ko kutch kartay nahin dekha lekin pehlay do iss ko BOSS kehtay hain.
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
GEO SURVEY REPORT . . . .

Aaj Kal ''''MACHAR AUR MAKHIYAN'''' Din Raat Dekhe Ja Rahe Hyn


Humare Numainda GEO Ki Tafseelat K Mutabiq Un Ka Kehna Hai

''''Mehangai Ne Kamar Torr Di Hai
Is Liye Over Time Lagana Par Rha Hai''''


GEO MUSHARRAF Sab Ko Kaam Pe Laga Dia . . . ;-
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!


We Must Believe In
LUCK ...


For


How Else Can We
Explain


''The Success Of Those
We Do Not Like ...!" ;->
Din ko chain nai
raat ko aaram nai
G na lage kahi.
Kya yahi pyaar hah??









Yeh to garmi ki
shuruwat hai
nahana suru karo.
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
Palmist Larke Ka Haath Dekhkar bola:

"Beta Tum Bahut Pahroge"

Ladka: "Saale,Pahr To Main 3 saal Se Raha Hu,

Yeh Bata Paas Kab Hounga...??"
TEACHER: MJHE WO TEEN ALFAAZ BTAO JO CLASS ME SAB SE ZIADA BOLAY JATE HAIN..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
STUDENT: MUJHE NAHI PATA
TEACHER: SHABASH BAITH JAO...!
Define "GUTS"..??







Its Wen Ur Boyfrnd Catches U In Theatre With Another Boy & U Say,
"SWEETHEART NEXT SHOW IS WITH U..!!!";-)
Aaj kAdIn bArA *ManHooS* tha ..


ARRAY YAAR ...



ManhOOs Se yAAd AyA ....






KaisA hAi Tu ?? =P *