Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3126 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yaad hai main tumhare ghar main aya tha . tum chair par soyi hoi thi .

maine tumhari Naak main ungli ki tum ne kaha yeh naak nahi hai maine kaha yeh ungli nahi ha :P
Define a true music lover?
Ans: A girl singing in a bathroom
while taking bath & a boy near the keyhole
of the door is using his ears & not his eyes.
Ek taaza kalaam aaya hai...
Arz kia hai...
Jis ko ho sir azeez...
Woh hum se hat ker chaley...
Hum sir phiron ke saath...
Koi sir phira chaley...
Wah wah :-"
1 sardar rail ki patri per sogaya.
1 admi ne kaha kia ker raho ho?
Train aayegi tu mar jao gay!
Sardar:Mairy oper se jahaz guzar gaya
tu kuch nahin howa, rail kia cheez hay?
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.
''Pagal Haathi ne chuonti ko tang kiya to chuonti seedhi Hathni ke pass gaee aur kaha Dekho behen apne shoher ko samjha lo warna MARD hamaray ghar main b hain...@''
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
Sahab:
Tum bathroom mei q ghus aye,
kia tumhain pta nahi tha k main naha raha hoon?
Mulazim:
Hazur galti ho gai,
main samjha tha begum sahiba naha rahi hain;-)
*@Happy 1st JANUARY@*







Aaj k din Quaid-e-Azam porey 7 din k ho gaye thay... =P =D
Aaj Mere Paas
Mobile Hai
Number Hai
Battery Hai
Balance Hai
Tumhare Paas Kya Hai?
Hai Koi Msg?
To Bhejo
Agar Nahi
To Mobile Pheko,
when u give a flower to gilrz so rection in nation

Japniess: pass rakh k muskuria gi

Austrilan: pyar bhari nazar se dekhe gi

Kiwi: tumhare gal pe kiss kere gi

Indian: guldan mai saje gi

pakistani: soche gi kash yeh gobi ka phool hota
raat ko aalo(potato) milla k saag banati ;->
dAd: eXam ki tAyAri hO gAyi puttAr ?

sOn: ji dAd, shOes kO pOlish kyA, peN mein iNk dALA, UnifOrm irON kiyA, skoOl bAg reAdy kiyaA

aAb sirF pAdnA baAki hAi..