Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3120 views       Funny

more Funny SMS Messages

hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !


An ECONOMIST
Is A Surgeon With
An Excellent Scalpel
And Rough-edged
Lancet,
Who Operates
Beautifully On The
Dead And Tortures
Living ... ;->
Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Meri Shairi Me Itni Gehrai Hai,

Tum Sab ka Chance Phinish,

Kyun K,
Katreena Tumhari Parjhai Hai,
TechAr BAngALi StudEnt SE:
Is JuMLe Ki Urdu BAtAo
"My BrothEr CAn't Cook."


BAngALi:
"HAmArE BhAi K0 PokhAnA NAi AtA"... ;->
PHATAN 14 AUG ko kabrustan me kabrain khud rha tha 1 admi ne pocha khan sb kya kr rahe ho, Khan bola wo yara aj azadi ka din ha to hum in ko azad kar raha ha


Mat Nikalo Mera Janaza Uski Gali Se "pAppu"
.
.
.
Warna Uska Baap Kahega..
.
.
.
.
.
Sala Marte Marte B Ek Chakar Laga Gaya... ;->
Most Relationship Fail
Not Becoz Of The Absence Of Love. . .
Love Is Alwayz Present

Its Just That

One Love Too Much

And

The Other Loves Too many . . . ;->
Pehle chitthi ke badle taar ata tha
1 bulave pe mera yaar aata tha
Ab padh kr delete karte hai mere sms
kabhi har SmS ka jawab aata tha
Sardar To His Friend -
I Keep Seeing Spots In
Front Of My Eyes

Friend -
Have You Seen
Doctor ?

Sardar -
No , Just Spots ... ;->
Ek Admi Roz Subha Darakht Ki Shaakh
Pe Charrh K Baith Jata Tha

Poocho Kyon.?






Bechara MBA kr k Paagal Ho Gya Tha,
Apne Apko BRANCH MANAGER Samajhta Tha.!