Boys have fun by teasing

Boys have fun by teasing
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...
  

May, 19 2010     157 chars (1 sms)     3121 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Like You


I Like You


I Really Like You

I Really Really Like you....

Kyunki Geeta mai likha hai

"PAAP SE NAFRAT KARO PAAPI SE NAHI"..!!!
yaaro sab dua karo, mil k faryad karo, dil jo chala ghaya hai, ussey abad karo, yaro tume mera saath do zara,

aata leney gaya jaib mein paisay b they kam,dharkan ruk ghayee nikley na dam,

kaisee subsidi kaisi zarayat,khaney pein ghey bun
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi
The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)
''just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .just i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .vvvjust i was kidjust i was kidding.ding.just i wkiddingas .''


Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
Masha Allah

Aaj Paanchwa Roza Hy
Sehri Aur Iftari Me
Aur Har Namaz K Baad
Dil Se Dua KAren''n








Ya Allah













Asif Zardari Ko Benazir Se Milwa De ...
It''s your birthday time again;
It''s true; there''s no denying,
Another year has come and gone;
You know that I''m not lying.
So for you, the birthday person,
Here''s what I want to say:
I hope this birthday''s the best one yet,
In every delightful way.
So happy birthday to you.
Have lots of birthday fun!
May your birthday wishes all come true,
Even if you have a ton.
''''Jis tarah 1 machar ko marne se
tum shikari nahin ban jao gey
.
.
.
.







.
Theek usi tarah 2-3 SMS karney se
tum bhikari nahin ban jaoge !!!''
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
ladki wale hame ais


Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
Height of Stupidity


Q: Why do women wear skirts and men pants.?????


coz if guys startd xposin'' then no one wld''ve been alive!!