AllAh Aap ki zindAgi

AllAh Aap ki zindAgi
AllAh Aap ki zindAgi minAr-E-Pakistan jitne lambi karAy

Aur hr koi 5 rupee De kr Aap par charhAy.

Aameen
  

May, 18 2010     111 chars (1 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sagai Aur Shaadi Ke Beech Waqt Kyun Hota Hai?





Ans: Kyonki Koi Ye Na Keh Sake Ki Durghatna Se Pehle Bachne Ka Humare Paas Waqt Nai Tha
Pappu: Teacher, Can I Go To The Bathroom?
Teacher: Pappu, "May" I Go To The Bathroom?

Pappu: But I Asked 1st.
Air Hostess To Pathan : Aap Chai Pina Pasand Karenge Ya Soft Drink . . . ? ? ?

Pathan : Hum Wo Taweez Wala Chai Piye Ga. . . ! ! !

Air Hostess : Wo Taweez Nahi "TEA BAG" Hota Hai . . .
GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
Mein tumko Chand kehdu magar usme Daag hai,Suraj kehdu usme to Aag hai,Socha aapko Bandar keh Dun

.

.

.

.

Magar ?

?

?

?

?

?

uss kambakhat me Bhi "Dimaag" hai
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
KBC ME SHARUKH NE MUJH SE PUCHA.
WORLD KA SABSE BADA ULLU KON HAI?
MENE 1 CRORE RS. THUKRA DIYE,
LEKIN TERA NAAM NAHI BATAYA
Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
Jin Sheikh ko chimar gya. 3 din baad Jin khud eik aalim key paas gya aur bola, "Aalim Saab menu baar kaddo, mey tey bhukka mar chalaan"
Good time,
bad time,
night time,
day time,
work time,
off time,
sad time,
happy time,
in the mean time i''m thinking of you all the time
REPORTER: Laaluji, the poor women in bihar

dont have clothes to wear.

LAALU: U FOOL,tum FTV dekhe ho?

Rich women bhi cloth nahin pehanti hai.

Yeh fashionwa hai .


KNOWLEDGE WEEK

Afghanistan wahid mulk hai jis mein train nai chalti

Dunya mein sab se bara school CHICAGO mein hai

Dunya ka pehla operation GREECE k Doctor HYRO FILS ne kya

Dunya mein sab se Bara Hospital BAGHDAD mein hai.

Dunya mein sub se bara DARAKHT USA mein hai

Dunya ka sab se Shareef Insan PAKISTAN mein hay!
.
.

=P =D