Do u know k glass

Do u know k glass
Do u know k glass tutay to kiya awaz ati hai?


Dhuz?
no


Dhooz?
no


Thish?



Nahi bhai


Ami ki awaz ati hai"lakh d laanat,fer ki pann ditta e?
  

May, 18 2010     166 chars (2 sms)     3029 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi

Agar Aap
Dunya Main
Kamyaabi Hasil
Krna Chahtey
Ho Tou

























Mehnat Karo

Button Dabane Se Kuch Nahi Hota … ;->
Ek Bueaty Parlor K Publicity Board Pe Likha Tha..

"Parlor Se Niklne Wali Kisi B Haseen-O-Jameel Larki Ko Na Chairaa Jaye Ho Skta Hai Wo Ap Ki Saas Ho" . ;->
Pathan apne dost ko mobile de kar: Oh yara hamara Girlfriend ko sms to kardo ?

Dost: Tum khud Q nahi likhte ?

Pathan: Oh yara hamara Writing kharaab hai na isliye.

BB hum sharminda hain

.
.
Wah wah wah
.
.
BB hum sharminda hain

.
.
.
.
ap k shohar zinda hain!:-D
Agar Larki Ko Ulti Aaye
to Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena !

Agar Larkay Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Sharaab Pee Kar Aaya hai !

MORAL .

ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkay Ko...

KAMEENA

Hamesha
Larka hi ho ta hai.


GEO KAMEEENO
''Plumber: Pipe Naya Laga Diya Hai Aur 1000 Rupay Bill Hogaya Hai.
Man: Aray Itna To Main Engineer Ho K Bhi Nahi Kamata.
.
.
.
.
.
.
.
Plumber: Sahi Keh Rahy Ho. Main Bhi Nahi Kamata Tha Jab Engineer Tha.''
Girl: if u will try 2 kiss me, main shore macha dungi.
Boy:Lekin yahan to dur tak koi nahi hai.
Girl: i know but formality to poori karni hi padegi..
Aap chlormint kyu khate hai?


Mujhe pta he,
kyuki
5star
munch
cadbury
nestle
ye sab
0.50 paise ki nhi aati.
Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Police Inspector Apne Bete Se
"Tumhara Bht Khrab Result Aaya Hy
Isliye Aaj Se Tmhara Khelna, Bahar Nikalna Band"

Bacha
"Ye 50 Rs Pakren Aur Mamla Yahin Khatam Karen" ;->


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"