histry of pakorey

histry of pakorey

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
  

May, 05 2010     164 chars (2 sms)     3369 views       Funny

more Funny SMS Messages

"MERI JAN KATREENA"

Ungli Mai Angothi, Angothi mai Nagina,

Soni Lagti Hy Teri Bahen KATREENA,

Raat Nahi Kat''ti Maslay Hain Dereena,

Mai Ne Kaha Bus Kar Kehti Hy Abi Na,

Rat Ko Mila Karo Baara Maheena,

Kehti Hy Bhai Ko Batana Kabhi Na,

Itna Zaleel Ho Kar Ke Bhi,

Bhai sms Parh Raha Hy Kameena =P ;->
''What is the Difference Between Dost and Condom?

1. Dost musibat mai kaam aata hai aur Condom Musibat Aane hi nahin deta.

2. Date per Dost sath ho aur Condom na ho to Girlfriend naraz ho jati hai.

3. Dost k Saath Zindagi k liye lekin Condom ka Saath kuch lamhay k liye hota hai.

4. Dost juda ho kar Dhoka deta hai aur Condom phat kar.

5. Dost Anmol hota hai aur Condom 6 rupay k 4 Miltay hain...''
Dunya ka sab se Romentic Mulk kon sa hai??????
.
.
.
.
.
Pakistan Kyun?
?
?
kyun ka yahan har ghar me
rozana candle light dinner hoti hai.
thank you Wapda
Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
ONE DAY A MAN ASKED TO SARDAR "MR.SARDAR DOES ANY BIG AND GREAT POEPLE BORN IN YOUR COUNTRY. SARDAR:NO SIR ONLY SMALL BABIES
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
Suppose one morning you never wake-up, do all your friends know you love them? Sometimes I LOVE YOU can heal and bless, so tell your friends this 3 little words and see what it can do. So just in case I die tonight, I LOVE YOU!
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
Height of behaving cool
Professor to student:
Nalayak, class me baate Q kar raha hy
.
.
.
.
.
Student: Sir, mere messages free nhi hy esliye
Do Pal Ki Bhi Khushi Na Mili Tou Kia Hua

Umar BhaGham K Sahare G Lainge

Kia Hua Jo Humari Girlfrend Nahi

Hum Aap KI Girl Friend K Sahare G Lainge ;->
agar ap chand hotey(khuda na karey)to kya hota,






Chandni raat na hotee aur sirf andhera hee andhera hota
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..