histry of pakorey

histry of pakorey

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
  

May, 05 2010     164 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

_=_ Deadly Attitude _=_

A n y b o d y
C a n
Q u i t
S m o k i n g

B u t

I t
T a k e s
A
R e a l
M a n
T o
F i g h t
L u n g
C a n c e r ...
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Bolaa dukaan-daar,ke kyaa chahiye tumhain

Jo bhii kaho ge merii dukaan per wo paoge

Maine kahaa ke kutte ke khaane kaa cake hai

Bolaa yahiin pe khaaoge yaa leke jaaoge...
''BArish k bäd suraj ata hai




raät k bad din ata hai,




hansi k bad ghum ata hai,




par Ek ap ka SMS hai jo world Cup ki tarah 4 saal bhad aata hai.
Kya Tumhari Tv Chal Rhi Hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Pakad Lo,
Nhi To Bhag Jayegi
Three ways to catch a tiger:

1.NEWTONS METHOD :

Allow the tiger to catch you

and catch the tiger.

2.EINSTEINS METHOD :

Chase the tiger until it becomes tired,

then catch it.

3.INDIAN POLICE METHOD :

Catch a cat and beat it

until it accepts it''s a tiger!!!

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
Ye sMs Sirf Aapko Khush Karnay k Liye Hai
Ye Aap k Pass Aaya To Mobile Ki Light On Hui, Wo Light Dekh k Aap Khush Honge k Chalo MULK Me Kahin To Light Hai . .
What is the diffrence between
Problem and Talent?


Two boys love 1 girl = Problem !


One boy loves 2 girls = Talent ! ;-)
Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->