A Friend Gives A Barrel Full

A Friend Gives A Barrel Full
A Friend Gives A Barrel Full Of FEVICOL To His Friend On His Birthday.
What Does This Friend Who Receive The Gift Sing ???
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Dushman Na Kare Dost Ne Woh Kaam Kiya Hai
Umra Bhar Ka GUM Humai''n Inaam Diya Hai ... ;->
  

May, 18 2010     329 chars (3 sms)     3548 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum ne tanhai may b tum ko chaha hay "paPpu"...



warna log to tanhai mein nargis ki cd dekhtay hai... ;->
PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


KARNI HAI SOSO TO ROAD PAR KARO WASHROOM ME KYA RAKHA HAI.-'';>
Tamam Muslimz Sy Appeal Hey
K Khuda K Liye
Walls,Iglo0,Sn0opy
Aur Om0re Ki Icecream Mat Khain
Q K.......
Dusr0n K0 Khatay Dkh Kr Mera B
Dil Kerta Hey 0r
Mera Gala Kharab Hey
Kal main ne use khoob hansaya "FARAZ"



Kameeni jate hue mujhe
MR.BEAN keh gai..
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara,
Galib Ne Bhari Mehfil Me Sher Mara


Fir Kya Hua?



Fir Hona Kya Tha
Sherni Vidhwa Ho Gayi
A sleeping lion
is stronger
than
A barking dog

SO a
sleeping
student
is better
than A
barking teacher

By-
Last bench association
let them BARK WE DONT CARE!
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
chandni raat main sone se pehle.

khawbon ki dunia mein khone se pehle.

maine socha tumhe yaad dil doon.

maine socha tumhe ehsas dild doon

*

*

*
susu kar k sona.
In
Life


Wen
U
R
Alone


When
U
R
Crying


Wen
U
R
Upset


Wen
U
R
Sad


Jus
Make
A Call
2Me




Bcoz
.
.

I
Hav
Incoming FREE.
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Aaj kal k Log Bhi kitne Jealous Hogaye Hain..

''pAppu''
.

.

.

.

.



.



.



Naya Phone Dekhte He Bolte Hain Chal Bey "CHINA" ka hai... ;->