A Friend Gives A Barrel Full

A Friend Gives A Barrel Full
A Friend Gives A Barrel Full Of FEVICOL To His Friend On His Birthday.
What Does This Friend Who Receive The Gift Sing ???
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Dushman Na Kare Dost Ne Woh Kaam Kiya Hai
Umra Bhar Ka GUM Humai''n Inaam Diya Hai ... ;->
  

May, 18 2010     329 chars (3 sms)     3541 views       Funny

more Funny SMS Messages

boy: suniye
girl: kahiye
boy: aapko ek KAAM dena tha
girl: hein! KAAM! konsa KAAM?
boy:ZUKAAM


Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)

Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
Three ants find an elephant asleep.

One says,”We’ll kill him!”

Other one says,”We’ll break his legs!”

3rd one says:
“choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!” ;-
''Q: Mujh mei w0 k0n si aisi 3 KhAsiyat hai jis ki bina par koi mujhse impress h0ga?

1.Looks
2.Happy nature
3.Face expression
4.Funny harkatein
5.Never mind attitude
6.hairz
7.Firendly smile
8.Quick dialogue delivery
9.sachai
10.Helping nature
11.voice
Plz plz
Reply zrur krna...:-)''
Ab Pappu Ke Poems Choti Classes Mey Parhai Jaen Ge


Baby Baby Yes Pappu,
Eating Sugar No Pappu,
Telling Lie No Pappu,
Pen Your Mouth Pappu Pappu Pappu ...
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->

I

M a Y

b E

"b" "A" "d" !!!

B u T ...

I

a M

p E r F e C t L y

"G" o_O "d"

A t

I t ... [;->
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.


The Worst Thing About
Censorship Is






























[ Deleted By
Censorship Bureau ] ;->