Heer says to Raanjha:

Heer says to Raanjha:
Heer says to Raanjha:
Ki Hasil Kitta Way Mayn Teri Heer Ban K

Raanjha says:
Bandriye!
Mayn Kera Raanjha ban k S.P lag gaya wan???
  

May, 17 2010     136 chars (1 sms)     2827 views       Funny

more Funny SMS Messages

DIL Badal Na Dena SIM Ki Terha

MOHABBAT Low Na Krna BATTERY Ki Terha

PYAR Kam Na Krna BALANCE Ki Terha

Hamesha Meri ZARURAT Mehsus Krna CHARGER Ki Terha ... ;->
GURBAT MITAO OFFER OF ALL GREEB CUSTOMER

easy tamam cutomers jo k nihiat gurbat ka shikar hain or un
k pass galti se mobile fone or connection hy un k liye speacail
offer hy k wo iss number 0321-6307893 per MISS CALL kerain
or free BALANCE hasal kerain.
.
.
NOTE:
yeh offer un hazrat k liye hy jin ka balance ZERO hy
Yaar aik warid kay
card ka number
send karo plz
(1000 wala)
jaldi...

main tumhain
1000 kay note
ka number
send kar
raha hoon.

DBK874326
shaitan ko kar rahey hein khush,




Dono bhai mush and bush
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..



Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
I know its your birthday 2day.. i am sure you’ll give me treat in a big hotel.. so i shall talk to u in personal there, coz i dunno to express my feelings in SMS”
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
My eyes detected
My heart reacted
Thousand were rejected &
Only you were selected.
.
.
.
.
.
.
Because I needed a monkey
for an advertisement.