Bhikari: 1 Rupia Dede Baba

Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Bhikari: 1 Rupia Dede Baba
Aadmi:Sharam Nahi Ati Itnay Hatay Katay Ho K Bhik Mangtay Ho

Bhikari: Nahi To Kya Tumhari Behen Ka Rishta Mangu... =P ;->
  

May, 14 2010     155 chars (1 sms)     2980 views       Funny

more Funny SMS Messages


Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
''1BOY APNI DOR KI ANTI K GHAR GYA.
USY KAFI DAIR HO GAI,ANTI NE KHA BETA AJ TM GUDDO K PAS SO JAO.



BOY;RHNY DAIN MAIN BAHIR SOFY
PR HI SO JATA HON.



NEXT MORNING AK KHUBSORST GIRL
CHAYE LAI,
BOY; TM KON HO,
GIRL;MAIN GUDDO
AP KON?
BOY;MAIN ULLU DA PTHA.
HA.......''
While selling Parachute: Plane se kudo button dabao aur aap zameen par safely land!
Customer: Agar parachute na khula to?
Sardaar: Oh ji, paise waapas!
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,
OH GAL KARDI MUSKURAI,
ASI SAMJEYA KUDI LINE TE AAYI,
FIR USNE SAADE NUMBER DI MANG PAYI,
ASI V APNI SAARI YAARI USTE LUTAYI,
FIR USNE APNI BEBE SAADE NAL MILAYI,
ASI PURE MOHALLE CH WANDI MITHAYI,
FIR PATA NAHI SADE DIL WICH KI AAYI,
ASI NAAL LE GAYE APNEBHAI,
PATA NAHI VEER NE KI KAHANI PAYI,
YAARO AJ OH KUDI HAI SAADI PARJAI... :(

MORAL OF STORY :
APNI GIRLFRIEND NU APNE BHAI YA KISE V DOST NAAL NA MILAO... ;->
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Gal: Do u have any sentimental love cards? Shopkeeper: How about this card, it says ''To the only boy I ever loved'' Gal: Great! I want 10 of them
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
Dil ka dard dil torrne waley kiya jaaney,
Pyar ke rivajon ko zamana kiya jaaney,

Hoti hai kitni takleef larrki ko pataney main,
Ye ghar pe baitha larki ka baap kiya jaaney
BaThRooM SoNgS:

LooSe MoTioN: RuK RuK RuK ArAy BaBa RuK!


QaBz: EK bAr Aja Aja Aja Aja Aaa Jaa!


GaS TrOubLe: HaWa HaWa E HaWa KhUsHbU LuTa De.. :-