Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3482 views       Funny

more Funny SMS Messages

''You are one of the most CUTE persons in the world!!


Just a second, don''t misunderstand.
CUTE means:
Creating
Useless
Troubles
Everywhere..''
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"
''Yar Paisy kab do gay mery

Sendar+923343004071

































Ye msg sb doston ko snd kro
90% pagal pura msg parhe baghair he rply ka''
yamraj took man to hell.....
there he saw gandhi jee dancing wid bipasha..
man asked yamraj:gandhi jee ki saza itni mazedaar ku?
yamraj:saza tu bipasha ko mili hai...
un honto ko tum choom kr to dekho FARAZ

maza na aaey to paisay wapis.
Man: sir i m married, i had 10 childs, plz tell me my favorite stone, favorite star, & favorite number, Astropamist: Oh. No. ab ap ka guzara SABAZ SITARA sey hi ho ga…
Deepak me agar noor na hota,tanha dil majboor na hota, hum aapse goodmrng kehne zaroor aate agar apka ghar itni dur na hota.


Ek Aurat
Mahir-e-Nafsiyat k Pas
Gai Aur Kehne Lagi:
"Me Apne Chote Bete
Ki Waja Se Bht
Pareshan Hn, Wo Mitti
k Laddu Bna Bna k
Khata Hy"

Doctor:"Fikr Ki Baat
Nhi, Bara Hoga Tou
Khud Hi Adat Chooth
Jayegi"

Aurat:"Dr. Koi Fori Elaaj
Bataye''n Wrna Mere
Bete KI Dono Biwia''n Ro
Ro k Pagal Ho Jaye''n
Gi " ;->

Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;->
Happy mirasi day
:)
Ye msg usko bhejo jo apki nazr mein dunya ka sb se bara mirasi ho.

Mene to bhej dia ha.ab mujhy send kr k mirasio wali harkat mat karna :)
Ek Pathan job k Liye Form Fill kr Raha Tha,
Form mein eik Option tha k Aap ka Star Kya Hai?

Pathan ki samjh me Nahi Aaya

Usne kisi aur k Form main Dekha.
Us ne Apny star ki Option me Cancer likha huwa Tha.

Pathan ne kuch Socha,
Phir Apny Form Per Bawaseer Likh Dia. :-)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”