Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3468 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 pyaz , 3 lahsan , 5 gm jeera , 3 kali mirch , 2 spoon namak , 4 spoon oil , 1 cup water aur thoda hara dhania . Pata hai me kia bana rahe hun. . .Tumhe ullu
Thought of the day:

"if u help a gal when she is in problem,she vil always remember u only when she is in problem again..!!"
Master bachon ko english parhatay huay:"dekho bacho! yeh ''M'' ha. ''M'' se mother banta ha,jaise sheeday ki maan." aglay din master ne ek bachay se ''W'' ke bare mein pocha ke batao yeh kia ha? Bachay nai jawab dia: "Sir ha to yaih sheeday ki maan magar is ka sur nechay aor tangain oper hain."

I always pray 4u that.

May ur life b bright & sunny
& ur partner b fat & funny

May ur life b filled wid roses
&
U have children with pheeni pheeni noses.


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
yun raton ko na jago
so liya karo
yun dil main aansu na roko
ro liya karo
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo... ;->


Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.


Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->
BREAKING NEWS TODAY all calls of

Mobilink,

Telenor,

Paktel,

Warid,

Ufone,

Insta phone

and

PTCL will beTOTALLY FREE !
!
!
!
!
!

!
!
!
!

!
!
Miss Calls only.
aLaMa iQbAL AuR BiJli WaLo mAi Ek ChEeZ Hi SaMe Hai !
.
.
wO kiYa hAi?
.
.
sOcHo
oR SoChO
.
.
NaHi PaTa !
.
DoNo LoGoN Ko JaGaNe mAi LAgE rEhTe HaiN