Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3466 views       Funny

more Funny SMS Messages

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
A Europian came to pakistan and met a fashionable

"khusra"
in a street and asked:

"Are you a prostitute?"

khusra:
"No No i am substitute"
Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo... :-D
Most romentic shyari of the year Arz kiya hai..

Paani k bina tu Poty dho nahi sakti...

mere siva tu kisi aur ki ho nahi sakti... ;->
Upcoming Horror Movies!

1.Exam ka Khauf

2.Tadapta Student

3.Shaitani Books

4.Sadma Result Ka

5.Neend ki Maut

6.Pyasi Examiner

7.Pass Ho Na Ho.
Its My Last Message To You








LAST Boley Tou ...

L = Luv U Alwayz
A = All Tym Miss U
S = Save U In My Heart
T = True Frend In Lyf



So Dun Worry Be Happy ... =)
Macchar ne 1 admi ko kata

Admi:
Din me b kat rahy HO
.
.
.
.
.
Macchar:
Kya karo Ghar ma behen ki shadi Hy Or Larky walo Ne 1 liter khoon jahez Me Manga hy;-)
The World Is Full Of Willing People ....





Some Willing To Work




&





Rest Let Them Willing To Work ... ;->
USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,
Girl’s Attitude
When Boy Don’t Look @ Her
She Says : “KUTTA Dekh Nah iSakta Kia”
&
When Boy Look @ Her
She Says: “Dekh Kese KUTTO’N Ki Trha Rha Hy”