Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3480 views       Funny

more Funny SMS Messages

DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->



















Ye Msj Blank Nhi He.

Apko Dhund Ki Wja Se Wrds Nazr Nai A Rahe...

Happy Fog Day
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
Jo Tum Ko Dil Se Pyar Kare

Tum P Jaan Nisar Kare

Tumhara Sada Intizar Kare

Tumhari 1 Ada P Qatal Hazaar Kare
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Koi
PAGAL
He Hoga............
EnGLiSh ShyEri

The Janaza Of Mehboob Nikla From

The Gali Of Mehboba With Lots Of Zor

Shor The Mehbuba Jhannki From The Door

And Boli "MAR GYA HARAMKHOR" ;->
A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
Arz kiya hai.
Adbi sher, ?
Zara tawaja farmaiye ga.
? ? ? ?

? ? ? ?

Ve GUJRA way.
VeGUJRA way.
''Promise me we are true friends
I am lamp you are light
I am Coke you are Sprite
I am Sawan you are badal
I am Normal you are Pagal
I am Water you are Tanki
I am Tarzan you are Monkey.....PoOoOoH!!
WIFE-Kyu Ji,Jab B Me Aapke
Pas Aati Hu To Aap Chasma
Pahen Lete Ho?





HUSBAND-Doctor Ne Kaha Hai
Jab SIR-DARD Aaye To
Chasma Pahen Lena!