Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3471 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
Dr:Aapko kya prblmhai?

Patient:patlay motion

Dr:kitne patlay?

Patient:Bohot paylay

Dr:phr b kitne?
Patient:
Pagal k bache
itne k tu us se kulli kar sakta hai!!!!!
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
Wife Shoping Kr K Wapis Ayi
To Husbnd Wife Se Saman Laite Hoye Bola
Zaror Tm Mere Khane K Lye Kch Lai Hogi?

Wife: Bilkul Thek Kaha Isme
Mere New Sandel Hen ;->
He said… Do u love me just coz
my father left me a fortune?
She said… No stupid, I’d love u no matter
who left you the money!
President:
“Shetani”


Prime Minister:
“Gillani”


Army Chief:
“Kiyani”


Speaker:
“Zanaani”


“Aata Na Roti”

“Bijli Na Paani”


Wah Re Pakitani

Teri Ajab Kahani...
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
An unmarried girl''s request:
Is msg ko itna phela den k ye hamare hone waley HUSBAND tk pohnch jaye

"Kahan hein ap?
Kab ain gey?
Apni ami ko jaldi bhejein.
Mene or nahi parhna.":-(
plz fwd!:-P

1 Larki Namaz Parh kr Dua mang rahi thi,

Uski Maa ne Pucha: Tum ne Dua me Kia Manga?

Larki: Wohi Manga jo Har Larki ki Khuwaish hai

Maa: Kya?

Larki:

.
.
.
HumAyuN
Molvi Was Addressing In Masjid:
"Janab Aaj kal Cable K Channels Bht Gandey Aa Rahe Hyn"

1 Pathan Bola:
Nahi Nahi , Humarey Ghar Tou Bilkul Saaf Aa Rahey Hyn
Aap Wire Chck Krwao ...
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.