Bachay K0 Ghar Se

Bachay K0 Ghar Se
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
  

May, 14 2010     161 chars (2 sms)     3493 views       Funny

more Funny SMS Messages

b4 Marriage....

He: Yes ! Atleast It Was So Hard 2 Wait

She: Do U Want Me 2 Leave???

He: Don''t Even Think Abt t...!!!

She: Do U Love Me...???

He: Offcourse Over & Over

She: Have U Ever Cheated On Me...???

He: No... Y R U Asking ???

She: Will U Kiss Me...???

He: Every Chance I Get..

She: Will U Hit Me...???


He; Are U Crazy... I''m Not That Kind Of Person


She: Can I Trust U....??


He: Yes...

She: Darling....

After Marriage....

Simply Read From Bottom To To... U''ll Know De Answers... ;->
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
Most Relationship Fail
Not Becoz Of The Absence Of Love. . .
Love Is Alwayz Present

Its Just That

One Love Too Much

And

The Other Loves Too many . . . ;->
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
Ager Koi Cute Larki

Apko
" I LOVE U " Bole tu

3 Baatain Ho Sakti Hain ..

1. Uski ankhain kharab hain

2. Woh Pagal Hai

Ya

3. Woh Tumhe HAMY Samjh Rahi hai :)
A drunk was hauled into court. Mister,
the judge began, you’ve been
brought here for drinking.
Great, the drunk exclaimed. When do we get started. . . ? ;->

U n d o u b t l y
H o n e s t y
I s
T h e
B e s t
P o l i c y ...
W h e n
T h e r e
I s
M o n e y
I n
I t ... ;)
Once Rani Mukerji Was Given Punishment To Eat 1000 Chewingums. . . . She Was Scared Bt Then Suddenly Saif Ali Khan Said SumThing In Her Ears & She Started Eating. . . What Did He Say. . ?

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Saif Said "Chak De Chak De, Chak De Sare GUM, Chak De Chak De Chak De, Tere Sung Hyn Hum!". . . ;->
Motivational Thought

In 1980, IDBI bank rejected loan for Mukesh Ambani(world''s richest man)

In 2008, Mukesh Ambani decided to buy IDBI bank

This shows that nothing is impossible

Now in 2009, Citi bank rejected loan for me

But in 2020, I''m planning to...

.

.

.

.

.
.
.
.
Apply 4 loan again. :-)
2 GUJJAR Titanic dekh rahay thy.

Film khatum howi to kahnay lagay.

Le das ay ki film hoi?

Film khatum ho gai per,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NARGIS NAI AYI...=P;->