Ek din me uske sath gaya date per,

Ek din me uske sath gaya date per,
Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
  

May, 14 2010     283 chars (2 sms)     3222 views       Funny

more Funny SMS Messages

Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
Take a Bowl Fill it With GRAPES Put Your Hand In It Go In Front Of Mirror You Know What You Will Find...?? LANGOOR Key HATH Mei ANGOOR...!!!


Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(
Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
Ek calculator dusre calculator ko kya bola?

..

..

..

..

..

.."CASIO???"...(kaisi-ho? )

Pathan Job K Liye London Jata Hai:

Officer: Tum Pakistan Main Kya Karobaar Kartay Thy?
Pathan: Selling G.S.K.


Officer: Ye Kya Hai?
Pathan: Garam Shakar Kandi. :-)
Your brain will be refreshed in next five seconds.....5.....4....3...2..1.LOADING........Please wait.....ERROR: no brain detected


1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.

Kid- Teacher, Can I Go
To Bathroom ?

Teacher- Yes, But
Only After Reciting The
Alphabates !

Kid- Ok !
"A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,L,
M,N,O,
Q,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z !"

Teacher- Where Is "P" ?

Kid- Its Running
Down My Leg !!
Plz Let Me Go To The
Bathroom ... ;->
Pathan proposed a girl wid romantic poetry,
Kutta mar gaya razai me
Mai pagl hon teri judai me
Pani mei machar ter nai sakta..
Pathan tere bin reh nahi sakta
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->
KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

Gham-e-Imtihaan Judaai Se Barh Ker Kia Hogi

Kisi Ko Deni Ho Agr Jawani Main Saza

Tou Parhai Se Bah Ker Saza Kia Hogi . . . ;)