girlhum kaha ja rah

girlhum kaha ja rah


Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3033 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Read Carefully A Letter By A Student: . Dear BOARD Of Education, . . . . . . . . . . . . I’m Also BORED Of Education..
Jab tak zinda hain msg krty rahenGe,
Or jis din na karen to samaj lena k.
.
.
.
.
.
.
.
Aglay din karenGe,
.
Maar dO
Maar dO zalimO
Haly tay wia v ni h0ya.;-(
BaChA: YeH TeRa PaKiStAn hAi yA mErA PaKisTaN hAi?
PAPA: bEtA nA yEh TeRa PaKiStAn hAi Na yEh MeRa PakiStAn hAi, yE uS kA PakiStAn hAi jO SaDDaR-E-pAkiStAn hAi
Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
Teachr Ne SHRAB Ka Nuqsan Btany K Liye

1KEERA SHRAB Me Dala To Wo Mr Gia.

Teachr:"Ap Ne Kia Seeka?

Studnts:"SHRAB Peenay Se

PAIT K KEERAY Mar Jatay He"
True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs50 buy a Pillow.
Santa child - mere papa bahut darpok hain.

Banta child - how?

Santa child - jab bhi road cross karten hain, meri ungli pakar lete hain
What’s the similarity between chewing gum & begum(wife) ??
.
.
.
.
.
.
.

Both are sweet at the beginning
and
become tasteless, shapeless and chipku in the eNd…
Jigar Ma Badi Aag Hain,
Toh Dil Me Kya Hain???











































































Dard-E-Disco ;-)


Congratulation!

Amir Khan Ne apni Film
K Second part k liay
ap ko Chun lia hai
Jiss Mai ap ka
Bohat Main Role Hai
Film Ka Name hai

Bayghairut zameen per