girlhum kaha ja rah

girlhum kaha ja rah


Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
  

May, 06 2010     144 chars (1 sms)     3047 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek haseena par nigahain tehri thi,
uski aankhein jheel se bhi gahri thi,
thak gaya mei apne pyar ka ijhar karte-karte,
tab pata chala yaar wo to behri thi..
Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
D O N



Ki CallKa Intizaar Tou 11 Colleges Ki Larkian Ker Rahi Hain






Magar





D O N Sirf Miss Calls Krta Hy









Kyun K






D O N Memon Hai . . . ;->
A sardarji’s boy asked his dad:
What is a grownup joke?
Sardar ji replied:
any joke which is eighteen years old
Sardar''s Interview 4
New Job

Interviewer: Wht Did
U Do B4 ?
Sardar: I Was In Army
Iterviewer: How Long
Were U In Army ?
Sardar: Five Foot
Eleven Inch ...
Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
In akhon se sapne churaya na karo

Hamari DOSTi ko azmaya na karo

Tumhare aik sms k badle 100 calls kar doon

Par shart ye hy k tum fone uthaya na karo.


Father watching FashionTv suddenly son came.

Father: Garib larkiyaan hy kaprey leney k liye b paisa nahi hy!

Son: is se b garib aye to mujhe bula b lena =P ;->


Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.